Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1111   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/08/2015 - 15:35

Με τόσες αντικαταστάσεις, πλέον δικαιούσαι σφραγισμένο.

 

Τηλ στο Support και ζητάς απο εκεί να μιλήσεις με το Customer Relations. Μιλάνε Αγγλικά, συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.

 

Θα τους αναφέρεις τι έχει γίνει ακριβώς να πάρεις καινούρια συσκευή.

 

00800 4414 5417


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1112   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/08/2015 - 15:50

και τι θα τους πω ωστε να μου δωσουν σφραγισμενο? και αν αυριο με παρουν και μου πουν οτι να περασω να παραλαβω παλι ανακατασκευασμενο τι κανω?



#1113   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/08/2015 - 16:03

btw..πηρα εκει που μου ειπες και ειχε επιλογη για ελληνικα...τους ειπα το προβλημα και μ ειπαν θα με παρουν πισω σε 10 λεπτα αλλα μ ειπαν οτι ειναι δυσκολο γιατι τα ανακατασκευασμενα ειναι σαν καινουριες συσκευες.!


Τελευταία επεξεργασία από: m4rvel89, 26/08/2015 - 16:03


#1114   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/08/2015 - 16:18

Customer Relations ζητάς. Όχι με το Support.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1115   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/08/2015 - 16:23

πως το ζηταω αυτο?  δεν βρηκα καπου τετοια επιλογη!!



#1116   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/08/2015 - 16:50

Τηλ στο Support και ζητάς απο εκεί να μιλήσεις με το Customer Relations. Μιλάνε Αγγλικά, συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.

http://www.iphonehel...67#entry1722667


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1117   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/08/2015 - 16:58

στα ελληνικα μιλησα και εγω και μ ειπαν δεν γινεται γιατι ουσιαστικα καινουριες συσκευες ειναι και τα ανακατασκευασμενα! τι πρεπει να πω δλδ του παιδιου πως το αλλαξανε?



#1118   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/08/2015 - 21:45

Προφανώς δε καταλαβαίνεις τι σου γράφω. Άλλη μια λοιπόν τελευταία.

 

Ζητάς να μιλήσεις με το Customer Relations. Όχι με το Support εδώ. Άντε και καλή τύχη.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1119   m4rvel89

m4rvel89

    iPH Addict

  • 739 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 27/08/2015 - 11:45

Μιλησα με "τον ίδιο" που μίλησε ο φίλος παραπάνω ! Αφού Ελληνικά μίλησε και ο φίλος παραπάνω!Τελικά μίλησε η imapquest με την apple και η απάντηση ήταν αρνητική! Θα μου στείλουν ανακατασκευασμένη! Απο την 4 η συσκευή και μετα αν ξαναγίνει ίσως να μου δώσουν σφραγισμένη! Το customer relations που λες ... Οι επιλογές είναι στάνταρ η μια λέει για ipod η άλλη για iPad η άλλη για iphone και η άλλη για τεχνική υποστήριξη , αν πατήσεις για iphone σου λέει να επικοινωνήσεις με τον πάροχο και κλείνει η γραμμή .. Η άλλη επιλογή είναι να μιλήσεις με την υποστήριξη όπου μίλησα και πήραν απάντηση απο την apple ότι θα μ δώσουν ανακατασκευασμενη, αν το ξανακάνει μου είπε ο τυπος στην 4 η συσκευή θα είναι διαφορετικά τα πράγματα!

Τελευταία επεξεργασία από: m4rvel89, 27/08/2015 - 11:46


#1120   koumis

koumis

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/09/2015 - 11:12

Αγόρασα ένα 5c τον Ιανουαρίου του 2014 και τον Οκτώβριο του 2014 το πήγα στην infoquest με clicking sound στην οθόνη. Μου το αλλαξαν με refurbished και τώρα εδώ και μια εβδομάδα άρχισε πάλι το ίδιο..... Είμαι στον 2ο χρόνο (μέχρι και το Ιανουαρίου του 2016).

 

Η ερώτηση είναι να το πάω πάλι στην infoquest ή στο istorm (Golden Hall) ή στο isystem (Λ. Μεσογείων 269). Ο λόγος είναι ότι με βολεύει περισσότερο λόγω απόστασης μιας και τα 2 τελευταία είναι στον δρόμο μου.

 

Σε όποιον και από τους 3 και αν το πάω όμως, εκτός από την απόδειξη χρειάζεται κάτι άλλο μιας και το imei της συσκευής που έχω τώρα είναι διαφορετικό από αυτό της απόδειξης (ή θα το τσεκάρουν ότι αυτό που έχω τώρα είναι σε αντικατάσταση της συσκευής με το imei της απόδειξης) ?



#1121   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/09/2015 - 11:50

Σε όποιο σε βολεύει το πας. Αν και καλύτερα στην Info, μιας και απο εκεί έκανες την αντικατάσταση.

 

Να έχεις και την απόδειξη μαζί σου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1122   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 473 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 14/09/2015 - 21:51

Γεια σου Νίκο! Σε παρακολουθώ τακτικά και φαίνεσαι ψαγμένος. Όσον αφορά τη 2ετη εγγύηση, νομίζω ότι αυτη ισχύει απέναντι στον πωλητή και οχι στον προμηθευτή! Δλδ ας πούμε αν αγοράσω iPhone από το πλαίσιο και βγάλει πρόβλημα μετά από 1,5 χρόνο, το πλαίσιο θα πρέπει να φροντίσει να το αντικαταστήσει. Τωρα αν με παραπέμψει στο I storm ας πούμε, αυτο ειναι αλλο θέμα. Δεν μπορώ δλδ να πάω απευθείας στο istorm μόνος μου και να αξιωσω αντικατατασταση, ακριβως γιατί δεν ειναι ο πωλητής. Έτσι δεν ειναι αυτο; Εγω νομικά μιλάω και μόνο. Στην πράξη τι γίνεται; Έχεις ακούσει;

#1123   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/09/2015 - 21:57

Για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής. Γενικότερα για το θέμα της εγγύησης είναι ο πωλητής.

 

Απευθείας στα εξουσιοδοτημένα πας για να γλυτώσεις χρόνο.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1124   AlG

AlG

    iPH Contributor

  • 1292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/09/2015 - 22:00

Γεια σου Νίκο! Σε παρακολουθώ τακτικά και φαίνεσαι ψαγμένος. Όσον αφορά τη 2ετη εγγύηση, νομίζω ότι αυτη ισχύει απέναντι στον πωλητή και οχι στον προμηθευτή! Δλδ ας πούμε αν αγοράσω iPhone από το πλαίσιο και βγάλει πρόβλημα μετά από 1,5 χρόνο, το πλαίσιο θα πρέπει να φροντίσει να το αντικαταστήσει. Τωρα αν με παραπέμψει στο I storm ας πούμε, αυτο ειναι αλλο θέμα. Δεν μπορώ δλδ να πάω απευθείας στο istorm μόνος μου και να αξιωσω αντικατατασταση, ακριβως γιατί δεν ειναι ο πωλητής. Έτσι δεν ειναι αυτο; Εγω νομικά μιλάω και μόνο. Στην πράξη τι γίνεται; Έχεις ακούσει;

Εγω από δική μου εμπειρία . Τον πρώτο χρόνο πας με τη συσκευή σου , βλέπουν το s/n και προχωρουν. Για το 2ο έτος θα σου ζητήσουν ευρωπαική απόδειξη αγοράς για να κάνουν το αίτημα επέκτασης και να προχωρήσουν και πάλι. Και τα 2 info quest για να γλιτώσεις μεσάζωντες και άρα χρόνο αναμονης



#1125   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 473 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 14/09/2015 - 22:05

Το λεω αυτο επειδή το αρχικό ποστ, το οποίο ειναι πληρέστατο και ορθοτατο νομικά (κατ'εμε), κανει λόγο για πωλητή. Με αυτην τη λογική η 2ετης "εγγύηση" ισχύει έναντι του πωλητή. Και ακριβως επειδή όλοι προτιμάμε την αμεσότητα των εξουσιοδοτημένων (istorm,infoquest κλπ) θέλω να δω στην πράξη τι πραγματικά ισχύει. Ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες