Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 10 ψήφοι

Apple's event: This should brighten everyone’s day


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1296 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#871   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:19

Θα είμαι απο τους πρώτους που θα το πάρουν .....μιλάμε για φοβερή ιδέα

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#872   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:31

 

ειχα πει τοσο πολυ;;;;;;οχι ρεεεεε!!!δεν νομιζωωωωωωωωωωωωωωωω


Για δες:

οχι να δω αν τελικα επιβεβαιωθω που ειπα για μπαταρια 1800 mh-2000

 

#873   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:31

Υπεραπλουστευεις λιγο ...
 


To iOS ειναι ετοιμο για τα 64bit. Τα developer tools το ιδιο. Το μονο που χρειαζεται για να παει μια υπαρχουσα εφαρμογη σε 64bit ειναι ενα νεο build. Απο οτι φαινεται, το συστημα θα υποστηριζει fat binaries, που λεμε, δηλαδη ενα binary θα περιεχει και 32bit και 64bit code images και ετσι και η διανομη γινεται τετριμμενη. Τωρα αν εννοεις οτι οι devs θα πρεπει να ξαναφτιαξουν τις εφαρμογες για να εκμεταλλευτουν τα παραπανω που φερνει μια 64bit ARMv8 αρχιτεκτονικη, ναι, αυτο ειναι αληθεια. Αλλα αυτο ειναι αληθεια με καθε καινουρια τεχνολογια. Δεν ειναι προβλημα για τους devs ... Ειναι η δουλεια τους ...
 
 

Μπορει βεβαια (εχει το process management και τον context switcher ενος full BSD Unix kernel και εσυ ισχυριζεσαι οτι δεν μπορει να κανει πραγματα ταυτοχρονα ?). Η  Apple εχει επιλεξει απλως να μην σου δωσει UI για να ελεγχεις το multiprocessing (δηλ. δεν μπορεις να ξεκινησεις εφαρμογες που τρεχουν ταυτοχρονα, δεν μπορεις να κανεις switch apo την μια στην αλλη, και δεν εχεις κανενα task manager UI). Συμφωνω με την επιλογη της για τα κινητα. Διαφωνω για τις ταμπλετες. Αλλα το να λες οτι δεν μπορει να κανει πραγματα ταυτοχρονα ειναι απλα λαθος !
 

Οχι δεν ειναι η μονη ! Η καμερα ας πουμε ειναι κατι που θελει μεγαλη ισχυ απο το CPU/GPU combo ...  Και επισης, στην εποχη μας, μπορεις να τρεξεις ακομη και γενικης φυσης tasks στην GPU.  Δεν ειναι μονο για να φτυνει πολυγωνα ... OpenCL και ακομη custom shaders μπορουν να χρησιμοποιησουν την GPU για να επιταχυνουν διαφορα tasks ( δες, π.χ. το accelerate.framework της Apple) . Οσον αφορα στον αν χρειαζεται αυτη η ισχυ σε μια συσκευη που ειναι τοσο εντονα διαδραστικη και δεν χρησιμοποιηται οπως ενα workstation με βρισκεις συμφωνο. Αλλα βεβαια για μια τετοια χρηση δεν δικαιολογει και 8 (εστω και κουτσουρεμενους απο την υλοποιηση της Sammy) πυρηνες..


Αντώνη ο μεγαλύτερος περιορισμός που υπάρχει στους 32bit επεξεργαστές, είναι η μέγιστη διαθέσιμη μνήμη RAM που μπορεί να διαβάσει, η οποία "περιορίζεται" στα 4GB, και στα 2-3GB ανά εφαρμογή.

Το iPhone 5s έχοντας "μόλις" 1GB RAM, κάνει την συγκεκριμένη επιλογή να φαίνεται καθαρά ως marketing, παρά ως ουσιώδης διαφορά.

Η διαφορά στην ταχύτητα του A7 σε σχέση με τον A6, ΔΕΝ έρχεται από τα .. 64 bit, αλλά από βελτιώσεις που έγιναν στο handling του 32bit κώδικα.

Όταν (αν ποτέ) βγει τηλέφωνο με πάνω από 4GB RAM, τότε η εναλλαγή στα 64bit θα είναι "απαραίτητη", μέχρι τότε όμως είναι (πρακτικά) ανούσια.

Αλλά ακόμα και όταν όλες οι εφαρμογές στο App Store γραφούν ξανά για να υποστηρίξουν την νέα αρχιτεκτονική, είναι αμφίβολο αν κάποιος θα παρατηρήσει διαφορά στον χρόνο εκτέλεσης.

#874   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:44

Τι κάνει αυτό το μερίδιο στη Κίνα.. Και φυσικά οι άλλοι ακολουθούν..

 

Αυτό θα έχει ενδιαφέρον..

 

http://www.engadget....m_source=feedly


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#875   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:46

δωστε 4 gb ram !!!και αφηστε τις cpu!!δωστε ram και δεν θα χασετε!!!!!!


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#876   daskalakispavlos

daskalakispavlos

    iPH Elite Poster

  • 3427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:daskalakisp

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:48

Σιγά μην έχουν κάνει τόση δουλειά για να αλλάξουν την μπαταρία και της υποδοχές της

Μην το λες apple ειναι αυτη.....

Knowledge Is Power


#877   daskalakispavlos

daskalakispavlos

    iPH Elite Poster

  • 3427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:daskalakisp

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:50

δωστε 4 gb ram !!!και αφηστε τις cpu!!δωστε ram και δεν θα χασετε!!!!!!

Δεν έχεις άδικο αλλά και 4gb με 64bit CPU ειναι το απόλυτο αν και θα συμφωνήσω με άλλους ότι όσοι μνήμη και να βάλεις αν δεν εχει support δεν εχει ουσία...λογικα κάτι καλο μπορεί να δούμε στο 6...

Knowledge Is Power


#878   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:53

Πάντως για όσους συζητάτε για την μπαταρία να θυμίσω ότι από το 4 στο 4S οι υποδοχές δεν ήταν ίδιες λόγω νέου σχεδιασμού της Logic board.

 

Είναι πολύ πιθανό να ισχύει το ίδιο και για τα 5/5S.

 

Επίσης είναι σχεδόν απίθανο το 5 να "αναγνωρίζει" την μπαταρία του 5S.



#879   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:53

Αντώνη ο μεγαλύτερος περιορισμός που υπάρχει στους 32bit επεξεργαστές, είναι η μέγιστη διαθέσιμη μνήμη RAM που μπορεί να διαβάσει, η οποία "περιορίζεται" στα 4GB, και στα 2-3GB ανά εφαρμογή.

Το iPhone 5s έχοντας "μόλις" 1GB RAM, κάνει την συγκεκριμένη επιλογή να φαίνεται καθαρά ως marketing, παρά ως ουσιώδης διαφορά.

Η διαφορά στην ταχύτητα του A7 σε σχέση με τον A6, ΔΕΝ έρχεται από τα .. 64 bit, αλλά από βελτιώσεις που έγιναν στο handling του 32bit κώδικα.

Όταν (αν ποτέ) βγει τηλέφωνο με πάνω από 4GB RAM, τότε η εναλλαγή στα 64bit θα είναι "απαραίτητη", μέχρι τότε όμως είναι (πρακτικά) ανούσια.

Αλλά ακόμα και όταν όλες οι εφαρμογές στο App Store γραφούν ξανά για να υποστηρίξουν την νέα αρχιτεκτονική, είναι αμφίβολο αν κάποιος θα παρατηρήσει διαφορά στον χρόνο εκτέλεσης.

 

 

Βλεπω αυτο το λαθος συνεχεια εδω... To θεμα με το μεγεθος του address bus δεν ειναι το κυριο πλεονεκτημα απο την μεταβαση σε 64bit.  Ηταν το μοναδικο πλεονεκτημα οταν εγινε αυτη η μεταβαση στις αρχιτεκτονικες της Intel (λογω αλλων συμβιβασμων στο σχεδιασμο τους). Η ARMv8  (που υλοποιει πληρως ο  Α7) εκτος απο 64bit φερνει και πολλα αλλα (βελτιωμενο instruction set,  διπλασια register bank και για FP και integer,  μισο memory bandwidth). Ξεκολατε απο το ευρος του address bus. Αυτο το πανυγυρισαμε μονο οταν αλλαξε η Intel. Εδω εχουμε και αλλα ...εδω



#880   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:54

Τι κάνει αυτό το μερίδιο στη Κίνα.. Και φυσικά οι άλλοι ακολουθούν..
 
Αυτό θα έχει ενδιαφέρον..
 
http://www.engadget....m_source=feedly



Νίκο η απάντηση της Samsung ήταν ότι " Δεν βιαζόμαστε" να πάμε στα 64bit όπως έκανε η Apple (δεν υπάρχει λόγος), αλλά κάποια στιγμή τα τηλέφωνά μας (όταν χρειαστούμε 4GB+) θα αποκτήσουν επεξεργασία 64bit.

Ακόμα και το Note 4, ή το Galaxy S5 δεν θα έχουν πάνω από 4GB RAM (η RAM καταναλώνει και ενέργεια, οπότε δεν μπορείς να πετάς πάνω "άκριτα" GB), οπότε η "εναλλαγή" στα 64bit θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί να "αρθεί" αυτός ο περιορισμός.

Ο 64bit επεξεργαστής είναι απλά για marketing. Η Apple έχασε τον πόλεμο των πυρήνων και χρειάστηκε άλλη μέθοδο marketing για να πουλήσει.

#881   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 12/09/2013 - 13:58

Νίκο η απάντηση της Samsung ήταν ότι " Δεν βιαζόμαστε" να πάμε στα 64bit όπως έκανε η Apple (δεν υπάρχει λόγος), αλλά κάποια στιγμή τα τηλέφωνά μας (όταν χρειαστούμε 4GB+) θα αποκτήσουν επεξεργασία 64bit.

Ακόμα και το Note 4, ή το Galaxy S5 δεν θα έχουν πάνω από 4GB RAM (η RAM καταναλώνει και ενέργεια, οπότε δεν μπορείς να πετάς πάνω "άκριτα" GB), οπότε η "εναλλαγή" στα 64bit θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί να "αρθεί" αυτός ο περιορισμός.

Ο 64bit επεξεργαστής είναι απλά για marketing. Η Apple έχασε τον πόλεμο των πυρήνων και χρειάστηκε άλλη μέθοδο marketing για να πουλήσει.

Το λαθος που κανεται και εσυ και η Sammy ειναι οτι μεταφερετε ενα σκεπτικο και μια φιλοσοφια σχεδιασμου που αφορουσε πανισχυρους αλλα εξαιρετικα ενεργοβορους επεξεργαστες για workstations η servers σε mobile συσκευες οπου το ζητουμενο ειναι αλλο ...



#882   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 12/09/2013 - 14:00

Νίκο η απάντηση της Samsung ήταν ότι " Δεν βιαζόμαστε" να πάμε στα 64bit όπως έκανε η Apple (δεν υπάρχει λόγος), αλλά κάποια στιγμή τα τηλέφωνά μας (όταν χρειαστούμε 4GB+) θα αποκτήσουν επεξεργασία 64bit.

Ακόμα και το Note 4, ή το Galaxy S5 δεν θα έχουν πάνω από 4GB RAM (η RAM καταναλώνει και ενέργεια, οπότε δεν μπορείς να πετάς πάνω "άκριτα" GB), οπότε η "εναλλαγή" στα 64bit θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί να "αρθεί" αυτός ο περιορισμός.

Ο 64bit επεξεργαστής είναι απλά για marketing. Η Apple έχασε τον πόλεμο των πυρήνων και χρειάστηκε άλλη μέθοδο marketing για να πουλήσει.

H samsung έβγαλε smartwatch για να προλάβει την apple (άσχετα αν αυτό είναι το 3ο smartwatch που βγάζει η samsung) και η Apple βλέποντας τα note να φτάνουν τα 3GB RAM => στην επόμενη έκδοση θα ΠΡΕΠΕΙ λογικά (αν αυξήσουν ξανά την RAM) να έχουν 64bit επεξεργαστή έβγαλε 64bit iPhone για να προλάβει πρώτη.

 

Talking about half assed aproaches. O ένας έβγαλε μισό smartwatch και ο άλλος μισό 64bitο κινητό για να λένε μετά πως το έβγαλαν πρώτοι. 

 

My two cents.



#883   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 12/09/2013 - 14:10

...

My two cents.

small change ... You can keep it ! ;)



#884   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 12/09/2013 - 14:11

Το λαθος που κανεται και εσυ και η Sammy ειναι οτι μεταφερετε ενα σκεπτικο και μια φιλοσοφια σχεδιασμου που αφορουσε πανισχυρους αλλα εξαιρετικα ενεργοβορους επεξεργαστες για workstations η servers σε mobile συσκευες οπου το ζητουμενο ειναι αλλο ...


Τέλος πάντων θα δούμε πως θα εξελιχθεί το όλο θέμα.

#885   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/09/2013 - 14:13

Νίκο η απάντηση της Samsung ήταν ότι " Δεν βιαζόμαστε" να πάμε στα 64bit όπως έκανε η Apple (δεν υπάρχει λόγος), αλλά κάποια στιγμή τα τηλέφωνά μας (όταν χρειαστούμε 4GB+) θα αποκτήσουν επεξεργασία 64bit.

Ακόμα και το Note 4, ή το Galaxy S5 δεν θα έχουν πάνω από 4GB RAM (η RAM καταναλώνει και ενέργεια, οπότε δεν μπορείς να πετάς πάνω "άκριτα" GB), οπότε η "εναλλαγή" στα 64bit θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί να "αρθεί" αυτός ο περιορισμός.

Ο 64bit επεξεργαστής είναι απλά για marketing. Η Apple έχασε τον πόλεμο των πυρήνων και χρειάστηκε άλλη μέθοδο marketing για να πουλήσει.

 

Σοβαρά τώρα πιστεύεις πως δε θα ακολουθήσει..?

 

Γνωστή ιστορία..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4

0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες