Πριν από ένα μήνα περίπου έστειλα με αντικαταβολή ένα πακέτο με θήκες (μεγάλης αξίας) στον aek2372. Ήθελα κατάθεση αλλά ήθελε αντικαταβολή και την έστειλα. Επειδή μάλιστα ήθελε με ACS και είναι ακριβή έριξα από 20 την τιμή στα 15 για να ισοφαριστεί το κόστος. Ζημιώθηκα πολύ, μιας και η συνολική αξία αγοράς των θηκών είναι πάνω από 100 ευρώ αλλά δε βαριέσαι είπα.
Δε παρέλαβε ποτέ με τη δικαιολογία των εξόδων μεταφοράς, λες και έπρεπε να ζημιωθώ επιπλέον και να πληρώσω και έξοδα για μια τόσο ποταπή τιμή για τόσο καλές θήκες, δεν απαντά στα μηνύματα, μου το τρέναρε και έλεγε να το αφήσω και να μη ζητήσω επιστροφή και ότι θα πήγαινε και τελικά δε πήγε και καλούμαι να πληρώσω κερατιάτικα 15 ευρώ στην ACS. Φοιτητής και πρέπει να δώσω τσάμπα 15 ευρώ επειδή ο ανωτέρω είναι ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΣ και αφερέγγυος, που και φοιτητής να μην ήμουν, γιατί να πετάξω 15 ευρώ έτσι;
Το ίδιο έχει σημειωθεί και με τον φίλο Marknopfler, που μπορεί να το επιβεβαιώσει. Το νήμα το άνοιξα γιατί έτσι γούσταρα και για να ενημερωθεί η κοινότητα. Είμαι πολύ εκνευρισμένος, περισσότερο για το γεγονός ότι έχει το θράσος να μπαίνει κανονικά στο forum και να αγνοεί επιδεικτικά τα μηνύματά μου, μη ζητώντας μια γα**μένη συγγνώμη.
Το παρόν για όσους θεωρούν ότι η αντικαταβολή είναι ασφαλής και για τις 2 πλευρές και δη για όσους με έκραξαν στο θέμα που άνοιξα πριν 20 ημέρες.
Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να γίνει κάτι. Προτείνω προσθήκη συστήματος αξιολόγησης συναλλαγών, όπως έχει και το myphone.gr, όπως και απαιτούμενο αριθμό posts και ημερών εγγραφής στο site, για να επιτρέπεται η πρόσβαση στις αγγελίες.
Τελευταία επεξεργασία από: giorgos_rou, 28/11/2013 - 17:09