Τεράστιο.
Προτιμώ ένα 4.7" το πολύ να 'ναι το νέο 6άρι. Και όχι φυσικά διαφορετικές αναλύσεις (αν βγουν δυο συσκευές). Θα γίνει χαμός στα apps με δυο αναλύσεις.
Δημοσίευση 02/04/2014 - 11:53
Τεράστιο.
Προτιμώ ένα 4.7" το πολύ να 'ναι το νέο 6άρι. Και όχι φυσικά διαφορετικές αναλύσεις (αν βγουν δυο συσκευές). Θα γίνει χαμός στα apps με δυο αναλύσεις.
Δημοσίευση 04/04/2014 - 09:34
Φίλε μου θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσωRetina δεν λεγεται τυχαια εχει να κανει με τον αμφιβληστροειδη του ματιου ψαξτε λιγο την ορολογια
Τελευταία επεξεργασία από: AlG, 04/04/2014 - 09:37
Δημοσίευση 04/04/2014 - 09:40
Φίλε μου θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω
Retina είναι ο λατινογενής όρος που υιοθέτησαν οι αγγλόφωνοι για τον αμφιβληστροειδή , ο οποίος είναι ένας χιτώνας του ματιού που μετατρέπει τα οπτικά ερεθίσματα σε νευρικά για να μπορεί να τα επεξεργάζεται ο εγκέφαλος και να τα μετατρέπει σε εικόνες αντιληπτές απο τους ανθρώπους.
Αυτός ο χιτώνας έχει μια διακριτική επικαιρότητα πεπερασμένη. Σε συγκεκριμένη απόσταση (αν δεν υπάρχουν διαθλαστικές ανωμαλίες ή διαταραχές προσαρμοστικότητας) ΑΔΥΝΑΤΕΙ να διακρίνει 2 σημεία ως διαφορετικά και τα αντιλαμβάνεται ως ΕΝΑ. Άρα κρατώντας μια οθόνη σε συγκεκριμένη απόσταση δεν αντιλαμβανεσαι το "πιξελιασμα" . Για μια οθόνη 4 ιντσών για την απόσταση που την κρατάς αυτή η κριτική γραμμική πυκνότητα pixel είναι περί τα 300 ppi. Για το ΜΒΑ pro με 15αρα οθόνη και για το iPad περί τα 240 ppi με την προϋπόθεση οτι τις χειρίζεσαι πρακτικά σε διαφορετική απόσταση θέασης.
Απ όλα αυτά όσο κι αν πιστεύουμε στη μαγική apple σαν των Δωδεκάθεο της αρχαίας Cupertino το retina είναι ένα απλό trademark που λάνσαρε η apple πολύ πετυχημένα
πολυ σωστα ολα αυτα που λες, για την αποσταση θεασης και ολα, και macbook, iphone, ipad εχουν διαφορετικα ppi λογο αποστασης θεασης αλλα η retina εχει μια τεχνολογια απο πισω οπως ξαναειπα, οπου ενα POINT = 2 PIXEL. σε ολες τις αλλες οθονες 1 point = 1 pixel. γιαυτο και τα retina images εχουν το @2x (.png). η οθονη του iphone ειναι 568x320 kai οχι 640 x 1136 στην υσια διοτι ενα point screen αντιπροσψπευει 2 pixel! αυτα τα δυο pixel δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι πανω-κατω η πλαι-πλαι
IOS Developer & Instructor www.valsamis.me
Δημοσίευση 04/04/2014 - 12:12
πολυ σωστα ολα αυτα που λες, για την αποσταση θεασης και ολα, και macbook, iphone, ipad εχουν διαφορετικα ppi λογο αποστασης θεασης αλλα η retina εχει μια τεχνολογια απο πισω οπως ξαναειπα, οπου ενα POINT = 2 PIXEL. σε ολες τις αλλες οθονες 1 point = 1 pixel. γιαυτο και τα retina images εχουν το @2x (.png). η οθονη του iphone ειναι 568x320 kai οχι 640 x 1136 στην υσια διοτι ενα point screen αντιπροσψπευει 2 pixel! αυτα τα δυο pixel δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι πανω-κατω η πλαι-πλαι
Δημοσίευση 04/04/2014 - 12:41
Χωρίς να θέλω να επιμείνω, γιατι δεν είμαι ειδικός αλλά, γιατι έχω την εντύπωση ότι το @2x αναφέρεται στον διπλασιασμό της ανάλυσης απο iphone 3/3G σε iphone 4 480χ320 -> 960χ640 και για iPad 1/2 σε 3 1024x768->2048x1536 , όπου με αυτό τον διπλασιασμό πέτυχαίνεται η κριτική πυκνότητα pixel για να ονομαστούν και οι αντίστοιχες οθόνες Retina?
οταν πας να προγραμματισεις οταν θες να καλυψεις ολη την οθονη πχ στο ipad, αν συρεις ενα UIImage πχ kai δεις τα properties widht and height θα δεις οτι ειναι 1024 χ 768 (ενω η αναλυση ειναι 2048 x 1536). οταν το τρεξεις θα δεις οτι καλυπτει ολη την οθονη δλδ 2048 χ 1536, αυτο ειναι που το ενα point της οθονης εχει 2 πιχελ.
IOS Developer & Instructor www.valsamis.me
Δημοσίευση 04/04/2014 - 13:21
Χωρίς να θέλω να επιμείνω, γιατι δεν είμαι ειδικός αλλά, γιατι έχω την εντύπωση ότι το @2x αναφέρεται στον διπλασιασμό της ανάλυσης απο iphone 3/3G σε iphone 4 480χ320 -> 960χ640 και για iPad 1/2 σε 3 1024x768->2048x1536 , όπου με αυτό τον διπλασιασμό πέτυχαίνεται η κριτική πυκνότητα pixel για να ονομαστούν και οι αντίστοιχες οθόνες Retina?
Βασικά. τα γραφικά αρχικά φτιάχνονται σε @2x & @2x~ipad (retina) και μετά απλά μειώνουν στο μισό το size για τισ μη retina συσκευές.
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες