Προτιμώ να τα σκάω σε μια εταιρία που έστω και αργα παραδέχεται το λαθος και προβαίνει σε διόρθωση του παρα σε εταιρία (βλέπε samsung) που σκάνε οι ίδιες οι συσκευές σε πάρα πολλες περιπτώσεις και η πολιτική της ειναι για να σου κανει αντικατάσταση Να υπογραψεις φόρμα που ζητά την αποσιώπηση του γεγονότος απο social media κτλ μετα απο την αντικατάσταση οτι δεν εχεις αλλη απαίτηση απο την εταιρία δηλαδη εαν εχεις τα ίδια και με την επομενη συσκευή θα παρεις τα @@ μου
Δεν εννοούσα την Apple...
Τους εδώ προμηθευτές εννοούσα!
Εντάξει, καθυστέρησε πολύ να το καταλάβει αλλά δεν είναι η χειρότερη σε τέτοια θέματα.
Εγώ όμως εννούσα τους εδώ κουμανταδόρους, που ως ένα σημείο φταίει και η apple.