Το ιδιο γινεται κ με 4αρι και με 3gs? η εκει κανω απλα Jailbreak?
[Solved] iPhone Unlock.
Από
Ryfarqt
, 09/09/2014 11:15
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες






