Στειλτην στο service !
αυτη τη καραμελα καποια στιγμη πρεπει να σταματησουν να την λενε γιατι το μονο που θα καταφερνουν ειναι να χανουν πελατες.
Δημοσίευση 24/01/2015 - 23:23
Στειλτην στο service !
αυτη τη καραμελα καποια στιγμη πρεπει να σταματησουν να την λενε γιατι το μονο που θα καταφερνουν ειναι να χανουν πελατες.
Δημοσίευση 24/01/2015 - 23:28
Δημοσίευση 24/01/2015 - 23:35
Απο την στιγμή που τα seven έχουν doa σωστό και καλή τιμή εγώ προσωπικά δεν θα κάτσω να σκάσω με το tokinito κλπ οπότε και πάλι χάνουν απο mouth to mouth και forum.
εχεις δικιο σε αυτο αλλα πρεπει να μαθουν να εφαρμοζουν τους νομους και να σεβονται τον πελατη οταν σκας ενα καρο λεφτα.δηλαδη γιατι οταν πας να αγορασεις σε κοιτανε με γλυκα ματια και οταν το πας για καποιο προβλημα ουτε που θα ασχοληθουν.η δουλεια του καταστηματαρχη αν θελει να ειναι σωστος και να εχει πελατες δεν τελιωσει απο την στιγμη που πουλαει το αντικειμενο οτι και αν ειναι αυτο.
Δημοσίευση 24/01/2015 - 23:38
Δημοσίευση 24/01/2015 - 23:42
Εκτός απο την υπαναχώρηση τι αλλο κανεις νόμιμα αν δεις οτι η συσκευή ειναι προβληματική ;
ακομα και αυτο κανενας στην πραξη δεν το εφαρμοζει +οτι οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν αυτο το νομο και βρισκουν και πατανε στην αγνοια πολλων συμπολιτων μας.
Δημοσίευση 25/01/2015 - 03:36
Απο την στιγμή που τα seven έχουν doa σωστό και καλή τιμή εγώ προσωπικά δεν θα κάτσω να σκάσω με το tokinito κλπ οπότε και πάλι χάνουν απο mouth to mouth και forum.
Δημοσίευση 25/01/2015 - 07:58
Δεν ξέρω τι λες αλλά πήγα στο κατάστημα seven στη ν Σμύρνη κ μου εινα αυτολεξη ότι το στέλνουν κ αυτοί στο σέρβις...Απο την στιγμή που τα seven έχουν doa σωστό και καλή τιμή εγώ προσωπικά δεν θα κάτσω να σκάσω με το tokinito κλπ οπότε και πάλι χάνουν απο mouth to mouth και forum.
Δημοσίευση 25/01/2015 - 11:55
Δεν ξερω τιμές σε plus, επίθεση ειναι αυτο;ImageUploadedByTapatalk1422149741.602065.jpg
691 καλά ειναι ε; Από seven
Τελευταία επεξεργασία από: efib, 25/01/2015 - 12:04
Δημοσίευση 25/01/2015 - 11:56
Δεν ξέρω τι λες αλλά πήγα στο κατάστημα seven στη ν Σμύρνη κ μου εινα αυτολεξη ότι το στέλνουν κ αυτοί στο σέρβις...
Δημοσίευση 25/01/2015 - 11:59
ακομα και αυτο κανενας στην πραξη δεν το εφαρμοζει +οτι οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν αυτο το νομο και βρισκουν και πατανε στην αγνοια πολλων συμπολιτων μας.
Δημοσίευση 25/01/2015 - 12:24
Τι πραγμα;; Ποια ειρωνικά;; Εγω γενικά ρωτάω για να πάρω γνώμες πριν αποφαςιςω...Μην παρεξηγείσαι τόσο εύκολο..Δεν ξερω τιμές σε plus, επίθεση ειναι αυτο;
Ναι, επίθεση ήταν. Δεν σε ξερω, δεν με ξέρεις και αυτα τα ειρωνικά οχι μαζί μου giorgakis.
Αν εχει doa οπως εχω δει απο εδώ οτι εχει το αξίζουν τα +25€ για τους περισσότερους.
Τελευταία επεξεργασία από: giwrgakis89, 25/01/2015 - 12:27
Δημοσίευση 25/01/2015 - 12:30
Δημοσίευση 25/01/2015 - 13:16
Είπαμε κανένα σκρουτζομαγαζο δεν ανοίγει δεύτερη συσκευή αν έχει ελάττωμα το πρώτο, το στέλνουν σέρβις, παρε τηλ η καλύτερα πήγαινε από και κ ρωτά...μην ακούς τι λέει ο καθένας, εγώ πήρα τηλ στη σειρά όλα όσα ήταν βέβαια στις καλύτερες τιμές, κ δεν ανοίγουν άλλη συσκευή...στο σεβεν λόγω ότι ήμουν νέα Σμύρνη πήγα από κοντά...αν κάποιος πετύχει κάποιο που ανοίγει στο καπάκι συσκευή ας το γράψει να το ξέρουμε...αυταΑρχικά το σιγουρευεις 100% για doa και πως το προσδιορίζουν και μετα go wild, άνοιγε μεχρι να βρεις την τέλεια. Σου λέω να ρωτήσεις τους ίδιους γιατι μπορεί μεν να λέγεται εδώ αλλα δεν ειναι και κακό να το ακούσεις και εσυ για επιβεβαίωση και μονο.
Δημοσίευση 09/03/2015 - 15:48
Καλησπέρες κι από μένα... να πώ κι εγώ την εμπειρία μου από τα sevenspots...
Την περασμένη Τρίτη 3/3, παρέλαβα από φυσικό κατάστημα (Θεσσαλονίκη), ένα iphone 6 64gb silver. Η παραγγελία είχε γίνει την προηγούμενη μέρα, από το eshop τους και απλά συμφωνήσαμε παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα, που με βόλευε.
Η συσκευή είχε πρόβλημα με την οθόνη το οποίο και παρατήρησα μετά από δυο μέρες χρήσης. Η πάνω μεριά της οθόνης και για περίπου ένα εκτατοστό ήταν πιο σκουρή-κίτρινη οταν απεικόνιζε άσπρο φόντο και κυρίως όχι με φουλ φωτισμό. Πήρα τηλ στα κεντρικά τους και μου είπαν οτι θα πρέπει να το αποστείλω εγώ σ αυτούς κι αυτοί με τη σειρά τους στην infoquest. Η απάντησή τους σε ερώτηση μου για το DOA, ήταν ότι θα πρέπει, όπως και να έχει, να πάει πρώτα στην infoquest. Κοινώς εγώ θα πρέπει να δεχθώ την λύση της infoquest, ακόμα κι αν αυτή είναι για refurbished συσκευή ή επισκευή της ίδιας.
Σήμερα πήρα τηλ στην γενική γραμματεία καταναλωτή και μου είπαν οτι δεν μπορώ να προβώ σε υπαναχώρηση γιατί η παραλαβή έγινε απο φυσικό καταστημα και η συσκευασία ανοίχθηκε. Θα μπορούσα να το κάνω μόνο αν το είχα παραλάβει με οποιαδήποτε μεταφορική. (δηλαδή αν δεν υπήρχε νόμιμος εκπρόσωπος-υπάλληλος της εταιρίας, στην πάράδοση). Διαφορετικά ο μόνος τρόπος υπαναχώρησης, εφόσον έχεις παραλλάβει απο φυσικό κατάστημα, είναι να επιστρέψεις το προιόν σφραγισμένο εντός 7 ημερών.
Πριν λίγο πήγα πίσω στο κατάστημα... φυσικά και αυτοί μου είπαν τα παραπάνω για την υπαναχώρηση και τελικά παρέδωσα τη συσκευή και περιμένω να την στείλουν στην infoquest και βλέπουμε......
Με λίγα λόγια.... την έφαγα την ταλαιπωρία και ελπίζω-αναμένω για το καλύτερο..... Θα σας ενημερώσω μόλις μάθω κι εγώ κάτι.
Δημοσίευση 09/03/2015 - 15:52
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες