Είσαι έμπορος και δε γνωρίζεις ; Κακώς , αν θες τη γνώμη μου.
O Nόμος είναι μια χαρά. Ίσχυε και πιο παλιά , απλώς τώρα υπήρξε ενδυνάμωσή του. Και ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΓΙΝΕ. Ο καταναλωτής έχει δικαιώματα τα οποία στην Ελλάδα καταπατώνται. Οι κακοί λοιπόν έμποροι παίρνουν και εσάς μαζί τους . Μη στρέφεστε κατά του νόμου , να στρέφεστε κατά των κακών σας συναδέλφων.
Ο νόμος ισχύει και δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση από τον καταναλωτή. Κι αν γίνει , είναι εύκολο να αποδειχθεί.
καλημερα, δεν εχω στο καταστημα μου αυτη τη στιγμη online αποστολεσ μονο απο το καταστημα μου! εχεις δικιο οτι δεν ξερω αλλα δεν βρεθηκε και κανεις να με ενημερωσει! ουτε λογιστης ουτε δικηγορος δυστηχως...
αυτο ειναι το κακο στην Ελλαδα!
βεβαια σαν εμπορος και αγοραστης ειναι καλο να ξερουμε τι παιζει..
οι ερωτηση μου ειναι αν πχ αγοαρσει ενας ενα τηλεφωνο, το ανοιξει (δλδ σκισει ζελατινα κτλ) και μετα ερθει και σου πει δεν μαρεσει τελικα παρτω πισω και δωσε μου τα χρηματα μου! οκ εγω πως θα το ξαναπουλησω? θα αγοραζες εσυ κινητο τηλεφωνο χωρις ζελατινα? αν την εβαζες μονο σου και δεν την εβαζες σωστα και ο πελατης σου ελεγε φιλε αυτο ειναι χρησημοποιημενο με κοροιδευεις... και σε κανει και ρομπα στο νετ? το να εχει προβλημα μια συσκευη και να την πας πισω ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ και ο πωλητης πρεπει να σε καλυψει. το να την πας πισω επιδη εσυ σαν αγοραστης δεν ξερεις τι αγοραζεις εκαι δεν εχει προβλημα αυτο που αγορασες ειναι λαθος! και ιδικα οταν δεν παιρνεις κατι αλλο απο το μαγαζι... τουλαχιστον θα επρεπε να υπηρχε και ενας νομοσ που να λεει το προιον θα παει πισω στην εταιρια να συσκευαστει ξανα ωστε να ειναι οπως το πουλησε ο εμπορος ωστε να μπορει να το ξαναπουλησει