Οικονομικο εχω τελειωσει, σωστα. Οπως λοιπον λεει ο νομος, το επιστραφεν προιον θα πρεπει να ειναι σε κατασταση μεταπωλησης. Αυτο σημαινει μεταπωλησης ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και οχι ως μεταχειρισμενο, β διαλογης η οτιδηποτε. Δεν εχει καμια απολυτως λογικη να χανει ο εμπορος χρηματα απο την αλλαγη γνωμης του πελατη. Στην καλυτερη περιπτωση, απλα θα επιστραφουν τα χρηματα και ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ κερδος απο αυτη τη συναλλαγη. Να μπει μεσα ενα ποσο εξ' αιτιας της αλλαγης γνωμης του πελατη, δεν γινεται. Αν ηταν ετσι, ολοι οι επιχειρηματιες θα ειμασταν φυλακη.
Ρωτά τους εμπόρους στο εξωτερικό πως το διαχειρίζονται. Ο νόμος ειναι ξεκάθαρος και καλός.
Στο ειχα πει και την άλλη φορα, δες το ποσοστό που επιστρέφει τα προϊόντα και κατι μου λεει πως θα ειναι πολύ μικρο. Οι πελάτες δεν αγοράζουν ετσι για να αγοράσουν και μετα να το επιστρέψουν, εχουμε όρεξη να χάσουμε χρόνο και να δεσμεύσουμε τα χρήματα μας νομίζεις ;! Αν δεις οτι δεν σε συμφέρει τότε τι να πω, κλείσε το μαγαζί στην τελική.. Η εμπορία εχει κάποιο ρίσκο.
Κανε όμως αυτο που σου είπα με το ποσοστό σε μια χώρα που οι καταναλωτές ξέρουν τα δικαιώματα τους και πες μου τι βρήκες ..