Αγορά iPhone 6, απορίες περί καταστήματος.
#106
Δημοσίευση 05/02/2015 - 20:44
Ad
#108
Δημοσίευση 05/02/2015 - 20:54
Τώρα όσον αφορά τη δυνατότητα υπαναχώρησης αν δεν την δεχτεί τι κανείς παίζεις μπουνιές ή με όπλο παίρνεις τα λεφτά σου πίσω ;;; Αναγκαστικά μονόδρομος τα δικαστήρια !!!!
#110
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:01
Τελευταία επεξεργασία από: georgiosdam, 05/02/2015 - 21:09
#111
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:08
Εμένα πάντως από Qelectronics,πήγε Ιnfoquest για να γίνει έλγχος,περίμενα δυο εβδομάδες και αφού διαπιστώθηκε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα,μου δώσανε καινούργιο και όχι ανακατασκευασμένο.
Να ρωτήσεις εάν αυτό που θα πάρεις είναι αυτό που θα στείλει η infoquest ή θα σου δώσουν αυτοί νέο τηλέφωνο (κουτί σφραγισμένο).
#113
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:34
δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορεις να κανεις.παντως οσες φορες αγορασα απο τα 'γνωστα' καταστηματα δεν ειχα προβλημα.
#114
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:36
Νικόλα μου κανείς υπαναχώρηση και τέλος όπως το λες!!!! Αλλά ο καταστηματάρχης δεν σου δίνει τα λεφτά πίσω!!! Τι κάνεις;;;Τι άλλη οδό να θές? Υπαναχώρηση και τέλος. Μη τρελαίνεσαι..
#115
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:37
δώσε ένα παράδειγμα όταν λες γνωστά καταστήματα !!!!δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορεις να κανεις.παντως οσες φορες αγορασα απο τα 'γνωστα' καταστηματα δεν ειχα προβλημα.
#116
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:38
#117
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:46
δώσε ένα παράδειγμα όταν λες γνωστά καταστήματα !!!!
αγορασα δικο μου τηλεφωνο και για φιλους απο αυτα και δεν ειχα προβλημα(kinito.gr,kaizershop,open365)
#118
Δημοσίευση 05/02/2015 - 21:49
#119
Δημοσίευση 05/02/2015 - 22:00
Οταν λες πως δεν είχες πρόβλημα εννοείς πως ηταν απο την αρχή οι συσκευές οκ ή πως υπήρξε κατι αλλα διευθετήθηκε με επαγγελματισμό;
ευτυχως ολα πηγαν καλα απο την αρχη, διοτι ειμαι και επαρχια και οι συναλλαγες εγιναν με αντικαταβολη.
παντως επειδη αυτα που ανεφερα εχουν σχετικα ενα καλο ονομα που δεν θα ηθελαν να χαλασουν δεν νομιζω αν γινει κατι να μην προσπαθησουν να το διορθωσουν και να χαλασουν το ονομα τους.
#120
Δημοσίευση 05/02/2015 - 22:04
Νικόλα μου κανείς υπαναχώρηση και τέλος όπως το λες!!!! Αλλά ο καταστηματάρχης δεν σου δίνει τα λεφτά πίσω!!! Τι κάνεις;;;
Δεν έχει δε σου δίνω τα λεφτά σου πίσω. Μιλάμε για ΝΟΜΟ.
Για να σου απαντήσω σε αυτό που ρωτάς, κοινοποίηση σε ΙΝ.ΚΑ, Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες