Καλα που το λες γιατι διαβαζαμε οτι και απο καταστημα να το παρεις μπορεις να κανεις υπαναχωρηση.
Αρα οσοι το παιρνουμε απο καταστημα τοτε με το DOA που το μεταφραζουν οπως θελουν και χωρις δικαιωμα υπαναχωρησης ειναι δυσκολα τα πραγματα αν εχει καποιο θεμα η συσκευη.
Το DOA διαπιστώνω με λύπη πως είναι πονεμένη ιστορία τελικά. Έβλεπα ένα μαγαζί που το διαφήμιζε, αλλά μόνο αν η συσκευή δεν ανάψει. Για μένα αυτό είναι τύποις DOA, γιατί κάλλιστα μπορεί το κινητό να χαλάσει πχ μετά από 5 λεπτά. Υπάρχει τότε DOA ; Όχι. Αν ζούσαμε σε χώρα που μας σέβονται, θα έπρεπε να μας τα αλλάζουν κατευθείαν όταν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα σε καινούριο κινητό (σου βάζω εγώ ενα διάστημα 15 ημερών).
Εγώ προσωπικά έχω και νομικό θέμα με τα "ανακατασκευασμένα" και όταν απέστειλα ένα μέιλ κατεβατό νομικού αποκλειστικά περιεχομένου (πολύ καλά εμπεριστατωμένου) στη Γραμματεία του Καταναλωτή ( όπου και υπέγραφα με την επαγγελματική μου ιδιότητα του δικηγόρου), έλαβα την εξής αποκαρδιωτική απάντηση " Δυστυχώς δε μπορούμε να απαντάμε σε νομικά ζητήματα, απευθυνθείτε σε δικηγόρο".
Περί DOA λοιπόν, διαβάζουμε και τα ψιλά τους γράμματα , πριν προχωρήσουμε σε αγορά. Όσον αφορά το δικαίωμα υπαναχώρησης, όσοι δεν το τηρούν , παρανομούν. Δυστυχώς και πάλι βλέπω ότι κάποιοι βάζουν δικούς τους όρους μέσα στο νόμο. Χθες πχ διάβαζα σε μεγάλο κατάστημα ρούχων, πως "η εταιρία δύναται να μη δεχθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης."
Ακόμη μπανανία είμαστε. Αυτό θα αλλάξει μόνο μέσω ημών, μην περιμένετε από ελέγχους κλπ. Καταγγέλουμε όποιον βλέπουμε να μην το τηρεί και τον τιμωρούμε με το να μην αγοράσουμε πότε από αυτόν. Και δεν υπάρχουν ημίμετρα στο δικαίωμα υπαναχώρησης. Δηλαδή , μην ψαρώνουμε από τους όρους χρήσης τους, αν δλδ λένε " υπαναχωρείς σε 7 ημέρες" είναι παράνομο. Όπως είναι εντελώς γελοίο να σου πούνε , "μα αποδέχθηκες τους όρους χρήσης που λένε για 7 ημέρες".