Να το πας. Θα σου κάνουν αντικατάσταση.
Και παρακάλα αυτό που θα πάρεις πίσω να μην έχει το παραμικρό.
Να το ψάξεις καλά πριν το παραλάβεις.
Δημοσίευση 27/07/2016 - 12:37
ειναι η Τετάρτη φορά όποτε μίλησα με apple μου λέγαν πάλι τα δικά τους για αντικατάστασηΝα το πας. Θα σου κάνουν αντικατάσταση.
Και παρακάλα αυτό που θα πάρεις πίσω να μην έχει το παραμικρό.
Να το ψάξεις καλά πριν το παραλάβεις.
Τελευταία επεξεργασία από: s93060, 27/07/2016 - 12:38
Δημοσίευση 27/07/2016 - 12:47
Προσπάθησε να μιλήσεις με Customer Relations, να σε συνδέσουν απο το Support. Απλά να ξέρεις πως μιλάνε Αγγλικά εκεί.
Εναλλακτικά στέλνεις στο Support στο Twitter και σου ανοίγουν Case όπου και θα σε καλέσουν πίσω όπου και θα αναφέρεις ό,τι έχει γίνει.
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:12
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:25
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:27
Μου είπε πάντως ότι θα το κοιτάξει το θέμα μου ιδιαιτέρωςΤο τυπικό έκανε. Δεν αρκεί αυτό στη περίπτωση σου.
Με τόσες προβληματικές αντικαταστάσεις, δικαιούσαι καινούριο/σφραγισμένο.
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:55
Δημοσίευση 27/07/2016 - 16:57
ποιο είναι το Twitter του support ?Προσπάθησε να μιλήσεις με Customer Relations, να σε συνδέσουν απο το Support. Απλά να ξέρεις πως μιλάνε Αγγλικά εκεί.
Εναλλακτικά στέλνεις στο Support στο Twitter και σου ανοίγουν Case όπου και θα σε καλέσουν πίσω όπου και θα αναφέρεις ό,τι έχει γίνει.
Δημοσίευση 27/07/2016 - 17:04
Δημοσίευση 20/02/2017 - 14:21
Δημοσίευση 20/02/2017 - 14:43
Οθόνη αλλάζουν. Γενικότερα η αντ/σταση γίνεται στο ελαττωματικό κομμάτι.
Τα ανακα/σμένα έχουν περιοριστεί πλέον.
Δημοσίευση 25/02/2017 - 16:43
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες