Μα τι είναι αυτα που λες τώρα? Σου βγαίνουν αυθόρμητα? Για ποιές θυσίες μιλάς? Ο καταναλωτής έχει μεγάλη δύναμη και ευθύνη μαζί , για τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε. Μπορούμε να ωθήσουμε τα πράγματα να έχουμε καλύτερες υπηρεσιες πιο φθηνές και ποι αποδοτικές. Αν δεν υπάρχει ένα κοινό που μπορεί να στρέψει το βλέμμα του μακρυά από αποιαδήποτε προσπαθεια ποδηγέτησης και να απορρίψει προσπάθειες που του περιορίζουν το βαθμό ελευθερίας του, θα οδηγούμαστε όλο και σε πιο κλειστά συστήματα.
Πες μου εσένα σε τι σε βοηθά ότι έχει επικρατήσει η λογική μιας και μόνο περιέργης θύρας στα πιο ευπούλητα tablets στην ιστορία εως τώρα, τα iPad?
1-Θα είχες πρόβλημα να υπάρχει ένας υποδοχέας μη lightning - universal ωστε να αγοράζεις συμβατά και ποιοτικά καλώδια από τρίτους κατασκευστές σε τιμή 2 ευρώ και όχι μαϊμουδίστικα κινέζικά με πολλά προβληματα?
2- θα σε πειραζε να έχει 2 ή και 3 θύρες? Να συνδέεις περιφερειακά της αρεσκείας σου?
3- Θα ενοχλούσε κανένα να ειχε μια υποδοχή memory expansion κι ας μην τη χρησιμοποιούσες ποτέ?
4-θα χάλαγε η μαγια να είχαν flash κι ας παραπέμπει σε τεχνολογία παλια με προβηματα ασφάλειας
Και για τα 4 που επικράτησαν διότι όλοι σαν τα πρόβατα αγοράζαμε χωρίς κριτική και λογική η απάντηση είναι ότι υπάρχουν μόνο για το κέρδος. Να αγοράζουμε υπερκοστολογημένους adapters, να αγοράζουμε συσκευές με μεγαλύτερη εσωτερική χωρητικότητα, να αγοραζουμε icloud , και application που χωρίς flash δεν θα υπήρχε ο λόγος ύπαρξής τους.
Η μαμά Apple δεν μας φροντίζει, το πορτοφόλι της προσπαθεί να μεγαλώσει καταπατώντας τις ελευθερίες μας , αν δεν ασκούμε ευσυνείδητα την δύναμη που έχουμε ως καταναλωτές
Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ο Βαλσαμης εχεί δίκιο στα σημεία που έθιξε.
Με την λογική αυτή θα έβγαιναν τα ίδια μοντέλα ξανα και ξανα. Το είχα πεί και πρίν, η Αππλ κάνει μία κίνηση για να κερδίσει 3. Ο λόγος που λάνσαρε το συγκεκριμένο προιον με αυτές τις θύρες έχουν τον λόγο τους.
Παίρνει ρίσκα επενδύει και κάνει κινήσεις μάτ. Ποτέ δεν έχασε όταν ρίσκαρε. Ναι έχεις την δύναμη σάν καταναλωτής αλλά έχει την δύναμη σάν δημιουργός να πουλάει ότι θέλει καi να ελέγχει την αγορά όπως θέλει και να δημιουργεί ανάγκες.
Εκατομμύρια κόσμος δέν μπορεί να κάνει λάθος. Και ο νούμερο 1 λόγος αγοράς είναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και το CUSTOMER SATISFACTION.