Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Αγορα MacBook Pro retina 13" 2014


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
54 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   kavroulis

kavroulis

    iPH Member

  • 277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/03/2015 - 17:08

Γεια σας εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω σε αγγελίες , στο ebay να αγοράσω ενα MacBook Pro retina 13" 2014 8gb 128gb ( δηλαδή την απλή έκδοση του retina ) , θα ήθελα να σας ρωτήσω αξίζει η αγορα του η να περιμένω να έρθει στην αγορα και το καινούργιο . ( παρατήρησα αύξηση των τιμών του νέου στο γερμανικό apple store )
Ακόμα τι πρέπει να προσέξω αν το αγοράσω απο το Σκρουτζ ; ( 1250€ ) θα εχω 2 χρόνια εγγύηση όπως έχουν και τα iPhones ;
Ξέρετε κανένα site στην Ευρώπη που να εχει καλές τιμές γιατι απο οτι ψάχνω στο ebay και Amazon δεν με συμφέρει τόσο πολύ η αγορα του απο εκεί γιατι δεν γλιτώνω και πολλά.
Θελω όσο μπορώ να βρω την οικονομικότερη λύση γιατι είμαι φοιτητής και δεν μου περισσεύουν και πολλά .

Ευχαριστω πολύ !

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 10/03/2015 - 17:16

Αυξήθηκαν λόγω ισοτιμίας απο οτι κατάλαβα. Δες απο τον electronic king αν σε συμφέρει αλλιώς Σκρουτζ και δες αξιολογήσεις αλλα γενικα όλα καλα θα πανε. 2 χρόνια θα εχεις αλλα το apple care μπαινει στον 1ο χρόνο που δίνει η apple !

#3   kavroulis

kavroulis

    iPH Member

  • 277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/03/2015 - 18:27

Αυξήθηκαν λόγω ισοτιμίας απο οτι κατάλαβα. Δες απο τον electronic king αν σε συμφέρει αλλιώς Σκρουτζ και δες αξιολογήσεις αλλα γενικα όλα καλα θα πανε. 2 χρόνια θα εχεις αλλα το apple care μπαινει στον 1ο χρόνο που δίνει η apple !