Παιδιά ακούστε τι έγινε. Έψαχνα στο ίντερνετ λύση στο πρόβλημα μου (και γενικά για προβλήματα με την Revolut) και βρήκα μια συμβουλή (σε άλλο πρόβλημα βέβαια) να διαγράψεις την εφαρμογή και να την ξαναεγκαταστήσεις. Είπα να το δοκιμάσω, την έσβησα λοιπόν, καθάρισα τα πάντα με το iDelete, την ξαναέβαλα και τους έγραψα πάλι στο chat support (και τους έστειλα και την επιβεβαίωση από την τράπεζα).
Μετά από 20 λεπτά περίπου μου βγαίνει ειδοποίηση από την εφαρμογή "Your top-up of €160 has been credited to your account"! Και μήνυμα στο chat από αυτούς ότι κατά την μεταφορά των χρημάτων στην reference section έγινε λάθος από την τράπεζα στο reference number!
Α, και πιο κάτω έγραφε ότι δεν είχαν λάβει από μένα τίποτα, δηλαδή ότι εγώ δεν επικοινώνησα καθόλου μαζί τους και νόμιζαν ότι το πρόβλημα λύθηκε από μόνο του! Μπούρδες! Πως γίνεται αυτό δεν ξέρω! Εσείς καταλαβαίνετε τίποτα;
Πες ότι από την εφαρμογή δεν πήραν τα μηνύματα μου, τα mails?! Και αφού λέει ότι δεν επικοινώνησα γιατί δεν στειλανε πίσω τα χρήματα?! Δηλαδή περίμεναν να περάσει ένας μήνας?
Τέλος πάντων, τέλος καλό όλα καλά. Μετά από "βασανιστήριο" τόσον ημερών μου κάναν σήμερα "δώρο" για τα γενέθλιά μου! [emoji3]
Ευτυχώς ηρέμησες , να τα εκατοστήσεις με υγεία ! , δεν μου μοιάζει για πρόβλημα της τράπεζας, συχνά τυχαίνει να μην ολοκληρωθεί μια online συναλλαγή και να πρέπει να την επαναλάβεις, κάπου μπερδεύτηκαν στην revolut , ας βρουν καλύτερο developer για την εφαρμογή τους και να βελτιώσουν το support τους , που ακούστηκε να μην απαντάνε σε email ! . Σε επόμενη επίσκεψή σου στην τράπεζα κάνε μια ερώτηση για την διαδικασία των εμβασμάτων αν θελήσουν να σου διευκρινίσουν πως γίνεται για να γνωρίζεις τουλάχιστον τι συμβαίνει στην μια άκρη του νήματος.