Όπως ανέφερε και ο φίλος ο jimmakos, καλό είναι να πάρεις ένα τηλεφωνάκι στο Service και να κλείσεις ένα ραντεβού.
Εφόσον όντως ισχύει η δωρεάν επισκευή (αυτό αρμόδιο είναι μόνο το εξουσιοδοτημένο Service της Apple να το επιβεβαιώσει!) τότε είσαι καλυμμένη. Θα στο επισκευάσουν και όλα μια χαρά.
Μια επισήμανση θέλω να κάνω: στο αρχικό ποστ που έκανες, ανέφερες κάποια βοήθεια την οποία σου παρείχε η τηλεφωνική υποστήριξη της Apple. Μου κάνει εντύπωση (αν και όχι και τόσο μεγάλη γιατί στο Ελλάντα ζούμε!) γιατί δεν σου ανέφεραν το θεματάκι του διαπιστωμένου προβλήματος σε κάποια μοντέλα που τυχαίνει να είναι και το δικό σου μέσα σε αυτά(?).
Τέλος πάντων, ελπίζω να πάνε όλα καλά.
Off Topic και ζητάω ταπεινά συγνώμη Προς> jimmakos Φίλε μου μήπως ήσουν μέλος παλιά στο MacLife.gr? Κάτι μου θυμίζει το nickname σου γι' αυτό ρωτάω.
Ναι φίλε ήμουν και έγραφα αρκετά, αλλά δυστυχώς το έκλεισαν τα παιδιά.