Προφανώς το σύστημα με την καταβολή του 10€ και την προπαραγγελία στο ΠΛΑΙΣΙΟ ( και η τήρηση αυτής και μόνο της λίστας προτεραιότητας για την διάθεση των κοματιών που θα παραλαμβάνουν) δούλεψε.
Ούτε εγώ πίστεψα ότι θα παραλάβω την πρώτη μέρα της επίσημης διάθεσης του στην Ελληνική αγορά, αλλά η ευγενική υπάλληλος, σε σχετική μου ερώτηση, μου γύρισε το μόνιτορ και είδα ότι όντως είμαι το 3ο όνομα στην σχετική λίστα και σε συνδυασμό με το ότι έχουν οδηγία να τηρηθεί αυστηρά αυτή και μόνο η σειρά προτεραιότητας για την διάθεση των νέων συσκευών, τότε πίστεψα ότι μπορεί να γίνει και το "θαύμα".
Το τηλέφωνο, πριν λίγο, επιβεβαίωσε τα παραπάνω. Επειδή, λόγω δουλειάς, δεν μπορώ να πάω στο κατάστημα πριν τις 4 το απόγευμα, ενημέρωσα σχετικά (ότι δεν μπορώ να πάω το πρωί να παραλάβω) και ζήτησα να σημειωθεί παραλάβη της συσκευής μου μετά τις 4 το απόγευμα.
Μπράβο στο πλαίσιο γιατί παιδιά από όποια πλευρά και να το δεις, αυτές τις δύσκολες εποχές ακόμα και για εμάς που είμαστε οι "άρρωστοι" της υπόθεσης πρέπει να υπάρχει σεβασμός στον καναταλωτή. Το Public με το email για μένα απέτυχε. Από την άλλη το τηλέφωνο του Κωτσόβολου ίσως είναι και έξυπνη προσέγγιση μαρκετινγκ για να μας γλυκάνουν. Όπως και να χει θεωρώ δεδομένο ότι για τον επόμενο μήνα θα εξυπηρετηθούν αποκλειστικά οι προπαραγγελίες και μετά το Νοέμβρη θα υπάρχουν στα ράφια των καταστημάτων για αγορά.