Συμπληρώνεις το SWIFT της ΕΤΕ, περίπου 3-4 μέρες κάνουν σε εμένα, δεν σε χρεώνει τίποτα, την σωστή διαδικασία κάνεις.
Thanxxxx
Δημοσίευση 11/12/2018 - 21:28
Συμπληρώνεις το SWIFT της ΕΤΕ, περίπου 3-4 μέρες κάνουν σε εμένα, δεν σε χρεώνει τίποτα, την σωστή διαδικασία κάνεις.
Thanxxxx
Δημοσίευση 11/12/2018 - 21:47
Δημοσίευση 12/12/2018 - 00:21
Αυτο λεμε, οτι δεν εχουμε μετατρεψει τα € μας σε αλλο νομισμα.Επειδή σε μια βδομάδα θα είμαι και γω Βουδαπέστη. Είδα την περίπτωση της Εφης πιο πάνω. Υπάρχει κάποιος λόγος να μετατρέψω τα ευρώ που θα βάλω σε φιορίνια; Αν τα αφήσω € και βγάλω λεφτά από κει με ΑΤΜ θα μου βγάλει φιορίνια και θα αφαιρεθούν αυτόματα ευρώ από τον λογαριασμό μου; Γιατί αν γίνεται έτσι δεν βλέπω κάποιο λόγο να μετατρέψεις το νόμισμα στην εκάστοτε χώρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 12/12/2018 - 00:22
Αυτο λεμε, οτι δεν εχουμε μετατρεψει τα € μας σε αλλο νομισμα.
Οπου βρεθεις κανεις τις αγορες/αναληψεις σου και το ποσο σε πχ φιορινια, μετατρεπεται σε € με τραπεζικη ισοτιμια και χωρις αλλες επιπλεον χρεωσεις αφαιρειται απο το διαθεσιμο ποσο σου.
Sent from my iPad using Tapatalk
Μια χαρά. Άρα απλά την φορτώνω με λεφτά και είμαι έτοιμος.
Ευχαριστώ
Δημοσίευση 12/12/2018 - 01:51
Καλησπερα, εχω ενα θεματάκι με την Revolut. Πήγα πραγα και ηθελα να χρησιμοποίησω την Revolut, οποτε της βαζω χρηματα, τα μετατρέπω σε τσέχικες κορόνες και κανω ανάληψη σύμφωνα με τις οδηγίες , βγάζω 600 κορόνες (για δοκιμή) και βλεπω χρεώση 699 κορόνες στην εφαρμογή (δεν εχω υπερβεί το όριο των 200€/μηνα). Μετα, κανω μια αγορά 80 κορόνες και βλεπω χρεωση 89 κορόνες στην εφαρμογή. Ετσι πρεπει να γινεται ή κατι γινεται λαθος; Ευχαριστω
Δημοσίευση 12/12/2018 - 07:44
Αν συμβει αυτο θα ειναι πολυ καλο για σενα και πολυ ευχαριστο για ολους μας.Update για όποιον εχει παρόμοιο προβλημα. Μιλησα μαζι τους και είπαν πως θα μου πιστωσουν τις έξτρα χρεώσεις.. Για να δουμε.. Ειχα χρεωση 4€/ανάληψη και σε πληρωμές με κάρτα +10%...
Δημοσίευση 13/12/2018 - 09:58
Τελευταία επεξεργασία από: dimitrislitsikakis, 13/12/2018 - 09:58
Δημοσίευση 13/12/2018 - 11:01
Ας καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου:
η κάρτα λήγει στις 01/19 οπότε μπαίνω στο Live chat 1 Δεκέμβρη και μου απαντάει η κοπέλα ότι 30 μέρες πριν την λήξη μπορώ να ζητήσω δωρεάν κάρτα αντικατάστασης, την ρωτάω από που γίνεται αυτό και μου λέει από την εφαρμογή στο πεδίο με τις κάρτες.
4 Δεκέμβρη μιλάω και πάλι με το live chat τους λέω ότι από επιλογές υπάρχουν μόνο αφαίρεση κάρτας και μετονόμασε την κάρτα αλλά όχι αντικατάσταση, μου απαντάει να επιλέξω το + και από εκεί να παραγγείλω καινούργια κάρτα, τους απαντάω ότι δεν θέλω να παραγγείλω καινούργια γιατί μου ζητάει 5,99 και μου λέει θα μου επιστραφούν.
Του λέω λοιπόν ότι δεν έχω χρήματα δεν θέλω να χρεωθώ και ότι στο fag για τις κάρτες λέει δωρεάν όπως και μου είπε και η κοπέλα. Μου λέει δεν θα χρεωθώ και μου στέλνει ένα video πως να πάρω καινούργια κάρτα.
https://www.youtube....h?v=QNwXrBMlLZk
Του στέλνω screenshot που του δείχνω ότι σε μένα δεν υπάρχει η επιλογή αντικατάσταση (λες και αν υπήρχε δεν θα το έβλεπα) και με προτρέπει να κάνω logout και ξανά login μπας και έχει φάει κάποιο κόλλημα η εφαρμογή. Το κάνω δίχως επιτυχία και αφού συμβουλεύεται το relevant team μου λένε ότι αφού έκανα την προηγούμενη παραγγελία 01/12 μπορώ να ζητήσω κάρτα αντικατάστασης στις 12/12 και ότι μάλιστα θα ειδοποιηθώ για αυτό.
12/12 όλη μέρα τίποτα ούτε ειδοποίηση ούτε επιλογή εμφανίστηκε στην εφαρμογή, σήμερα ξανά μιλάω με το chat τους λέω την περίπτωση μου ξανά λένε να πληρώσω τους ξανά λέω δεν έχω δεν πληρώνω τους στέλνω το video και τους λέω διαβάστε τι μου είπαν οι προηγούμενοι μου λένε ότι πρέπει να υπάρχει κουμπί στην εφαρμογή τους λέω δεν υπάρχει και τέλος πάντων δεν μπορείτε να την στείλετε άσχετα από το κουμπί; και μου λένε ότι μπορούν να το κάνουν εκείνοι manually με ρώτησαν που να την στείλουν και τέλος.
Υ.Γ. Αντίστοιχα η Leopay μου την έστειλε μόνη της χωρίς να κάνω κάτι.
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Δημοσίευση 13/12/2018 - 11:59
Ενημερωτικα πλεον το Apple Pay παιζει Γερμανια. Οσοι εχουν λογαριασμο εκει (πχ Deuche Bank) ας σπευσουν.
Δημοσίευση 13/12/2018 - 16:40
εμενα μου είπαν να την παραγγείλω και όταν έρθει να τους στείλω μνμα να μου αφαιρέσουν την προηγούμενη και να μου επιστρέφουν τα χρήματα .Ας καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου:
η κάρτα λήγει στις 01/19 οπότε μπαίνω στο Live chat 1 Δεκέμβρη και μου απαντάει η κοπέλα ότι 30 μέρες πριν την λήξη μπορώ να ζητήσω δωρεάν κάρτα αντικατάστασης, την ρωτάω από που γίνεται αυτό και μου λέει από την εφαρμογή στο πεδίο με τις κάρτες.
4 Δεκέμβρη μιλάω και πάλι με το live chat τους λέω ότι από επιλογές υπάρχουν μόνο αφαίρεση κάρτας και μετονόμασε την κάρτα αλλά όχι αντικατάσταση, μου απαντάει να επιλέξω το + και από εκεί να παραγγείλω καινούργια κάρτα, τους απαντάω ότι δεν θέλω να παραγγείλω καινούργια γιατί μου ζητάει 5,99 και μου λέει θα μου επιστραφούν.
Του λέω λοιπόν ότι δεν έχω χρήματα δεν θέλω να χρεωθώ και ότι στο fag για τις κάρτες λέει δωρεάν όπως και μου είπε και η κοπέλα. Μου λέει δεν θα χρεωθώ και μου στέλνει ένα video πως να πάρω καινούργια κάρτα.
Του στέλνω screenshot που του δείχνω ότι σε μένα δεν υπάρχει η επιλογή αντικατάσταση (λες και αν υπήρχε δεν θα το έβλεπα) και με προτρέπει να κάνω logout και ξανά login μπας και έχει φάει κάποιο κόλλημα η εφαρμογή. Το κάνω δίχως επιτυχία και αφού συμβουλεύεται το relevant team μου λένε ότι αφού έκανα την προηγούμενη παραγγελία 01/12 μπορώ να ζητήσω κάρτα αντικατάστασης στις 12/12 και ότι μάλιστα θα ειδοποιηθώ για αυτό.
12/12 όλη μέρα τίποτα ούτε ειδοποίηση ούτε επιλογή εμφανίστηκε στην εφαρμογή, σήμερα ξανά μιλάω με το chat τους λέω την περίπτωση μου ξανά λένε να πληρώσω τους ξανά λέω δεν έχω δεν πληρώνω τους στέλνω το video και τους λέω διαβάστε τι μου είπαν οι προηγούμενοι μου λένε ότι πρέπει να υπάρχει κουμπί στην εφαρμογή τους λέω δεν υπάρχει και τέλος πάντων δεν μπορείτε να την στείλετε άσχετα από το κουμπί; και μου λένε ότι μπορούν να το κάνουν εκείνοι manually με ρώτησαν που να την στείλουν και τέλος.
Υ.Γ. Αντίστοιχα η Leopay μου την έστειλε μόνη της χωρίς να κάνω κάτι.
Δημοσίευση 13/12/2018 - 16:51
Αυτό μου είπαν και μένα και απλά αρνήθηκαεμενα μου είπαν να την παραγγείλω και όταν έρθει να τους στείλω μνμα να μου αφαιρέσουν την προηγούμενη και να μου επιστρέφουν τα χρήματα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Δημοσίευση 13/12/2018 - 17:04
γιατι;δεν τα χάνεις τα χρήματα σου .Αυτό μου είπαν και μένα και απλά αρνήθηκα
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημοσίευση 13/12/2018 - 17:11
Δεν έχει σημασία δεν ήθελα να πληρώσω εφόσον λέει δωρεάν είναι δωρεάν . Εμφανίστηκε και η καινούργια στην εφαρμογή και μια χαρά περιμένω να έρθει .γιατι;δεν τα χάνεις τα χρήματα σου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Δημοσίευση 13/12/2018 - 20:19
πλΗρωσες για αυτή που εμφανίστηκε;Δεν έχει σημασία δεν ήθελα να πληρώσω εφόσον λέει δωρεάν είναι δωρεάν . Εμφανίστηκε και η καινούργια στην εφαρμογή και μια χαρά περιμένω να έρθει .
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημοσίευση 13/12/2018 - 20:19
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
0 μέλη, 30 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες