[ΟΔΗΓΟΣ] Revolut
#91
Δημοσίευση 30/01/2016 - 20:16
Εχω και εγω την revolut ολα καλα αλλα αν σβησω ,κανω restore η πουλησω το κινητο την ξανακατεβασω και μολις δωσω τον αριθμο του κινητου μου θα περαστουν ολα στην εφαρμογη;
Ad
#92
Δημοσίευση 31/01/2016 - 00:12
Σήμερα την έφτιαξα κ εγώ και φαίνεται μια χαρά κρίνοντας κ από τα σχόλια σας!
Μια ερώτηση μόνο που δεν έχω καταλάβει. Πρέπει να τη συνδέσω υποχρεωτικά με το PayPal για να κάνω διαδικτυακές αγορές ή μπορώ και κατευθείαν σαν να ειναι χρεωστική κάρτα. Δηλαδή σε ένα σάιτ που δέχεται και PayPal και χρεωστικές/πιστωτικές εγώ μπορώ να πληρώσω και τους δυο τρόπους ή μόνο PayPal;
Sent from my iPad using Tapatalk
Όχι φυσικά και δεν είναι ανάγκη, μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σαν κανονική κάρτα χωρίς το Paypal όπου θέλεις.
Έκανα και εγώ εγγραφή στις 18/01 και ζήτησα κάρτα την οποία έλαβα όπως είχαν γράψει στις 26/01.Το θέμα είναι ότι είχα στείλει έμβασμα 20$ στην barkleys που συνεργάζονται αλλά ΔΕΝ έχουν πιστωθεί ακόμα...
Επικοινώνησα μαζί τους στις 25/01 και μου είπαν χρειάζεται 4-5 εργάσιμες ημέρες.Ακομα τίποτα...
Κάτι λάθος έχει γίνει. Ίσως να έχεις συμπληρώσει λάθος κάποιο πεδίο ή δεν συμπλήρωσες κάποιο με αποτέλεσμα να μην πάνε και να επιστραφούν.
Μίλα επιτόπου με το Support τους τη Δευτέρα όπου φρόντισε να έχεις τα στοιχεία του εμβάσματος.
Αν τα πεδία στο ebanking συμπληρωθούν σωστά σε 2 εργάσιμες είναι στην Revolut τα χρήματα. Άντε να κάνουν μέχρι 4 σε ακραίες περιπτώσεις. Ούτε εβδομάδα ούτε τίποτα. Αν στείλεις Δευτέρα έμβασμα Τετάρτη κατά 80-90% τα λεφτά είναι μέσα.
Οπότε στην περίπτωσή σου που μιλάμε για 10 εργάσιμες προφανώς το έμβασμα δεν πέρασε γιατί κάτι δεν έγινε σωστά. Ήταν ο λογαριασμός από όπου έφυγε το έμβασμα στο όνομά σου?
Σε κάθε περίπτωση δεν χάνεις τα λεφτά σου, μην ανησυχείς καθόλου. Μίλα μαζί τους και θα λυθεί.
Παιδια να ρωτησω
Εχω και εγω την revolut ολα καλα αλλα αν σβησω ,κανω restore η πουλησω το κινητο την ξανακατεβασω και μολις δωσω τον αριθμο του κινητου μου θα περαστουν ολα στην εφαρμογη;
Όταν αγοράσεις καινούριο τηλέφωνο ή σετάρεις το δικό σου μετά από restore, κατεβάζεις την εφαρμογή και στις αρχικές οθόνες σε ρωτάει αν έχεις ήδη κάρτα ή αν θέλεις καινούρια.
Του λες ότι έχεις ήδη, τη συνδέεις και είσαι έτοιμος.
#93
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:05
Να ρωτήσω και κάτι άλλο.
Καταρχάς αν τη συνδέσω με το Paypal χρειάζεται να αφαιρέσω την πιστωτική με την οποία έχω ήδη συνδεδεμένο το Paypal ή τέλος πάντων χρειάζεται να την κάνω τούτη εδώ primary; Ή όταν κάνω μία αγορά με Paypal μου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξω με ποια κάρτα αν έχω παραπάνω από μία συνδεδεμένες στο Paypal;
Και επίσης αν κάνω αγορά μέσω Revolut αλλά από Paypal (αφού τη συνδέσω εκεί πρώτα φυσικά) αποφεύγω τις μετατροπές συναλλάγματος που κάνει το Paypal και είναι ασύμφορες ή θα τις υποστώ πάλι;
#94
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:12
Για να αφαιρέσεις απο το PayPal την δυνατότητα να σου κάνει μετατροπές σε συνάλλαγμα και να τις κανείς μόνος σου μεςω revolut δες προηγούμενες σελίδες που έχουν αναλυτικές οδηγίες πως θα το κανείς
Sent from my iPhone using Tapatalk
#95
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:16
Οκ είχα διαβάσει τις 3-4 πρώτες σελίδες αλλά δεν κατάλαβα κάτι σχετικό... Θα ξανατσεκάρω.
#96
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:22
Μια μικρή ερώτηση. Κάνω winbank απο Πειραιώς(χρεωστική κάρτα)ενεργοποιώ και ακολουθώ τις οδηγίες. Σωστα?
#97
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:25
Μια μικρή ερώτηση. Κάνω winbank απο Πειραιώς(χρεωστική κάρτα)ενεργοποιώ και ακολουθώ τις οδηγίες. Σωστα?
Winbank εχω κι εγω. Μολις έστειλα δοκιμαστικά 10 ευρώ στην κάρτα μου και θα περιμένω να δω μεσοβδόμαδα ποτέ θα περαστούν. Δες ακριβώς τις φωτογραφίες για το ebanking στην πρώτη σελίδα του τοπικ. Ειναι ξεκάθαρη, εγω αυτή ακολούθησα.
Sent from my iPad using Tapatalk
#98
Δημοσίευση 01/02/2016 - 11:04
Εαν έχουμε κάποιον που ξέρει από τράπεζες καλά όμως ή δουλεύει σε τράπεζα ας μου στέιλει ένα pm να κάνω μια ερώτηση που θέλω.
#99
Δημοσίευση 02/02/2016 - 01:26
Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
#100
Δημοσίευση 02/02/2016 - 02:09
Καλύτερα τα παραπανίσια μην τα φας.
Κάποια στιγμή θα το πάρουν χαμπάρι και θα τα ξαναχρεώσουν.
#101
Δημοσίευση 02/02/2016 - 08:06
Έκανα και εγώ εγγραφή στις 18/01 και ζήτησα κάρτα την οποία έλαβα όπως είχαν γράψει στις 26/01.Το θέμα είναι ότι είχα στείλει έμβασμα 20$ στην barkleys που συνεργάζονται αλλά ΔΕΝ έχουν πιστωθεί ακόμα...
Επικοινώνησα μαζί τους στις 25/01 και μου είπαν χρειάζεται 4-5 εργάσιμες ημέρες.Ακομα τίποτα...
Δυστυχώς το support τους δεν είναι καλό.
Από τις 14 Ιανουαρίου έχω επιχειρήσει να βάλω 11 € δοκιμαστικά και τα χρήματα ακόμα δεν έχουν πιστωθεί. Επικοινωνώ σχεδόν κάθε 3 μέρες με το support τους, από τις 19 Ιανουαρίου και μετά (αρχικα στο support chat - αργότερα με email), και δεν έχω λάβει καμία σαφή απάντηση ακόμα. Τους έχω στείλει και το transfer confirmationn statement που ζητησαν αλλά και πάλι, πέρα από ενα "thank you bla bla" απάντηση επί της ουσίας δεν έχω λάβει. Ακόμα το "διερευνούν"...
Και ΟΚ ας πούμε ότι έκανα εγώ κάπου λάθος, εφόσον έχουν όλα τα στοιχεία της συναλλαγής, τόσο δύσκολο είναι να βρουν τι συνέβη;
Κι εντάξει τώρα που εγω το έκανα δοκιμαστικά, και μάλιστα μόνο στο ποσό των 11€. Φαντάζεστε να είχα βάλει καμια 100αρια ευρώ και να τα είχα και άμεση ανάγκη για κάποια αγορά;
#102
Δημοσίευση 02/02/2016 - 08:22
τι να πω εγώ Παρασκευή 29/01 19:00 έβαλα 100 ευρώ και Δευτέρα 01/02 19:00 είχαν φανεί, πραγματικά πολύ περίεργο γιατί δεν σου έχουν φανεί μέχρι σήμερα
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
#103
Δημοσίευση 02/02/2016 - 09:20
Δυστυχώς το support τους δεν είναι καλό.
Από τις 14 Ιανουαρίου έχω επιχειρήσει να βάλω 11 € δοκιμαστικά και τα χρήματα ακόμα δεν έχουν πιστωθεί. Επικοινωνώ σχεδόν κάθε 3 μέρες με το support τους, από τις 19 Ιανουαρίου και μετά (αρχικα στο support chat - αργότερα με email), και δεν έχω λάβει καμία σαφή απάντηση ακόμα. Τους έχω στείλει και το transfer confirmationn statement που ζητησαν αλλά και πάλι, πέρα από ενα "thank you bla bla" απάντηση επί της ουσίας δεν έχω λάβει. Ακόμα το "διερευνούν"...
Και ΟΚ ας πούμε ότι έκανα εγώ κάπου λάθος, εφόσον έχουν όλα τα στοιχεία της συναλλαγής, τόσο δύσκολο είναι να βρουν τι συνέβη;
Κι εντάξει τώρα που εγω το έκανα δοκιμαστικά, και μάλιστα μόνο στο ποσό των 11€. Φαντάζεστε να είχα βάλει καμια 100αρια ευρώ και να τα είχα και άμεση ανάγκη για κάποια αγορά;
Εγω πάλι εχω απευθυνθεί τρεις φορές στο support μεςω chat. Τις δυο φορές διότι σαν ανυπόμονος περίμενα στις δυο μέρες να μπουν τα χρήματα και τις δυο φορές τα βρήκαν κάπου στη διαδρομή και τα έβαλαν αμέσως. (Ο τύπος στο chat την δεύτερη φορά δεν μου απάντησε καθόλου απλά έβαλε τα χρήματα μάλλον ήθελε σιωπηλά να μου πει ότι το παράκανα .)
Την Τρίτη φορά ρώτησα κάτι δεν θυμάμαι τι για την κάρτα και μου απάντησαν αμέσως.
Γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος απο το support τους.
Αν το συγκρίνεις δε με το support της προπληρωμένης κάρτας που εχω στη Πειραιώς και στη Eurobank καμμία σχέση .....
Sent from my iPhone using Tapatalk
#104
Δημοσίευση 02/02/2016 - 12:44
καλησπέρα σας, έπρεπε να είχα παραλάβει την κάρτα από τις 27/1 και μέχρι και σήμερα δεν έχει έρθει. να αρχίσω να ανυσηχώ? να την ακυρώσω?
#105
Δημοσίευση 02/02/2016 - 14:04
Knowledge is Power
Knowledge Is Power
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες