Υγρασία στην οθόνη του 5s
#1
Δημοσίευση 18/09/2016 - 23:49
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#2
Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:06
Από εχθές εμφανίστηκαν κάτι σημάδια στην οθόνη του 5s κάτι σαν άσπρα ξεβάμματα. Είμαι σίγουρος ότι είναι από υγρασία επειδή στην τσάντα όπου ήταν τοποθετημένο είχε χυθεί λίγο νερό από ένα μπουκαλάκι. Υπάρχει κάποια λύση γιαυτό το πρόβλημα πλην της αντικατάστασης της οθονής;
Sent from my iPhone using Tapatalk
βάλτο σε μπολ με ρύζι για μια μέρα και βλέπεις πως θα πάει!
#3
Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:09
Από εχθές εμφανίστηκαν κάτι σημάδια στην οθόνη του 5s κάτι σαν άσπρα ξεβάμματα. Είμαι σίγουρος ότι είναι από υγρασία επειδή στην τσάντα όπου ήταν τοποθετημένο είχε χυθεί λίγο νερό από ένα μπουκαλάκι. Υπάρχει κάποια λύση γιαυτό το πρόβλημα πλην της αντικατάστασης της οθονής;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ασε το ρύζι για τον θείο Μπέν. Θέλει αντικατάσταση το οπίσθιου φωτισμού της οθόνης. Βρες έναν τεχνικό που να το κάνει και με 20-30€ έχεις ξεμπερδέψει.
#4
Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:15
Το αλλάζουνε σε καταστήματα τύπου ired? Ξέρετε κάποιον τεχνικό που θα το αναλάμβανε στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου Αθήνας; Εγώ μένω Βύρωνα.Ασε το ρύζι για τον θείο Μπέν. Θέλει αντικατάσταση το οπίσθιου φωτισμού της οθόνης. Βρες έναν τεχνικό που να το κάνει και με 20-30€ έχεις ξεμπερδέψει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:16
Όσοι δεν είναι "τεχνικοί" youtube, λογικά το κάνουν, είναι πανεύκολο.
Τελευταία επεξεργασία από: pantsos, 19/09/2016 - 00:16
#6
Δημοσίευση 19/09/2016 - 14:29
Sent from my iPad using Tapatalk
#7
Δημοσίευση 19/09/2016 - 15:51
Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...!
Sent from my iPad using Tapatalk
Καλο ειναι ν ανοιχθει μηπως εχει περασει και αλλου το νερακι και οχι μονο εκει που φενεται και αν ολα καλα βαζεις ενα αλλο backlight film.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





