Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Υγρασία στην οθόνη του 5s


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
6 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   thomask1

thomask1

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:thomaskarkas

Δημοσίευση 18/09/2016 - 23:49

Από εχθές εμφανίστηκαν κάτι σημάδια στην οθόνη του 5s κάτι σαν άσπρα ξεβάμματα. Είμαι σίγουρος ότι είναι από υγρασία επειδή στην τσάντα όπου ήταν τοποθετημένο είχε χυθεί λίγο νερό από ένα μπουκαλάκι. Υπάρχει κάποια λύση γιαυτό το πρόβλημα πλην της αντικατάστασης της οθονής;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   karpoutzidid

karpoutzidid

    iPH Contributor

  • 1218 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:karpoutzidis

Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:06

Από εχθές εμφανίστηκαν κάτι σημάδια στην οθόνη του 5s κάτι σαν άσπρα ξεβάμματα. Είμαι σίγουρος ότι είναι από υγρασία επειδή στην τσάντα όπου ήταν τοποθετημένο είχε χυθεί λίγο νερό από ένα μπουκαλάκι. Υπάρχει κάποια λύση γιαυτό το πρόβλημα πλην της αντικατάστασης της οθονής;


Sent from my iPhone using Tapatalk

βάλτο σε μπολ με ρύζι για μια μέρα και βλέπεις πως θα πάει!



#3   pantsos

pantsos

    iPH Elite Poster

  • 2247 μηνύματα
  • Twitter:@idrserviceca
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:09

Από εχθές εμφανίστηκαν κάτι σημάδια στην οθόνη του 5s κάτι σαν άσπρα ξεβάμματα. Είμαι σίγουρος ότι είναι από υγρασία επειδή στην τσάντα όπου ήταν τοποθετημένο είχε χυθεί λίγο νερό από ένα μπουκαλάκι. Υπάρχει κάποια λύση γιαυτό το πρόβλημα πλην της αντικατάστασης της οθονής;


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ασε το ρύζι για τον θείο Μπέν. Θέλει αντικατάσταση το οπίσθιου φωτισμού της οθόνης. Βρες έναν τεχνικό που να το κάνει και με 20-30€ έχεις ξεμπερδέψει.



#4   thomask1

thomask1

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:thomaskarkas

Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:15

Ασε το ρύζι για τον θείο Μπέν. Θέλει αντικατάσταση το οπίσθιου φωτισμού της οθόνης. Βρες έναν τεχνικό που να το κάνει και με 20-30€ έχεις ξεμπερδέψει.

Το αλλάζουνε σε καταστήματα τύπου ired? Ξέρετε κάποιον τεχνικό που θα το αναλάμβανε στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου Αθήνας; Εγώ μένω Βύρωνα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5   pantsos

pantsos

    iPH Elite Poster

  • 2247 μηνύματα
  • Twitter:@idrserviceca
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 19/09/2016 - 00:16

Όσοι δεν είναι "τεχνικοί" youtube, λογικά το κάνουν, είναι πανεύκολο.


Τελευταία επεξεργασία από: pantsos, 19/09/2016 - 00:16


#6   thomask1

thomask1

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:thomaskarkas

Δημοσίευση 19/09/2016 - 14:29

Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...!


Sent from my iPad using Tapatalk

#7   matman

matman

    iPH Member

  • 225 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 19/09/2016 - 15:51

Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...!


Sent from my iPad using Tapatalk


Καλο ειναι ν ανοιχθει μηπως εχει περασει και αλλου το νερακι και οχι μονο εκει που φενεται και αν ολα καλα βαζεις ενα αλλο backlight film.


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες