οκ την βρηκα.θα περιμενο να κατεβει και μολισ κατεβει θα πατησω alt kai αμεσωςRestore στο itunes? kai πως θα την βρω να την επιλεξω
i tunes iOS 10
#16
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:17
Ad
#17
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:20
οκ την βρηκα.θα περιμενο να κατεβει και μολισ κατεβει θα πατησω alt kai αμεσωςRestore στο itunes? kai πως θα την βρω να την επιλεξω
συγκεντρωσου Μιχαλη
....θα σου ανοιξει παραθυρο για να τη βρεις εκει που θα εχει αποθηκευτει
#18
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:20
καλα σου ειπαν (~/Library/iTunes/iPhone Software Updates) απλα με το να την κατεβασεις μονος σου ειναι πιο γρηγορα
δεν το βλεπω. που πρεπει να το γραψω?
#19
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:25
δεν το βλεπω. που πρεπει να το γραψω?
αστο αυτο τωρα, αφου κατεβαζεις την εκδοση κανονικα εκτος itunes. Aπλα ενημερωτικα το εγραψα
#20
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:30
αστο αυτο τωρα, αφου κατεβαζεις την εκδοση κανονικα εκτος itunes. Aπλα ενημερωτικα το εγραψα
μολις κατεβει τι πρεπει να κανω?ποια ειναι ι διαδικασια? αν μπορεις λιγο ποιο αναλυτικα γιατι δεν ξερω.
#21
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:38
μολις κατεβει το ipsw αρχειο βασικα δες που αποθηκευτηκε στον υπολογιστη
ανοιξε itunes και συνεδεσε το iphone. Πατα το εικονιδιο του τηλ στο itunes καπου πανω δεξια και θα σου εμφανισει στη καρτελα τις επιλογες Update και Restore. Εσυ κρατωντας πατημενο το πληκτρο SHIFT θα κανεις κλικ στο Restore και θα σου ανοιξει ενα παραθυρο για να εντοπισεις το IPSW που εχει κατεβει. Βρες το, επελεξε το και τελος.
#22
Δημοσίευση 20/09/2016 - 19:08
μολις κατεβει το ipsw αρχειο βασικα δες που αποθηκευτηκε στον υπολογιστη
ανοιξε itunes και συνεδεσε το iphone. Πατα το εικονιδιο του τηλ στο itunes καπου πανω δεξια και θα σου εμφανισει στη καρτελα τις επιλογες Update και Restore. Εσυ κρατωντας πατημενο το πληκτρο SHIFT θα κανεις κλικ στο Restore και θα σου ανοιξει ενα παραθυρο για να εντοπισεις το IPSW που εχει κατεβει. Βρες το, επελεξε το και τελος.
το εκανα αυτο δεν μου βγαζει κατι απλα μου το ξανακατεβαζει
#23
Δημοσίευση 20/09/2016 - 19:18
?
#24
Δημοσίευση 21/09/2016 - 00:35
μολις κατεβει το ipsw αρχειο βασικα δες που αποθηκευτηκε στον υπολογιστη
ανοιξε itunes και συνεδεσε το iphone. Πατα το εικονιδιο του τηλ στο itunes καπου πανω δεξια και θα σου εμφανισει στη καρτελα τις επιλογες Update και Restore. Εσυ κρατωντας πατημενο το πληκτρο SHIFT θα κανεις κλικ στο Restore και θα σου ανοιξει ενα παραθυρο για να εντοπισεις το IPSW που εχει κατεβει. Βρες το, επελεξε το και τελος.


Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





