Τελευταία επεξεργασία από: st3ve, 21/09/2016 - 20:27
Παράξενη χρέωση App Store
Από
st3ve
, 21/09/2016 20:26
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:26
Καλησπέρα. Μόλις πρόσθεσα μια καινούργια credit card στο App Store και με χρέωσε επιτόπου κάπου στα 2€, τι φάση;
Ad
#2
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:28
μηπως εβαλες την καρτα σου και στο paypal?γιατι και εκει σε χρεώνει την πρωτη φορα
#3
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:29
Όχι. Μόνο App Store
#4
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:31
Σε χρεώνει για να βεβαιωθεί ότι είναι σωστή η κάρτα.
Το ποσό θα σου επιστραφεί σε μερικές μέρες.
| Jailbreak your iDevice - make it Unique |
#5
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:32
μαλλον ειναι χρεωση εισαγωγης καρτας τα 2 ευρω.αν σου ξαναχρεωση στειλε ενα email.
#6
Δημοσίευση 21/09/2016 - 20:34
Ευχαριστώ!!
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





