Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

iPhone άρνηση διετούς εγγύησης (EU IMEI) με τιμολόγιο


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
136 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   maou

maou

    iPH newbie

  • 10 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 12/10/2016 - 16:39

Καλησπέρα σε όλους,

 

Δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω νέο θέμα ή να συνεχίσω ένα από τα υπάρχοντα, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι για αγορασμένο iPhone από Ελλάδα (ευρωπαϊκό κιόλας, δεν είναι αμερικάνικο-εισαγωγής) με τιμολόγιο, από άσχετο μαγαζί (όχι μεγάλο reseller).

 

Το πήγα iStorm και έφαγα άκυρο από infoquest (;) επειδή είναι αγορασμένο με τιμολόγιο. Άκυρο έφαγα και σε τηλεφωνική επικοινωνία με την apple (σε άλλο φόρουμ διάβασα πως κάποιος τα είχε με τη βοήθειά τους, αλλά εγώ ήμουν από τους 'άτυχους'). Οπότε τι μας απομένει; Συνήγορος του καταναλωτή; ΙΝΚΑ;

 

σ.σ.: Όταν το κατέθεσα για service στο iStorm ήταν λίγο πριν λήξουν τα 2 χρόνια της εγγύησης. Τους πήρε καμιά βδομάδα να μου απαντήσουν και τώρα πέρασαν και τα 2 χρόνια. Δεν το έχω παραλάβει ακόμα, και το χαρτί που μου έδωσαν όταν το κατέθεσα έχει ημερομηνία εντός 2 ετών. Επομένως δεν θέλω να το παραλάβω και να το ξανα καταθέσω αλλού μήπως με βγάλουν όντως εκτός διετίας.

 

Έχετε καμία ιδέα; Βοήθεια!!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Γιάννης



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/10/2016 - 16:44

Το 'χουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Κοινώς ο,τι σου είπαν είναι μακ@κίες. Η πιο απλή λύση είναι να μιλήσεις με το ΣτΚ και να ξεμπερδεύεις.

 

Αν και στη θέση σου θα πήγαινα ξανά απο εκεί ζητώντας ό,τι σου είπαν γραπτώς μαζί με το όνομα του υπαλλήλου ή και του υπευθύνου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   maou

maou

    iPH newbie

  • 10 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 12/10/2016 - 16:50

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

 

Όντως τα έχω διαβάσει πολλάκις, απλώς δεν ήξερα ποιο είναι το επόμενο βήμα. Η αλήθεια είναι πως εξεπλάγην όταν μίλησα τηλεφωνικά με Apple Support, υπέθεσα ότι εκείνοι θα ήταν διατεθειμένοι να βοηθήσουν.

 

Το να πάω στο iStorm δεν ξέρω αν έχει νόημα να ζητήσω γραπτώς αυτό που μου είπαν, γιατί αυτοί θα κάνουν delegate στην infoquest, επειδή 'αυτοί' είπαν πως δεν αναγνωρίζουν αυτή την εγγύηση (οπότε δεν ξέρω αν θα βοηθήσει).

 

Αύριο/μεθαύριο λέω να πάω ΣτΚ αυτοπροσώπως (μην περιμένω ηλεκτρονική υποβολή)



#4   petrosv

petrosv

    iPH Enthousiast

  • 391 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/10/2016 - 16:59

και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα.μιλησα με apple και μου ειπαν οτι ακριβως και σε σενα.τους ζητησα να μου το δωσουν γραπτως και μετα απο πολλες συζητησεις καταφερα και μου το περασαν,μου εστελναν τους νομους που εχει η apple στο site στο οποιο βεβαια δεν εκανε κανεναν διαχωρισμο για αποδειξη και τιμολογιο.ουτε αυτοι ξερουν τι τους γινεται



#5   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:00

Για να είμαστε δίκαιοι.. Δε ξέρω απο που έκανες την αγορά, ο 2ος χρόνος όμως είναι υποχρέωση του πωλητή.

 

Το οτι σου είπαν πάλι πως αυτοί συγκεκριμένα δεν το αναγνωρίζουν όταν υπάρχει νόμος, είναι λίγο αστείο.

 

Βέβαια παλιότερα είχαν υπάρξει και εδώ μέσα περιστατικά στην iStorm όπου και δεν υπήρχαν τα παραπάνω, με άρνηση σε τιμολόγιο.

 

Μίλησε με τον ΣτΚ να ξεμπερδεύεις.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#6   SaLaZaRGR

SaLaZaRGR

    iPH newbie

  • 6 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:01

Αγαπητέ φίλε Γιάννη, δεδομένης της Ελληνικής αλλά και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν τη διετή εγγύηση της συσκευής που αγόρασες σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Δυστυχώς το αστείο αυτό φαινόμενο της άρνησης επισκευής παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα. Στην Αγγλία που χρειάστηκε να πάω τη συσκευή μου για επισκευή χρειάστηκαν μόνο το invoice.

 

Είναι δυστυχώς η παραδοσιακή Ελληνική νοοτροπία, πρέπει να τους πιέσεις να πράξουν τα αυτονόητα. Θα σε συμβούλευα ένα τηλέφωνο στο Ινστιτούτο Καταναλωτών αλλά και στο  European Consumer Center [ http://ec.europa.eu/...et/index_en.htm] ,  το Ελληνικό παράρτημα.

 

Όταν ξαναπας στην infoquest, ζήτα να μιλήσεις με κάποιο από το Νομικό τους τμήμα για να σου αναφέρει ακριβώς που εντοπίζεται νομικά το ζήτημα. [ Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα, απλά για να βρεις το δίκιο σου στην Ελλάδα πρέπει να τους πιέσεις λίγο. ]



#7   maou

maou

    iPH newbie

  • 10 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:07

Ευχαριστώ πολύ,

 

Θα δοκιμάσω και ΣτΚ, και ΙΝΚΑ και στο ecc greece (https://www.eccgreec...onsumer-centre/ , δεν το γνώριζα)

 

Θα σας ενημερώσω όταν έχω και νεότερα, εύχομαι να βρω το δίκιο μου.

 

:)



#8   SaLaZaRGR

SaLaZaRGR

    iPH newbie

  • 6 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:14

Ευχαριστώ πολύ,

 

Θα δοκιμάσω και ΣτΚ, και ΙΝΚΑ και στο ecc greece (https://www.eccgreec...onsumer-centre/ , δεν το γνώριζα)

 

Θα σας ενημερώσω όταν έχω και νεότερα, εύχομαι να βρω το δίκιο μου.

 

:)

Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων  βρίσκομαι συνέχεια ανάμεσα σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ελλάδα. Όταν κάποια στιγμή μου αρνήθηκαν την επισκευή του home button στο 6s ( Αγορασμένο από Λονδίνο) που για κάποιο λόγο "έπαζε" λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό, απευθύνθηκα μόνο στο ECC Greece  και έκανα CC το ίδιο mail και στο Βρετανικό τμήμα. 

 

Σε πληροφορώ ότι μου άνοιξαν case number και με κάλεσαν οι ίδιοι από την infoquest να πάω τη συσκευή για επισκευή.

 

Φυσικά και είχα την επιλογή να το φτιάξω στην Αγγλία, αλλά ώρες ώρες είναι το " γαμώτο" της υπόθεσης όταν αντιλαμβάνεσαι ότι μια εταιρεία πάει να σε κοροϊδέψει.

 

Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις το δίκιο σου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε καταλαβαίνω, με το καλό η επισκευή!



#9   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:25

Ευχαριστώ πολύ,

 

Θα δοκιμάσω και ΣτΚ, και ΙΝΚΑ και στο ecc greece (https://www.eccgreec...onsumer-centre/ , δεν το γνώριζα)

 

Θα σας ενημερώσω όταν έχω και νεότερα, εύχομαι να βρω το δίκιο μου.

 

:)

To δίκιο σου προφανώς και θα το βρείς. Δε πρέπει να σε απασχολεί αυτό.

 

Καλύτερα με ΣτΚ και όχι ΙΝ.ΚΑ. Επόμενη εναλλακτική που έχεις εδώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#10   maou

maou

    iPH newbie

  • 10 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:31

@nikosgnr

 

Δοκίμασα το webgate, αλλά λέει: "Is your complaint about a good or service you bought online?". Δεν δέχεται το "No", και εγώ το αγόρασα από φυσικό κατάστημα, επομένως δεν ήξερα τι πρέπει να κάνω.



#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/10/2016 - 17:47

Άφησε το τότε να μιλήσεις με τον ΣτΚ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   andreassitia

andreassitia

    iPH User

  • 160 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 12/10/2016 - 18:26

Γιάννη ελπίζω να δικαιωθείς. Ότι ενέργειες κάνεις και τα αποτελέσματα που θα έχεις ανέβασε τα να μαθαίνουμε και μεις.



#13   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/10/2016 - 18:42

Παλι τα ιδια καραγκιοζιλικια; Μυαλο δεν βαζουν εκει στην infoquest; Αμα δεν μπορουν ας δωσουν το service σε καποιον επαγγελματια!

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 12/10/2016 - 18:43


#14   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/10/2016 - 18:44

Νομιζω πρεπει οι mods να κανουν sticky εναν οδηγο για τετοια προβληματα...


#15   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/10/2016 - 18:56

Καλησπέρα σε όλους,
 
Δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω νέο θέμα ή να συνεχίσω ένα από τα υπάρχοντα, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι για αγορασμένο iPhone από Ελλάδα (ευρωπαϊκό κιόλας, δεν είναι αμερικάνικο-εισαγωγής) με τιμολόγιο, από άσχετο μαγαζί (όχι μεγάλο reseller).
 
Το πήγα iStorm και έφαγα άκυρο από infoquest (;) επειδή είναι αγορασμένο με τιμολόγιο. Άκυρο έφαγα και σε τηλεφωνική επικοινωνία με την apple (σε άλλο φόρουμ διάβασα πως κάποιος τα είχε με τη βοήθειά τους, αλλά εγώ ήμουν από τους 'άτυχους'). Οπότε τι μας απομένει; Συνήγορος του καταναλωτή; ΙΝΚΑ;
 
σ.σ.: Όταν το κατέθεσα για service στο iStorm ήταν λίγο πριν λήξουν τα 2 χρόνια της εγγύησης. Τους πήρε καμιά βδομάδα να μου απαντήσουν και τώρα πέρασαν και τα 2 χρόνια. Δεν το έχω παραλάβει ακόμα, και το χαρτί που μου έδωσαν όταν το κατέθεσα έχει ημερομηνία εντός 2 ετών. Επομένως δεν θέλω να το παραλάβω και να το ξανα καταθέσω αλλού μήπως με βγάλουν όντως εκτός διετίας.
 
Έχετε καμία ιδέα; Βοήθεια!!
 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιάννης

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
iPhone 5s αγορασμένο με τιμολόγιο απο Γερμανό. Στο δεύτερο χρονο λειτουργίας χάλασε η οθόνη. Έκανε το κλασικό θόρυβο σαν να εχει ξεκούμπωσει. Το πήγα στο golden hall κ μέσα σε δέκα μέρος μου έφεραν ανακατασκευασμένο.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9

0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες