Να πεις ότι το όνομα είναι δικό σου, γιατί αν τους πεις ότι το τιμολόγιο είναι άλλου τότε δεν σε καλύπτει ο νόμος του καταναλωτή και τις εγγυήσεις των προϊόντων.
iPhone άρνηση διετούς εγγύησης (EU IMEI) με τιμολόγιο
#31
Δημοσίευση 18/10/2016 - 11:30
Ad
#33
Δημοσίευση 18/10/2016 - 12:03
Δεν ισχύει αυτό που λες.
Το τιμολόγιο αφορά αποκλειστικά ιδιωτική χρήση, μεταπώληση ή δώρα εκμεταλλευόμενος την έκδοση τιμολογίου είναι εκτός νόμου της προστασίας καταναλωτή.
#35
Δημοσίευση 18/10/2016 - 12:23
Γιατί η απόδειξη αγοράς τι αφορά?
Με αυτή τη λογική όταν πουλάς μια συσκευή, ο επόμενος δε θα μπορεί να κάνει χρήση της εγγύησης αφού δεν έχει το όνομα του στο παραστατικό.
Όχι είναι διαφορετικό, η απόδειξη επιτρέπει την μεταπώληση, μεταβιβάζονται και τα δικαιώματα του καταναλωτή γιατί είναι και τα δυο φυσικά πρόσωπα. Το τιμολόγιο αφορά αποπληκτικά αγορές από εταιρία προς εταιρία.
#36
Δημοσίευση 18/10/2016 - 12:41
Ακόμα και έτσι όμως αυτό δεν ποκλείει τη διετία για τα προϊόντ για τα ποία εκδόθηκε τιμολόγιο, απλά πρέπει να αξιώσει την εγγύηση η εταιρία (μέσω αντιπροσώπου της προφανώς) που αγόρασε τη συσκευή.
#37
Δημοσίευση 18/10/2016 - 12:54
Ακριβώς η εγγύηση είναι διετές για όλους.
#38
Δημοσίευση 18/10/2016 - 14:06
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε ένα istorm να δέχονται την διετή εγγύηση και σε άλλο όχι...
Πως γίνεται ρε παιδιά;
#39
Δημοσίευση 18/10/2016 - 16:15
Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι ένα γενικότερο ερώτημα.
Το κατάστημα της Θεσσαλονίκης για παράδειγμα είναι πολύ πιο λογικό στο θέμα των τιμολογίων.
Και πάλι όμως είναι αξιοπερίεργο ότι και εκεί δεν τα περνάνε όλα.
#40
Δημοσίευση 19/10/2016 - 17:18
Μάρτιος 2015 αγορά από Vodafone με επιδότηση.
Υπάρχει απόδειξη αγοράς κουτιά όλα όλα.
Αλλά έχει 20 μέρες που με ταλαιπωρουν κ δε μου δίνουν το δεύτερο έτος εγγύησης.
Επίσημα η Vodafone μου είπε δίνουμε ένα χρόνο εγγύησης .
Ανεφερα για το συνήγορο του πολίτη και μου είπαν ειρωνικά οτι η Vodafone καλύπτεται από αυτό. Με λίγα λόγια δε φοβάται τον ΣτΠ
Έλεος να έχεις εγγύηση κ να μη δικαιωνεσαι
Είμαι στα τηλέφωνα με την αππλε εξυπηρέτηση πελατών, αλλά δε βλέπω φως!!
Καμια ιδέα ρε παιδιά!!!
Envoyé de mon Nexus 6P en utilisant Tapatalk
#41
Δημοσίευση 19/10/2016 - 17:27
Έπρεπε και 'συ με τη σειρά σου να τους ρωτήσεις απο που ακριβώς καλύπτεται. Ειδικά η Voda.
Πήγαινε στο κατάστημα που πήγες λοιπόν αρχικά και ζήτα γραπτώς το λόγο που δεν σου καλύπτουν το 2ο λόγο μαζί με το όνομα του υπεύθυνου του καταστήματος.
Μετά θα μιλήσεις με τον ΣτΚ να κάνεις καταγγελία και θα σε καθοδηγήσουν αναλόγως.
Αυτά για την "αγαπημένη" Voda και τα νταβατζιλίκια.
#42
Δημοσίευση 19/10/2016 - 17:40
http://www.apple.com...k.html#a2013328
http://www.apple.com...utory-warranty/
Διαβάστε τι λέει η ίδια η Apple για την εγγύηση 2 ετών...
http://www.synigoros...-enc2007-el.pdf
Επίσης τι λέει ο νόμος Ν2251/1994 με όλες τις τροποποιήσεις περί προστασίας του καταναλωτή...
Πιό συγκεκριμένα:
Apple:
Η Μονοετής περιορισμένη εγγύηση της Apple είναι μια εγγύηση που παρέχεται κατά τη διακριτική ευχέρεια του κατασκευαστή. Παραχωρεί δικαιώματα ανεξάρτητα από τα δικαιώματα που προβλέπονται από τη νομοθεσία περί καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, εκείνων που σχετίζονται με αγαθά που δεν συμμορφώνονται με τους όρους πώλησης.
Ως εκ τούτου, τα οφέλη που απορρέουν από την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple παρέχονται επιπρόσθετα και όχι σε αντικατάσταση των δικαιωμάτων που παραχωρούνται από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.
Συνήγορος του Καταναλωτή:
Καταναλωτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή ενώσεις προσώπων χωρίς νομική προσωπικότητα για τα οποία προορίζονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται στην αγορά και τα οποία κάνουν χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών αυτών, εφόσον αποτελούν τον τελικό αποδέκτη τους.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 19/10/2016 - 18:00
MERGE
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#43
Δημοσίευση 19/10/2016 - 18:20
Εάν έχεις δικηγόρο βάλτων να τους πάρει τηλέφωνο. Εάν δεν βάζουν μυαλό κρατάς το όνομα του υπαλλήλου και τον δίνεις στα κεντρικά μαζί με το πρόβλημα σου. Τέλος εάν τίποτα από αυτά δεν αποδώσει κάνεις έγγραφη καταγγελία στην/ στις αρμόδιες αρχές.
Εδώ ειναι ο νόμος.
Εν συντομία
Εγγύηση με απόδειξη και τιμολόγιο. (Άρθρο 1 §4)
Ποιος ευθύνεται για την κάλυψη εγγύησης του προϊόντος. (Άρθρο 5 §1 κ' Άρθρο 6 §2)
Σχετικά με την εγγύηση. (Άρθρο 5 §3)
Χρόνος εγγύησης. (Άρθρο 554) ΦΕΚ Α 192
#44
Δημοσίευση 19/10/2016 - 20:22
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#45
Δημοσίευση 19/10/2016 - 22:16
Envoyé de mon Nexus 6P en utilisant Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες