Υπάρχει ήδη Topic όπου και έχουμε αναφερεθεί πολλάκις στο θέμα της 2ετίας.
Στο ίδιο Topic παρόμοια συζήτηση για το τιμολόγιο.
Δημοσίευση 12/10/2016 - 18:59
Υπάρχει ήδη Topic όπου και έχουμε αναφερεθεί πολλάκις στο θέμα της 2ετίας.
Στο ίδιο Topic παρόμοια συζήτηση για το τιμολόγιο.
Δημοσίευση 12/10/2016 - 19:08
Διαδικασία που διακιώθηκε με το τιμολόγιο
Επίσης μπορείς να συμπληρώσεις και την φόρμα εδώ, δεν χάνεις κάτι.
Τέλος, προσωπικά μου πέρασαν iPhone 6 στο δεύτερο χρόνο με χειρόγραφο τιμολόγιο από skroytz στο iStorm στη Θεσσαλονίκη χωρίς να πουν το παραμικρό.
Δημοσίευση 12/10/2016 - 19:51
@nsxbass
Δοκίμασα να ξεκινήσω και εκεί κάτι, αλλά στα prerequisites λένε ότι πρέπει η αγορά να είναι ηλεκτρονική ( "Is your complaint about a good or service you bought online?", δεν δέχεται 'No'), οπότε ίσως 'καλύπτει'/βοηθάει ηλεκτρονικές μόνο αγορές.
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και την άμεση ανταπόκριση.
Ό,τι νέο έχω θα σας κρατάω ενήμερους.
Δημοσίευση 13/10/2016 - 20:29
Update:
Μίλησα ξανά με Apple, απλώς άνοιξαν ticket εσωτερικό δικό τους να μου απαντήσουν. Καμία διαφοροποίηση γενικώς στη στάση τους, απλώς με παρέπεμψαν εδώ κι εδώ, όπου και προφανώς δεν υπάρχει διαφοροποίηση για το παραστατικό αγοράς, αλλά δεν παραδέχονται πως 'πρέπει' να συμμορφωθεί το service (infoquest;). Τα ελληνικά τηλέφωνα αυτά της Apple, ποιος τα σηκώνει; Μήπως πάλι η infoquest;
Επίσης από το iStorm όπου και παρέδωσα το κινητό εξαρχής δε μου δίνουν γραπτή εξήγηση για την απάντηση, εκτός ίσως αν πάω να πάρω το κινητό πίσω (το έχω αφήσει εκεί).
Σκέφτομαι να πάω ΣτΚ χωρίς αυτό το αποδεικτικό, δεν ξέρω αν χρειάζεται σε αρχική φάση. Έλεγα να μην το πάρω από το iStorm το κινητό (όταν το κατέθεσα ήταν εντός 2 ετών, τώρα που έχουν περάσει κάποιες μέρες είμαι εκτός).
Δημοσίευση 13/10/2016 - 22:39
Αυτη δεν ειναι αντιπροσωπευτικη περιπτωση για το τιμολογιο, καθως τελικα καλυψε την εγγυηση ο πωλητης και οχι η ινφοκουεστ.Διαδικασία που διακιώθηκε με το τιμολόγιο
Επίσης μπορείς να συμπληρώσεις και την φόρμα εδώ, δεν χάνεις κάτι.
.
Δημοσίευση 13/10/2016 - 23:56
Update:
Μίλησα ξανά με Apple, απλώς άνοιξαν ticket εσωτερικό δικό τους να μου απαντήσουν. Καμία διαφοροποίηση γενικώς στη στάση τους, απλώς με παρέπεμψαν εδώ κι εδώ, όπου και προφανώς δεν υπάρχει διαφοροποίηση για το παραστατικό αγοράς, αλλά δεν παραδέχονται πως 'πρέπει' να συμμορφωθεί το service (infoquest;). Τα ελληνικά τηλέφωνα αυτά της Apple, ποιος τα σηκώνει; Μήπως πάλι η infoquest;
Επίσης από το iStorm όπου και παρέδωσα το κινητό εξαρχής δε μου δίνουν γραπτή εξήγηση για την απάντηση, εκτός ίσως αν πάω να πάρω το κινητό πίσω (το έχω αφήσει εκεί).
Σκέφτομαι να πάω ΣτΚ χωρίς αυτό το αποδεικτικό, δεν ξέρω αν χρειάζεται σε αρχική φάση. Έλεγα να μην το πάρω από το iStorm το κινητό (όταν το κατέθεσα ήταν εντός 2 ετών, τώρα που έχουν περάσει κάποιες μέρες είμαι εκτός).
Θα σου ξαναγράψω ο,τι σου 'πα και πιο πίσω.
To Case που άνοιξες στο Support δε θα σε βοήθησει κάπου ουσιαστικά εδώ, ακριβώς για το οτι ο 2ος χρόνος είναι αρμοδιότητα του πωλητή.
Καλό θα ήταν πρώτα λοιπόν να απευθυνθείς (και) εκεί ζητώντας να σου καλύψει την εγγύηση.
Αν και εκεί συνεχιστούν τα παραπάνω με τις χαζές δικαιολογίες, να τα ζητήσεις γραπτώς. Θα μιλήσεις τότε μετά με ΣτΚ.
Επίσης όταν θα πάρεις το τηλ πίσω απο iStorm, να ρωτήσεις για ποιόν ακριβώς λόγο δεν το δίνουν γραπτώς.
Θα 'χει ενδιαφέρον.
Δημοσίευση 14/10/2016 - 09:21
Δημοσίευση 17/10/2016 - 20:48
Καλησπέρα παιδιά,
Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο νέο, απλώς να αναφέρω ότι μάλλον η συγκεκριμένη δική μου περίπτωση είναι πιο περίπλοκη, διότι το κινητό μου ήταν αγορασμένο με τιμολόγιο, αλλά ήταν δώρο (δεν ήταν δικό μου το τιμολόγιο δηλαδή).
Επομένως, όταν τα έστειλα στην Apple και μου απάντησε να επικοινωνήσω με το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα για να βρω από εκεί άκρη, τότε κατάλαβα πως δεν θα είναι η διαδικασία πολύ εύκολη, γιατί δεν είμαι και κοντά στο κατάστημα, ούτε είμαι ο ίδιος που το αγόρασε (ακόμα και να βρω το τιμολόγιο ήταν μια διαδικασία που μου πήρε μέρες, γιατί δεν είχα ασχοληθεί εξ' αρχής με παραστατικά, αφού ήταν δώρο).
Οπότε πια αναρωτιέμαι αν και την καταγγελία στο ΣτΚ πρέπει να την κάνει αυτός που έχει πάρει το τιμολόγιο, κι ας δεν είναι αυτός ο χρήστης. Μπλέξαμε αδέρφια.
Δεν σημαίνει ότι αν το κυνηγήσεις δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αλλά νομίζω η δικιά μου περίπτωση είναι ακόμα δυσκολότερη.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, αν έχω κάποιο καλύτερο νέο θα επανέλθω.
Δημοσίευση 18/10/2016 - 00:39
Δημοσίευση 18/10/2016 - 01:19
Προσωπικά πάντα, αν πήγαινα στο μαγαζί/service και μου έλεγαν ότι "δε σου δίνουμε γραπτώς τίποτα", πέρα από την μανούρα που θα έκανα, θα φώναζα την αστυνομία λέγοντας ότι κάνεις αγωγή/καταγγελία ή κάτι τέτοιο για μη τήρηση εγγύησης...
Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια.
Τελευταία επεξεργασία από: DoSMaN, 18/10/2016 - 01:19
Δημοσίευση 18/10/2016 - 01:26
Καλησπέρα παιδιά,
Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο νέο, απλώς να αναφέρω ότι μάλλον η συγκεκριμένη δική μου περίπτωση είναι πιο περίπλοκη, διότι το κινητό μου ήταν αγορασμένο με τιμολόγιο, αλλά ήταν δώρο (δεν ήταν δικό μου το τιμολόγιο δηλαδή).
Επομένως, όταν τα έστειλα στην Apple και μου απάντησε να επικοινωνήσω με το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα για να βρω από εκεί άκρη, τότε κατάλαβα πως δεν θα είναι η διαδικασία πολύ εύκολη, γιατί δεν είμαι και κοντά στο κατάστημα, ούτε είμαι ο ίδιος που το αγόρασε (ακόμα και να βρω το τιμολόγιο ήταν μια διαδικασία που μου πήρε μέρες, γιατί δεν είχα ασχοληθεί εξ' αρχής με παραστατικά, αφού ήταν δώρο).
Οπότε πια αναρωτιέμαι αν και την καταγγελία στο ΣτΚ πρέπει να την κάνει αυτός που έχει πάρει το τιμολόγιο, κι ας δεν είναι αυτός ο χρήστης. Μπλέξαμε αδέρφια.
Δεν σημαίνει ότι αν το κυνηγήσεις δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αλλά νομίζω η δικιά μου περίπτωση είναι ακόμα δυσκολότερη.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, αν έχω κάποιο καλύτερο νέο θα επανέλθω.
Το παραστατικό που έχεις στα χέρια σου μετράει και εδώ.
Θα σου επαναλάβω ξανά ο,τι σου 'πε και ο @skiace. Απευθύνσου στο κατάστημα που έγινε η αγορά, στον πωλητή.
Άσε την Apple και τη κάθε Info.
Δημοσίευση 18/10/2016 - 10:22
Ευχαριστώ παιδιά,
Απλώς δεν είμαι 'γεωγραφικά' κοντά με το κατάστημα και από την άλλη δεν θέλω να 'φορτώνομαι' σε αυτόν που μου έκανε το δώρο (δεν έχω την άνεση και το τιμολόγιο δεν είναι στο δικό μου όνομα, οπότε υποθέτω ότι πρέπει να το κάνει αυτός). Θα το σκεφτώ και θα δω πως μπορώ να το συνεχίσω..
Γιατί όμως να επικεντρωθώ στον πωλητή; Και αυτός στην infoquest δεν θα το αποστείλει εν τέλει;
Δημοσίευση 18/10/2016 - 10:30
ο 2ος χρονος εγγυηση οπως σου αναγραφουν ποιο πανω...αφορα τον πωλητη!! Μιλα μαζι του εστω και τηλεφωνικα. Το οτι στο καναν δωρο δεν σημαινει οτι δεν εχεις το παραστατικο σε περιπτωση εγγυηση.
Δημοσίευση 18/10/2016 - 10:42
δεν εχει να κανει που το τιμολογιο ειναι στο ονομα αλλου..προχωρα κανονικα.Ευχαριστώ παιδιά,
Απλώς δεν είμαι 'γεωγραφικά' κοντά με το κατάστημα και από την άλλη δεν θέλω να 'φορτώνομαι' σε αυτόν που μου έκανε το δώρο (δεν έχω την άνεση και το τιμολόγιο δεν είναι στο δικό μου όνομα, οπότε υποθέτω ότι πρέπει να το κάνει αυτός). Θα το σκεφτώ και θα δω πως μπορώ να το συνεχίσω..
Γιατί όμως να επικεντρωθώ στον πωλητή; Και αυτός στην infoquest δεν θα το αποστείλει εν τέλει;
Δημοσίευση 18/10/2016 - 11:23
Γιατί όμως να επικεντρωθώ στον πωλητή; Και αυτός στην infoquest δεν θα το αποστείλει εν τέλει;
Γιατί πολύ απλά ξαναλέμε είναι δική του ευθύνη να σε καλύψει.
H InfoQuest πάλι δεν είναι δεδομένη. Μπορεί να πάει η συσκευή όπου θέλει αρκεί να εξυπηρετηθείς.
Το βασικό βέβαια εδώ είναι οτι προσπαθείς ή θα προσπαθήσεις αργότερα να βρείς νομικά το δίκιο σου απευθείας με την Info (που δεν έχει καμιά σχέση), όταν εν τέλει θα πρέπει να το κάνεις με τον πωλητή.
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες