Καλησπέρα σε όλους,
Δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω νέο θέμα ή να συνεχίσω ένα από τα υπάρχοντα, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι για αγορασμένο iPhone από Ελλάδα (ευρωπαϊκό κιόλας, δεν είναι αμερικάνικο-εισαγωγής) με τιμολόγιο, από άσχετο μαγαζί (όχι μεγάλο reseller).
Το πήγα iStorm και έφαγα άκυρο από infoquest ( επειδή είναι αγορασμένο με τιμολόγιο. Άκυρο έφαγα και σε τηλεφωνική επικοινωνία με την apple (σε άλλο φόρουμ διάβασα πως κάποιος τα είχε με τη βοήθειά τους, αλλά εγώ ήμουν από τους 'άτυχους'). Οπότε τι μας απομένει; Συνήγορος του καταναλωτή; ΙΝΚΑ;
σ.σ.: Όταν το κατέθεσα για service στο iStorm ήταν λίγο πριν λήξουν τα 2 χρόνια της εγγύησης. Τους πήρε καμιά βδομάδα να μου απαντήσουν και τώρα πέρασαν και τα 2 χρόνια. Δεν το έχω παραλάβει ακόμα, και το χαρτί που μου έδωσαν όταν το κατέθεσα έχει ημερομηνία εντός 2 ετών. Επομένως δεν θέλω να το παραλάβω και να το ξανα καταθέσω αλλού μήπως με βγάλουν όντως εκτός διετίας.
Έχετε καμία ιδέα; Βοήθεια!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιάννης