Ως παθων θα γραψω... καταρχας οποιος πηγε και αφησε την συσκευη του στo καθε service θεωρω οτι ειχε προβλημα με την επικοινωνια του και δεν μπορουσε να κανει αλλιως καθως ηξερε οτι θα μεινει χωρις συσκευη για αρκετες ημερες ή αν δεν ηξερε σιγουρα φροντισε και εμαθε το ποσο καιρο θα κανει να την παρει πισω απο το service.
Το να γινονταιι ομως οι 8 εργασιμες που σου εχουν πει 18 ή δεν ξερω εγω πόσες δεν ειναι τιμιο και δεν αρμοζει σε εξουσιοδοτημενο service της apple.
Καλυτερα να σου ελεγαν δεν εχω μπαταρια ελα σε 1 μηνα που θα εχω στοκ ή ακομα καλυτερα η ιδια η apple να ειχε φροντισει πριν την ανακοινωση να ειχε στοκ μπαταριων ανα χωρα ή να δωσει συγκεκριμενο χρονικο πλαισιο για καθε serial, παρα αυτο που γινεται τωρα .
Εκει ειναι το προβλημα λοιπον στην λαθος διαχειριση της καταστασης και αν μη τι αλλο δεν φταιει η apple, που ενω εχεις δωσει ενα μισθό για να αγορασεις την συσκευη της αυτη υπολειτουργει, ποιος φταιει .....
Ξεκινάμε από τα βασικά. Είπες ότι την πήγες την προηγούμενη εβδομάδα και από ότι διάβασα λένε 8-10 εργάσιμες (έτσι είπαν και σε φίλο που πήγαμε για τη συσκευή του).
Οι 8-10 Εργάσιμες δεν έχουν περάσει ακόμα (αν το πήγες την προηγούμενη Δευτέρα , 8 μέρες είναι αύριο, 10 την Παρασκευή), άρα προς το παρόν δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που δεν είναι τίμιο όπως λες (αν μπούμε στην άλλη εβδομάδα το συζητάμε πάλι).
Για το αν δεν σε έχουν ενημερώσει για κάτι επίσης δεν μπορώ να το πιστέψω γιατί ξέρω (από τις αρκετές φορές που έχω πάει σε σερβις τόσο στην ιnfoquest όσο και στην document) ότι: Α) Σε ενημερώνουν με γραπτό μνμ κάθε φορά που υπάρχει κάποια εξέλιξη και Β) Ενημερώνουν 2 φορές την ημέρα το online σύστημά τους. Αν τώρα λέει 4-5 εργάσιμες και εσένα σου είπαν 8-10, φαντάζομαι έχει να κάνει με το σύστημα και το γεγονός ότι θα έχει κάποιες έτοιμες φόρμες για ενημέρωση (και στο 6 Plus που είχα πάει για αντικατάσταση έλεγε 4-5 εργάσιμες και ήταν διαθέσιμο μετά από 2, πράγμα που δείχνει ότι ήταν έτοιμες οι απαντήσεις από το σύστημα).
Συνεχίζουμε. Θα ξαναπώ ότι η Apple μπορεί να φροντίσει να έχει στοκ μπαταριών (όπως και έκανε) ΜΟΝΟ στα φυσικά της καταστήματα aka στα Apple Store. Από τη στιγμή που εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά το σύστημα λειτουργεί με service providers δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχουν στοκ ανταλλακτικών , αλλά είναι υποχρεωμένοι να παραγγέλνουν την κάθε μπαταρία για το κάθε serial number ώστε να υπάρχει έλεγχος των επισκευών (Φαντάσου ότι ένας κακός service provider μπορεί να είχε στοκ και να το πούλαγε σε ιδιώτες για να βγάλει κέρδος και αυτός προσπαθούν να αποφύγουν).
Αν διαβάσεις πιο πίσω θα δεις ότι και εγώ και άλλο μέλος, πήγαμε με φίλους για τις συσκευές τους την προηγούμενη εβδομάδα και μας ενημέρωσαν πως για να μη μείνουν χωρίς συσκευές τα παιδιά, θα γίνει παραγγελία ανταλλακτικού (μπαταρίας) και θα τους καλέσουν να πάνε να το αλλάξουν, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί δεν σου είπαν το ίδιο, οπότε καλό θα ήταν να κάνεις ένα τηλέφωνο.
Οπότε θα συνεχίσω να λέω ότι δεν φταίει η Apple και καμία Apple γιατί πολύ απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία. Δίνει στοκ στα καταστήματα της, ενώ οι providers - εξουσιοδοτημένα κέντρα σερβις είναι υποχρεωμένα να παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά (για λόγους που έγραψα και από πάνω).
Τέλος, για το αν έδωσες 1-2-5 μισθούς να πάρεις iPhone και υπολειτουργεί, τα έχουμε πει 100 φορές. Ηλεκτρονικά είναι και μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα. Για αυτό το λόγο υπάρχει και η εγγύηση.