Dealber iPhone 7 32gb 463 ευρώ!
#151
Δημοσίευση 08/03/2017 - 22:39
Λόγω ΕΕ ίσως λέω ίσως να ειναι εφικτή η υπαγωγή στα δικαστήρια της Βουλγαρίας. Αυτό γίνεται αν εμφανίζεται ως υποκατάστημα και όχι ως εταιρία. Βέβαια υπάρχει το πρόβλημα πως το κατάστημα δίνει έδρα στην Αθήνα.
Για μένα το κακό που το είχα γράψει και σε άλλο σημείο ειναι πως αγοράζεις πρακτικά ένα κουπόνι. Ένα χαρτί. Και εκεί αρχίζει ο κυκεώνας των "λάθος" εντυπώσεων παρεξηγήσεων κλπ
Το θέμα ειναι πως με το χρήμα που δίνει και κινεί δεν απορεί κανένας; ειδικά με την "αποτυχία" το φιάσκο της Airfasttickets
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#152
Δημοσίευση 08/03/2017 - 22:45
Ευχαριστω για την συνομιλια
#153
Δημοσίευση 08/03/2017 - 22:59
Τον συγκεκριμενο δεν τον ηξερα ουτε ειχα χρησιμοποιησει airfast. Ο ιδιος λεει οτι δεν χρωσταει σε κανεναν και στο κατω κατω κυκλοφορει ελευθερος. Επισης εχει ομιλο εταιρειων με την ονομασια fast capital στο ονομα του χωρις νομικο προβλημα. Η διαφωνια μου ειναι το πως καταδικαζεται καποιον χωρις αποδειξεις. Βασικη αρχη μιας και με αποκαλεσατε δικηγορο και ευχαριστω γι αυτο, ειναι οτι ολοι ειναι αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιων
Ευχαριστω για την συνομιλια
Και ειδες κανενα να μπαινει μεσα;; Μονο ο ακης και αυτο γιατι απλα ηθελε να διαγραφουν τα χρεη του και μα περναει καλα η βικυ..
Εγω δεν κατηγορω κανεναν. Δεν με νοιαζει οπως σου ειπα τα παρελκομενα που δινει.
Μακαρι απο Δευτερα που αρχιζει να δινει τα 7αρια να μην βρεθει ουτε ενας παραπονεμενος.
Οτι εδωσε ετσι 463 για ενα μαγικο χαρτακι, ποσο οσο σχεδον μισο μηνιατικο και βαλε.
Απλα δεν μπορουμε να ειμαστε αφελεις.
Και μην μου λες για ομιλο εταιρειων οταν οι offshore και οι ΜΚΟ μας τα εχουν ζαλισει και κλεβουν τον κοσμακη χωρις να ανοιγει ρουθουνι
#154
Δημοσίευση 09/03/2017 - 01:30
Τελικα το ρουλης ειναι απο το δικηγορουλης!Τον συγκεκριμενο δεν τον ηξερα ουτε ειχα χρησιμοποιησει airfast. Ο ιδιος λεει οτι δεν χρωσταει σε κανεναν και στο κατω κατω κυκλοφορει ελευθερος. Επισης εχει ομιλο εταιρειων με την ονομασια fast capital στο ονομα του χωρις νομικο προβλημα. Η διαφωνια μου ειναι το πως καταδικαζεται καποιον χωρις αποδειξεις. Βασικη αρχη μιας και με αποκαλεσατε δικηγορο και ευχαριστω γι αυτο, ειναι οτι ολοι ειναι αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιων
Ευχαριστω για την συνομιλια
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#155
Δημοσίευση 09/03/2017 - 08:45
Οι επιστροφες χρηματων εχουν να κανουν μονο μεταξυ εσενα και της τραπεζας που την εχει εκδοσει την πιστωτικη και δεν εχεις κανενα λογο να τρεχεις σε Βουλγαριες κλπ. Μονο αν εχεις κανει απευθειας καταθεση σε τραπεζικο λογαριασμο η εχεις πληρωσει σε μετρητα κανεις μηνυσεις και τρεχεις σε δικαστηρια. Γιατι μου ζητας να βρω εγω αυτους που τα παρελαβαν και δεν μου δειχνεις εσυ αυτους που δεν παρελαβαν.... Στο fb μπορει να γραψει ο οποιοσδηποτε. Δειξε μου πραγματικες καταγγελιες εξαπατηθεντων πελατων Ειπαμε τα εισητηρια ειναι αλλη ιστορια. Παντα εξαρτατε απο την διαθεσιμοτητα. Αν θελεις μια συγκεκριμενη πτηση σε μια συγκεκριμενη ημερομηνια εκει μπορει να εχεις προβλημα. Εγω το iphone 7 το αγορασα απο την deals 365 σε τιμη 699 τον Σεπτεμβριο. Και εκει θα μπορουσε να σκασει κανονι καθως μεσα σε μια νυχτα καποιοι εξαφανιζονται. Στην deals365 τα τηλεφωνα να απαντανε ρωσιδες με σπαστα Eλληνικα και οχι ευγενικες μορφωμενες Ελληνιδες.
Κλεινω λεγοντας οτι και εγω εως οτου παραλαβω δεν περασα και τις καλυτερες ημερες και γι αυτο παρακολουθουσα αυτους που εγραφαν σχετικα.
Δενυπερασπιζω κανεναν αλλα οποιος μιλαει πρεπει να εχει αποδειξεις η προσωπικη εμπειρια...
Λοιπον Ρούλη, είπα σε προηγούμενο ποστ ότι δεν θα ασχοληθώ... αλλά εκνευρίζομαι με άτομα τα οποία έχουν άδικο ή είναι άσχετοι ή τους έχουν ταπώσει και θέλουν να βγουν από πάνω.... Γι'αυτό λοιπόν διάβαζε και καλά θα κάνεις να μην το ξαναπαίξεις έξυπνος μετά από αυτό το ποστ, Θα μιλήσω μόνο με δεδομένα και μόνο με τη δική μου εμπειρία διότι αν μιλήσω θεωρητικά μπορεί να βρείς από κάπου να πιαστείς.
1)Είμαι πελάτης της dealber δις (και μοναδικές) και γράφτηκα πολύ νωρίς στο site
2)Έχω κάνει εμπορικό δίκαιο στο πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο
3)Είμαι πρώην τραπεζικός
4)Έχω paypal και είμαι χρήστης του ebay (αγορές και πωλήσεις) από το 1999 με 100%
α)Βασικό πρόβλημα του dealber
Βάσει δικαίου (Ευρωπαϊκού και Εθνικού) οι όροι μιας σύμβασης πρέπει να είναι ακριβείς και οι συμβαλλόμενοι όσο το δυνατό πιο ενημερωμένοι, στα Αγγλικά χρησιμοποιούνται επίθετα όπως accurate, precιse, specific. Το να γράφεις "στον προβλεπόμενο χρόνο" είναι εξαρχής παράνομο, πρέπει να διευκρινίσεις ΠΟΤΕ με αποδεκτούς χρονικούς προσδιορισμούς, δηλαδή αν γράψεις "Δευτέρα Παρουσία του Χριστού" ή "όταν πάρει ο ΠΑΟ πρωτάθλημα¨δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό διότι δεν γνωρίζει κανείς πότε θα συμβεί αυτό. Μια αγορά online, από τη στιγμή που κάποιος πατάει κλικ και δίνει χρήματα, είναι μια σύμβαση.
β) Περί legal notice
Στην αρχή η έδρα ήταν στη Βουλγαρία. Γι'αυτό έχουν μείνει τα περι Βουλγαρίας, δηλαδή δεν το έχουν αλλάξει (σκοπίμως ή όχι, αυτό δεν το ξέρω). Το legal notice περιέχει τόσες πολλές μπαρούφες που δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, η προστασία του καταναλωτή όπως αυτή περιγράφεται στο πλαίσιο "EU consumer protection laws" και στις διάφορες συνθήκες δεν ακυρώνεται από ένα κουρελόχαρτο, δεν ακυρώνεται κάν από Εθνικούς νόμους.
Εφόσον η εταιρεία ΠΛΕΟΝ έχει έδρα την Ελλάδα, αρμόδιο είναι το Ελληνικό κράτος
........................................................
Ξεκίνησα να γράφω εδώ και για τις δικές μου λεπτομέρειες, αλλά το σβήνω διότι δεν είναι απαραίτητο, θα γράψω μόνο το βασικό πρόβλημα.
γ) Προσωπικό μου θέμα (2 παραβάσεις της σύμβασης)
-H προσφορά έγραφε ότι τα εισητήρια θα βγουν τις επόμενες μέρες αλλά δεν είχαν βγει μετά από 2 μήνες
-Όταν τελικα βγήκαν πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα ενώ στη προσφορα έγραφε με πιστωτική κάρτα
Όπως ανέφερα πιο πάνω οι όροι μιας σύμβασης πρέπει είναι ακριβείς και σε αυτούς μπόρεσα να "πιαστώ".
δ)Περί του Περίφημου customer service τους
Μετά από επανελημμένα μυνήματα, στο helpdesk που έχουν χωρίς απάντηση και αρκετά τηλεφωνήματα, με καλέσαν μόνο όταν κινήθηκα νομικά.
https://www.trustpil...iew/dealber.com
δείτε εδώ πως συμπεριφέρονται στους πελάτες τους είτε με mail είτε μέσω τηλεφώνου, τα έχουν γράψει καλύτερα αυτοί.
#156
Δημοσίευση 09/03/2017 - 08:54
Μα..Ρουλακι,Επαναλαμβανεις για pay pal ενω σου ειπα οτι εγω αγορασα με pay pal.Αν και δεν καταλαβαινω την διαφορα με την πιστωτικη. Ειμαι του χωρου και σου εξηγησα παραπανω τα πλεονεκτηματα. Επισης το να εισαι χορηγος σε μια εκπομπη 30 λεπτων σε ωρα χαμηλης τηλεθεασης με μονοψηφιο ποσοστο δεν συγκρινεται με τα αποτελεσματα μιας διαφημισης το βραδυ
Επισης οσο περναει ο καιρος ολα γενικα τα ηλεκτρονικα πεφτουν σε τιμη ποσο μαλλον οταν ολοι ξερουν οτι σε 6 μηνες βγαινει το νεο μοντελο
1. Δείξε μας το invoice της "pay pal" (το γραφεις και λάθος, αλλα τεσπα) για το iphone που αγόρασες (το γνήσιο ε! Ξέρεις εσύ )
2. Σαν πολλά δεν ξέρεις περί τηλεοπτικών ποσοστών, χρόνου κλπ? Σαν να καρφωνεσαι οτι είσαι βάλτος ρε φίλε!
3. Τα iphones θα έπρεπε να ξέρεις οτι και 3 νέα μοντέλα να βγουν, η τιμή δεν πέφτει τοοοοσο πολύ!!
Για αυτό, άντε καμια βόλτα..
Στάλθηκε από το A500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
#157
Δημοσίευση 09/03/2017 - 09:32
Μα..Ρουλακι,
1. Δείξε μας το invoice της "pay pal" (το γραφεις και λάθος, αλλα τεσπα) για το iphone που αγόρασες (το γνήσιο ε! Ξέρεις εσύ )
2. Σαν πολλά δεν ξέρεις περί τηλεοπτικών ποσοστών, χρόνου κλπ? Σαν να καρφωνεσαι οτι είσαι βάλτος ρε φίλε!
3. Τα iphones θα έπρεπε να ξέρεις οτι και 3 νέα μοντέλα να βγουν, η τιμή δεν πέφτει τοοοοσο πολύ!!
Για αυτό, άντε καμια βόλτα..
Στάλθηκε από το A500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
xaxaxaxa ΣΩΣΤΟς!!
(Δεν εχω αλλο like να σου κανω)
Καλημερα Bill
Μην τον ενοχλεις - ειναι στην Συγγρου τωρα στην "εταιρια" και τους ενημερωνει
#158
Δημοσίευση 09/03/2017 - 09:36
Λοιπον Ρούλη, είπα σε προηγούμενο ποστ ότι δεν θα ασχοληθώ... αλλά εκνευρίζομαι με άτομα τα οποία έχουν άδικο ή είναι άσχετοι ή τους έχουν ταπώσει και θέλουν να βγουν από πάνω.... Γι'αυτό λοιπόν διάβαζε και καλά θα κάνεις να μην το ξαναπαίξεις έξυπνος μετά από αυτό το ποστ, Θα μιλήσω μόνο με δεδομένα και μόνο με τη δική μου εμπειρία διότι αν μιλήσω θεωρητικά μπορεί να βρείς από κάπου να πιαστείς.
1)Είμαι πελάτης της dealber δις (και μοναδικές) και γράφτηκα πολύ νωρίς στο site
2)Έχω κάνει εμπορικό δίκαιο στο πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο
3)Είμαι πρώην τραπεζικός
4)Έχω paypal και είμαι χρήστης του ebay (αγορές και πωλήσεις) από το 1999 με 100%
α)Βασικό πρόβλημα του dealber
Βάσει δικαίου (Ευρωπαϊκού και Εθνικού) οι όροι μιας σύμβασης πρέπει να είναι ακριβείς και οι συμβαλλόμενοι όσο το δυνατό πιο ενημερωμένοι, στα Αγγλικά χρησιμοποιούνται επίθετα όπως accurate, precιse, specific. Το να γράφεις "στον προβλεπόμενο χρόνο" είναι εξαρχής παράνομο, πρέπει να διευκρινίσεις ΠΟΤΕ με αποδεκτούς χρονικούς προσδιορισμούς, δηλαδή αν γράψεις "Δευτέρα Παρουσία του Χριστού" ή "όταν πάρει ο ΠΑΟ πρωτάθλημα¨δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό διότι δεν γνωρίζει κανείς πότε θα συμβεί αυτό. Μια αγορά online, από τη στιγμή που κάποιος πατάει κλικ και δίνει χρήματα, είναι μια σύμβαση.
β) Περί legal notice
Στην αρχή η έδρα ήταν στη Βουλγαρία. Γι'αυτό έχουν μείνει τα περι Βουλγαρίας, δηλαδή δεν το έχουν αλλάξει (σκοπίμως ή όχι, αυτό δεν το ξέρω). Το legal notice περιέχει τόσες πολλές μπαρούφες που δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, η προστασία του καταναλωτή όπως αυτή περιγράφεται στο πλαίσιο "EU consumer protection laws" και στις διάφορες συνθήκες δεν ακυρώνεται από ένα κουρελόχαρτο, δεν ακυρώνεται κάν από Εθνικούς νόμους.
Εφόσον η εταιρεία ΠΛΕΟΝ έχει έδρα την Ελλάδα, αρμόδιο είναι το Ελληνικό κράτος
........................................................
Ξεκίνησα να γράφω εδώ και για τις δικές μου λεπτομέρειες, αλλά το σβήνω διότι δεν είναι απαραίτητο, θα γράψω μόνο το βασικό πρόβλημα.
γ) Προσωπικό μου θέμα (2 παραβάσεις της σύμβασης)
-H προσφορά έγραφε ότι τα εισητήρια θα βγουν τις επόμενες μέρες αλλά δεν είχαν βγει μετά από 2 μήνες
-Όταν τελικα βγήκαν πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα ενώ στη προσφορα έγραφε με πιστωτική κάρτα
Όπως ανέφερα πιο πάνω οι όροι μιας σύμβασης πρέπει είναι ακριβείς και σε αυτούς μπόρεσα να "πιαστώ".
δ)Περί του Περίφημου customer service τους
Μετά από επανελημμένα μυνήματα, στο helpdesk που έχουν χωρίς απάντηση και αρκετά τηλεφωνήματα, με καλέσαν μόνο όταν κινήθηκα νομικά.
https://www.trustpil...iew/dealber.com
δείτε εδώ πως συμπεριφέρονται στους πελάτες τους είτε με mail είτε μέσω τηλεφώνου, τα έχουν γράψει καλύτερα αυτοί.
Αν και πικραμενος βαζελος, ΣΥΜΦΩΝΩ 1000% σε οσα λες!
Ασε τον Ρουλη - τον πονηρουλη να μας δικαιολογει τα αδικαιολογητα...
Καλημερα
#159
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:05
κ εγώ βάζελος είμαι , αγωνα Ευρωλίγκας στο ΟΑΚΑ εχω 3 χρονια να χασω.Αν και πικραμενος βαζελος, ΣΥΜΦΩΝΩ 1000% σε οσα λες!
Ασε τον Ρουλη - τον πονηρουλη να μας δικαιολογει τα αδικαιολογητα...
Καλημερα
Δεν υπάρχει κάτι για να συμφωνήσεις διότι έγραψα αντικειμενικά και νομικά. Κανείς δεν μπορεί να συμφωνήσει η να διαφωνήσει με αύτο το πόστ διότι πουθενά δεν εκφράζω γνώμη.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
#160
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:09
Λοιπον Ρούλη, είπα σε προηγούμενο ποστ ότι δεν θα ασχοληθώ... αλλά εκνευρίζομαι με άτομα τα οποία έχουν άδικο ή είναι άσχετοι ή τους έχουν ταπώσει και θέλουν να βγουν από πάνω.... Γι'αυτό λοιπόν διάβαζε και καλά θα κάνεις να μην το ξαναπαίξεις έξυπνος μετά από αυτό το ποστ, Θα μιλήσω μόνο με δεδομένα και μόνο με τη δική μου εμπειρία διότι αν μιλήσω θεωρητικά μπορεί να βρείς από κάπου να πιαστείς.
1)Είμαι πελάτης της dealber δις (και μοναδικές) και γράφτηκα πολύ νωρίς στο site
2)Έχω κάνει εμπορικό δίκαιο στο πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο
3)Είμαι πρώην τραπεζικός
4)Έχω paypal και είμαι χρήστης του ebay (αγορές και πωλήσεις) από το 1999 με 100%
α)Βασικό πρόβλημα του dealber
Βάσει δικαίου (Ευρωπαϊκού και Εθνικού) οι όροι μιας σύμβασης πρέπει να είναι ακριβείς και οι συμβαλλόμενοι όσο το δυνατό πιο ενημερωμένοι, στα Αγγλικά χρησιμοποιούνται επίθετα όπως accurate, precιse, specific. Το να γράφεις "στον προβλεπόμενο χρόνο" είναι εξαρχής παράνομο, πρέπει να διευκρινίσεις ΠΟΤΕ με αποδεκτούς χρονικούς προσδιορισμούς, δηλαδή αν γράψεις "Δευτέρα Παρουσία του Χριστού" ή "όταν πάρει ο ΠΑΟ πρωτάθλημα¨δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό διότι δεν γνωρίζει κανείς πότε θα συμβεί αυτό. Μια αγορά online, από τη στιγμή που κάποιος πατάει κλικ και δίνει χρήματα, είναι μια σύμβαση.
β) Περί legal notice
Στην αρχή η έδρα ήταν στη Βουλγαρία. Γι'αυτό έχουν μείνει τα περι Βουλγαρίας, δηλαδή δεν το έχουν αλλάξει (σκοπίμως ή όχι, αυτό δεν το ξέρω). Το legal notice περιέχει τόσες πολλές μπαρούφες που δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, η προστασία του καταναλωτή όπως αυτή περιγράφεται στο πλαίσιο "EU consumer protection laws" και στις διάφορες συνθήκες δεν ακυρώνεται από ένα κουρελόχαρτο, δεν ακυρώνεται κάν από Εθνικούς νόμους.
Εφόσον η εταιρεία ΠΛΕΟΝ έχει έδρα την Ελλάδα, αρμόδιο είναι το Ελληνικό κράτος
........................................................
Ξεκίνησα να γράφω εδώ και για τις δικές μου λεπτομέρειες, αλλά το σβήνω διότι δεν είναι απαραίτητο, θα γράψω μόνο το βασικό πρόβλημα.
γ) Προσωπικό μου θέμα (2 παραβάσεις της σύμβασης)
-H προσφορά έγραφε ότι τα εισητήρια θα βγουν τις επόμενες μέρες αλλά δεν είχαν βγει μετά από 2 μήνες
-Όταν τελικα βγήκαν πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα ενώ στη προσφορα έγραφε με πιστωτική κάρτα
Όπως ανέφερα πιο πάνω οι όροι μιας σύμβασης πρέπει είναι ακριβείς και σε αυτούς μπόρεσα να "πιαστώ".
δ)Περί του Περίφημου customer service τους
Μετά από επανελημμένα μυνήματα, στο helpdesk που έχουν χωρίς απάντηση και αρκετά τηλεφωνήματα, με καλέσαν μόνο όταν κινήθηκα νομικά.
https://www.trustpil...iew/dealber.com
δείτε εδώ πως συμπεριφέρονται στους πελάτες τους είτε με mail είτε μέσω τηλεφώνου, τα έχουν γράψει καλύτερα αυτοί.
Καλημερα,
Εχω την εντυπωση οτι η κοινοτητα αποτελειται απο χρηστες που δεν ξερουν να διαβαζουν , ή η αναγκη για φιγουρα τους κανει να εκτειθενται με αυτον τον τροπο.
Απαντηση λοιπον:
Απο την αρχη επεσημανα οτι τα οποια προβληματα εστιαζονται σε αγορες εισητηριων και ταξιδιων. Ευχαριστω λοιπον για την επιβεβαιωση του προβληματος που ειχες.
Μου αναφερεις εμπορικα δικαια - τραπεζικα επαγγελματα -pay pal (πιστευω να το εγραψα σωστα γι αυτους που πειραχτηκαν) ebay κλπ στα οποια εγω δεν αναφερθηκα.
ειπα μονο οτι τον Δεκεμβριο δεχοντουσαν μονο pay pal αλλα σε καθε περιπτωση η προστασιου του χρηστη πιστωτικων καρτων απο τις τραπεζες ειναι επαρκης. Αν πραγματι εισαι τραπεζικος θα πρεπει να ξερεις οτι ολες οι συναλλαγες που γινονται μεσω διαδικτυου με πιστωτικες σε περιπτωση αμφισβητησης επιστρεφονται 100%. Λογω επαγγελματος εχω προσβαση σε χιλιαδες πιστωτικες καρτες με ολα τα στοιχεια των κατοχων. Αλοιμονο αν παω σε ενα Ιντερνετ καφε και αρχισω να παιζω στοιχηματα κανω αγορες κλπ. Συμβουλη: σε περιπτωσεις αγορας εισητηριων ή δωματιων ξενοδοχειων με την ενδειξη για χαμηλη τιμη ΝΟΝ REFUNDABLE και βγουν οι κρατησεις ΝΟ SHOW μην κωλωνετε. Τα παντα επιστρεφονται
Στους ορους ΠΑΝΤΑ σε καθε deal αναφερει την προβλεπομενο χρονο παραδοσης (συνηθως 7-15 ημερες αλλα οχι απολυτα) και αυτα περι Δευτερας Παρουσιας και ΠΑΟ Πρωταθλητης μονο γελια προκαλουν στους υπολοιπους του επιπεδου σου.
Μαθε λοιπον να διαβαζεις (Αν δεν μπορεις ζητα απο καποιον να σε βοηθησει..)
Αυτα περι ασχετωσυνης και ταπωματων
#161
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:17
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
#162
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:20
Αγαπητοί φίλοι,
Υπήρξα συνεργάτης της εταιρείας. Δε μπορώ να αποκαλύψω πολλά γιατί βρίσκομαι σε δικαστική διαμάχη μαζί τους. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι κρατείστε τα χρήματά σας! Το όλο concept είναι μια καλοστημένη φούσκα. Η εταιρεία τοκίζει τα λεφτά των αγοραστών σε γι αυτό και το προϊόντα είναι διαθέσιμα μετά απο 3-4 εβδομάδες-ΠΧ πληρώνεις σήμερα και παραλαμβάνεις σε 1 μήνα (αφού έχει βγάλει την εκπτωση που δήθεν΄χαρίζει από τους τόκους... ). μέχρι και τα δεδουλευμένα οι εργαζόμενοι δε τα παίρνουν τέλος του τρέχοντος μήνα -όπως ορίζει ο νόμος-αλλά μετά από 10-15 ημέρες(πρέπει να τοκιστεί το ποσό της μισθοδοσίας βεβαίως , βεβαίως πρώτα)
Ο λύκος κι αν εγέρασε λέει μια παροιμία... (βλ. airfasttickets). Κάποιος στο trustpilot από ΗΠΑ χαρακτήρισε την εταιρεία Enron(Η εταιρεία που προκάλεσε την κρίση στην Αμερική το 2008) νο2...Περιμένετε και θα δείτε...
#163
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:25
Φιλε Ρουλη στο ξαναειπα εδω δεν θα βρεις κοροιδα..
Δειξε μας αναλυτικα τι αγορασες με αποδειξεις κτλ κτλ
Και μην μου δειξεις κανενα παμπερς ή καποιο κουπονι για σουπερ μαρκετ..
Εδω για τα iphone μιλαμε!
Φιλε gialamas καλως ηρθες και βαζεις τα πραγματα στην θεση τους.
#164
Δημοσίευση 09/03/2017 - 10:51
Μα..Ρουλακι,
1. Δείξε μας το invoice της "pay pal" (το γραφεις και λάθος, αλλα τεσπα) για το iphone που αγόρασες (το γνήσιο ε! Ξέρεις εσύ )
2. Σαν πολλά δεν ξέρεις περί τηλεοπτικών ποσοστών, χρόνου κλπ? Σαν να καρφωνεσαι οτι είσαι βάλτος ρε φίλε!
3. Τα iphones θα έπρεπε να ξέρεις οτι και 3 νέα μοντέλα να βγουν, η τιμή δεν πέφτει τοοοοσο πολύ!!
Για αυτό, άντε καμια βόλτα..
Στάλθηκε από το A500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Billitsa MOY γλυκια
1) Μπορω να σου δειξω πολλα πραγματα (περισσοτερα απ οσα νομιζεις) αρκει να μου δειξεις που γραφω οτι εχω αγορασει iphone 7 . Ειναι ξεκαθαρο οτι εχω αγορασει μονο δωροεπιταγες. Ετσι κι αλλιως κανενας εδω μεσα δεν εχει αγορασει τηλεφωνο....
2) Ειναι πολυ ευκολο να μαθεις ποσοστα τηλεθεασης
3) Εχεις την εντυπωση οτι τα καταστηματα πουλανε τα ηλεκτρονικα για να βγαλουν 20 ευρω; Σε πληροφορω οτι τα καρτελ βγαζουν πανω απο 50¨% κερδος και τα σκρουτζομαγαζα περιπου 20%. Καθολου ασχημα για να ριξουν αν θελουν την τιμη τοοοοοοοοοοοοσο πολυ
Υ.Γ Πολυ θα ηθελα να παω βολτα αλλα βρεχει
#165
Δημοσίευση 09/03/2017 - 11:03
"Θα σου κάνω, θα σου δείξω, θα γίνει χαμός της λέω αλλά μόλις βρεθούμε στο κρεβάτι , της λέω , δεν έλεγα για σήμερα...."
Αυτό μου θυμίζεις!!! Δείξε μας να μας καραμπιφτεκοταπωσεις!!!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες