Μαθε λοιπον να διαβαζεις (Αν δεν μπορεις ζητα απο καποιον να σε βοηθησει..)
Ε όχι ρε φίλε να μας πεις και αγράμματους. Εγώ γράφω με παραραγράφους και στίξη, εσύ δεν βάζεις τόνους ούτε βαράς enter.
Το γεγονός ότι η προσφορά μου ήταν αεροπορικό (δηλαδή υπηρεσία) δεν αλλάζει τις νομικές υποχρεώσεις της εταιρείας.
Για να είναι σωστή η σύμβαση θα πρέπει να γράφει πχ 2 εβδομάδες πριν την πτήση ή σε 3 μήνες ή ότιδήποτε.
Στη δικιά μου περίπτωση, από τη στιγμή που το "επόμενες μέρες" έγινε εβδομάδα (άσχετα αν εγώ τους επέτρεψα να γίνει 2 μήνες) η παράβαση των όρων έχει τελεσθεί.
Όπως και έγινε 2η παράβαση όταν μου ζητήθηκε να πληρώσω με τραπεζικό έμβασμα
ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ
Δηλαδή θες να μου πεις εσύ κύριε τέρας μόρφωσης ότι οι νομικές υποχρεώσεις αφορούν μόνο τα προϊόντα και όχι τις υπηρεσίες;
Και το συμφωνώ με αυτό που λες:
"Αυτα περι Δευτερας Παρουσιας και ΠΑΟ Πρωταθλητης μονο γελια προκαλουν στους υπολοιπους του επιπεδου σου"
Αυτό ακριβώς θέλω να τονίσω ότι ο όρος "Προβλεπόμενος χρόνος" είναι για γέλια.
Στο θέμα πιστωτικών καρτων
Επειδή καμμιά φορά η μισή αλήθεια είναι χειρότερη από ένα ψέμα.
Η 100% εγγύηση επιστροφής χρημάτων (no questions asked) με πιστωτική κάρτα αφορά τις περιπτώσεις κλοπής ή υποκλοπής (π.χ. αυτό που εσύ αναφέρεις ότι θα κλέψεις αριθμούς πιστωτικών).
Στις περιπτώσεις τις οποίες την συναλλαγή την έχεις κάνει εσύ, τότε δεν προσφέρει ΚΑΜΜΙΑ εγγύηση η τράπεζα.
Αρμόδια όργανα είνα άλλα: διωκτικές και δικαστικές αρχές, συνήγορος του καταναλωτή, ΕΚΠΑ, Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ODR Platform)
Πάψε να διαδίδεις ανακρίβειες ρούλη. Εμείς μιλάμε για την 2η περίπτωση ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.
Κανείς δε μιλάει για κλοπή, για απάτη τους κατηγορούμε.