Οσο υπάρχει εγγύηση δε ν την φοβαμαι την apple !

iPhone X - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή
#2281
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:28
Ad
#2282
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:29
Η αληθεια ειναι οτι το δειγμα ειναι οντως μικρο προς το παρον, ας μην ξεχναμε ομως οτι οι οθονες ειναι της samsung και κατι αναλογο εγινε με το S7 http://www.myce.com/...-display-81298/ , κατι που με προβληματιζει.
Το κακο ειναι οτι ελλαδα δεν εχουμε apple store για να παμε να μας δωσουν αλλο στο καπακι και αντε να εξηγησεις τωρα στο καθε καταστημα το προβλημα να το στειλει στην infoquest να παει εξωτερικο και να αποφασισου ννα στειλουν αλλη συσκευη κατι που μου δημιουργει ψυχολογικη πιεση και μονο που το ειδα, παω να σκασω και περιμενα πως και πως αυτη την εβδομαδα να το παρω και τωρα ειμαι σε διλλημα.
Ειναι offtopic η συζητηση ζητω συγνωμη απλα οσοι περιμενουμε τοσες μερες να το παρουμε σιγουρα ειναι κατι ασχημο που μας βαζει σε σκεψεις....
Άστο, άμα σκεφτείς την αναμονή για πιθανή αντικατάσταση συσκευής τρελένεσαι άνετα!!! Εγώ περιμένω ακόμα για επικοινωνία από istorm για πληρωμένη παραγγελία που έγινε 28/10....! Φαντάζομαι έχω αρκετό δρόμο ακόμα...!
#2283
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:31
Η αληθεια ειναι οτι το δειγμα ειναι οντως μικρο προς το παρον, ας μην ξεχναμε ομως οτι οι οθονες ειναι της samsung και κατι αναλογο εγινε με το S7 http://www.myce.com/...-display-81298/ , κατι που με προβληματιζει.
Το κακο ειναι οτι ελλαδα δεν εχουμε apple store για να παμε να μας δωσουν αλλο στο καπακι και αντε να εξηγησεις τωρα στο καθε καταστημα το προβλημα να το στειλει στην infoquest να παει εξωτερικο και να αποφασισου ννα στειλουν αλλη συσκευη κατι που μου δημιουργει ψυχολογικη πιεση και μονο που το ειδα, παω να σκασω και περιμενα πως και πως αυτη την εβδομαδα να το παρω και τωρα ειμαι σε διλλημα.
Ειναι offtopic η συζητηση ζητω συγνωμη απλα οσοι περιμενουμε τοσες μερες να το παρουμε σιγουρα ειναι κατι ασχημο που μας βαζει σε σκεψεις....
Και αν έχει άλλη συσκευή άμεσα για αντικατάσταση αν δεν έχει άμεσα τι γίνεται;
Φαντάσου να το έχεις βάλει σε δόσεις να έρχονται οι δόσεις να πληρώσεις και τηλέφωνο να μην έχεις.....ή να το έχεις πληρώσει να έχουν τραβήξει τα 1400€ από τον λογαριασμό και να έχεις ελαττωματικό τηλέφωνο συν την ψυχολογική πίεση που θα σου προξενήσει η όλη κατάσταση......οκ να το δεχθώ ότι είναι ελάχιστο το ποσοστό των ελαττωματικών συσκευών αλλά δεν είδα πουθενά επίσημη θέση της στο θέμα ......για το θέμα με τις χαμηλές θερμοκρασίες έβγαλε ανακοίνωση επειδή ήταν software πρόβλημα γι αυτό που είναι hardware και συνεπάγεται ζημιά και αλλαγή συσκευής κάνει μούγκα......
#2284
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:32
Συμφωνω , το εγραψα και εγω οτι το δειγμα ειναι πολυ μικρο ΑΛΛΑ ας μην ξεχναμε οτι ειναι νωρις ακομα και ευχομαι να μην συμβει μετα απο πολυ καιρο γιατι θα ειναι ακομα χειροτερο, το να συμβει μετα απο λιγες ημερες ειναι υπερ του καταναλωτη γιατι το πας πισω ως doa , ακομα και τα χρηματα πισω μπορεις να παρεις αλλα μετα απο καιρο στην ελλαδα ειδικα εμπλεξες.
Στατιστικα παντως αν το παρουμε με οσους αγορασαν ηδη απο εδω μεσα ΑΝ ηταν σοβαρο και ΑΝ ειναι κατι που συμβαινει αμεσως στην συσκευη μετα απο λιγες ημερες λειτουργιας τοτε μιλαμε για 0.0037% οπως λες αλλα ολα αυτα ειναι υποθεσεις, το θεμα ηταν να μην συμβει καθολου
#2285
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:32
#2286
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:36
Και εγώ δεν θα φοβόμουν την αν υπήρχε εδώ Apple store εφόσον όμως δεν υπάρχει φοβάμαι ανησυχώ και τρέμω με τους διάφορους που την εκπροσωπούν και αναλαμβάνουν επισκευές και αντικατάσταση.Οσο υπάρχει εγγύηση δε ν την φοβαμαι την apple !
Στην Αμερική και σε όσα μέρη υπήρχε store όσες περιπτώσεις ελαττωματικές εμφανίστηκαν αλλάχθηκαν άμεσα με μια απλή επίσκεψη εδώ αν κάτι τέτοιο γίνει ποσό καιρό θα πάρει ; Θα πάρει βδομαδες μήνα ή μήνες ;;;;;
Ήδη εδώ στο forum μέλος ανέφερε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε σε συσκευή φίλου του άρα δεν είναι κάτι που δεν πρέπει να ληφθεί υπόψην επειδή είναι εξαίρετικα μικρό το ποσοστό. Ξέρουμε αν τις επόμενες εβδομάδες τα κρούσματα δεν πολλαπλάσιαστουν; Και δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση αν το πρόβλημα είναι γενικό αν αφορά τις πρώτες παρτίδες λες και όσοι αγοράζουν το παίρνουν τσάμπα και δεν δίνουν λεφτά.....επαναλαμβάνω αν ήμουν Αμερική δεν θα ανησυχούσα αλλά είμαι Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται
Τελευταία επεξεργασία από: babooni75, 13/11/2017 - 10:43
#2287
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:39
Το ίδιο και
Και εγώ δεν θα φοβόμουν την αν υπήρχε εδώ Apple store εφόσον όμως δεν υπάρχει φοβάμαι ανησυχώ και τρέμω με τους διάφορους που την εκπροσωπούν και αναλαμβάνουν επισκευές και αντικατάσταση.
Στην Αμερική και σε όσα μέρη υπήρχε store όσες περιπτώσεις ελαττωματικές εμφανίστηκαν αλλάχθηκαν άμεσα με μια απλή επίσκεψη εδώ αν κάτι τέτοιο γίνει ποσό καιρό θα πάρει ; Θα πάρει βδομαδες μήνα ή μήνες ;;;;;
Προσωπική εμπειρία με ηχείο iphone 7, το πρόβλημα ήταν καθαρα οτι δεν καταλαβε ο τεχνικός τι πραγματικά είχε, μόλις το εξήγησα η αλλαγή εγινε αμέσως...
#2288
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:40
Οντως στην Ελλάδα δεν υπάρχει προσωπικό ειδικευμένο.. σε όλους τους τομείς
#2289
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:40
Συμφωνω , το εγραψα και εγω οτι το δειγμα ειναι πολυ μικρο ΑΛΛΑ ας μην ξεχναμε οτι ειναι νωρις ακομα και ευχομαι να μην συμβει μετα απο πολυ καιρο γιατι θα ειναι ακομα χειροτερο, το να συμβει μετα απο λιγες ημερες ειναι υπερ του καταναλωτη γιατι το πας πισω ως doa , ακομα και τα χρηματα πισω μπορεις να παρεις αλλα μετα απο καιρο στην ελλαδα ειδικα εμπλεξες.
Στατιστικα παντως αν το παρουμε με οσους αγορασαν ηδη απο εδω μεσα ΑΝ ηταν σοβαρο και ΑΝ ειναι κατι που συμβαινει αμεσως στην συσκευη μετα απο λιγες ημερες λειτουργιας τοτε μιλαμε για 0.0037% οπως λες αλλα ολα αυτα ειναι υποθεσεις, το θεμα ηταν να μην συμβει καθολου
Δεν είναι μικρό το δείγμα, μη μπερδεύεσαι.
Το δείγμα είναι τεράστιο (μερικά εκατομμύρια συσκευές- έστω 4εκ που πουλήθηκαν), οι παρατηρήσεις με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (χαλασμένη συσκευή, έστω ενδεχόμενο Α) είναι πολύ λίγες (έστω 37), πράγμα που σημαίνει ότι στατιστικά το P(A) (με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα) είναι 0,00000925, το οποίο είναι 0.
Το να μη συμβαίνει καθόλου, όπως λες, δεν είναι εφικτό, εκτός αν έχεις μονάδα παραγωγής με έλεγχο όλου του όγκου των παραγόμενων προιόντων, κάτι το οποίο είναι φυσικώς αδύνατο όταν μιλάμε για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες συσκευές την εβδομάδα. Άρα το να έχεις 0 προβληματικές συσκευές είναι αδύνατο. Πρακτικά και οι 37, 0 είναι με βάση τον παραγόμενο όγκο.
Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 13/11/2017 - 10:40
#2290
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:41
Ας γυρίσουμε στον πόνο μας.. παρέλαβε κανένας σήμερα?!
#2291
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:45
Φιλε Eyezman και εγω στην ιδια κατασταση ειμαι με το 6s plus και αναμενω το τηλεφωνημα οτι ηρθε το Χ να παω να παραλαβω, απλα τωρα θα εχω το αγχος τις πρωτες ημερες τουλαχιστον αν θα εμφανιστει η πρασινη γραμμη ....
Βεβαια ποτε μας σταματησαν τα κακοβουλα σχολια στο παρελθον αν το καλοσκεφτουμε , σκεφτειτε το θεμα με το antenna gate ή bendgate κλπ καθως και προσφατα που ειχα διαβασει για καποιες συσκευες στην κινα που ηταν με καποια iphone που ειχαν ανοιξει λογω μπαταριας απο το κουτι ή κατα την πρωτη φορτιση που τελικα ηταν μονο αυτες οι συγκεκριμενες συσκευες.
Το ρεζουμε ειναι οτι αν ειχαμε σωστο support με ενα apple store δεν θα σκεφτομασταν ΚΑΝ ολα αυτα και θα νιωθαμε ασφαλεια , αντε να το παρουμε και βλεπουμε και δεν το ευχομαι σε κανεναν να του τυχει.
#2292
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:51
Ας γυρίσουμε στον πόνο μας.. παρέλαβε κανένας σήμερα?!
Πηρα τηλ σε γερμανο πατησίων και μου είπαν ότι ουτε καν ειναι διαθέσιμο για παραγγελία το Χ. Προσπαθώ επίσης να παρω στο you για την εξελιξη της δικής μου παραγγελίας, ουτέ καν να πιάσω γραμμή δε μπορώ. Άλλος με περισσότερη τύχη?
#2293
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:53
Οντως στην Ελλάδα δεν υπάρχει προσωπικό ειδικευμένο.. σε όλους τους τομείς
οι συσκευές της apple συνδέονται όπως όλες οι συσκευές πλέον όλων των εταιρειών από αυτοκίνητα μέχρι φριτέζες στον επίσημο server της εταιρίας και την βλάβη την βλέπουν από εδώ έως το cupertino
Αυτό γίνετε πάντα στους επίσημους αντιπροσώπους όπως η infoquest για τους άλλους που πουλάνε επίσημα και έχουν και τεχνικό τμήμα δεν γνωρίζω
#2294
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:57
Για όποιον θέλει το Iphone X 256 gb silver υπάρχει σε χαμηλή διαθεσιμότητα στο site του Γερμανού!!! Παράδοση λέει σε 2 εργάσιμες. ΠΡΟΣΟΧΗ είναι μόνο για απόδειξη!! Με τιμολόγιο δεν το δίνουν μέσω του site και δεν το στέλνουν ούτε σε κατάστημα για έκδοση τιμολογιου .Μόλις μίλησα μαζί τους!!!
#2295
Δημοσίευση 13/11/2017 - 10:58
Γραψτε για παραλαβες να μας ανεβει λιγο το ηθικο παιδια
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 15
0 μέλη, 15 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες