Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
39 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 04/06/2018 - 10:35

Σε ισχύ τίθενται από σήμερα, 4 Ιουνίου 2018, οι νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

 

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις. Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

 

Σε αυτό το πλαίσιο, ισχύουν τα ακόλουθα:

  • H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της. 
  • Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.
  • Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό.

Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού.

 

Με βάση τις παραπάνω ρυθμίσεις, η ΕΕΤΤ απευθύνει στους συνδρομητές τις ακόλουθες συστάσεις.

 

Πριν υποβάλετε αίτηση φορητότητας και συνάψετε νέα σύμβαση με εταιρία ηλεκτρονικών επικοινωνιών, έχετε υπόψη τα ακόλουθα:

  • Σε περίπτωση διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τέλος λόγω πρόωρης λήξης. Ανατρέξτε στη σύμβασή σας για τους σχετικούς όρους.
  • Κάντε έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες/προγράμματα που σας ενδιαφέρουν, ζητώντας σχετικές προσφορές από την υφιστάμενη και άλλες εταιρίες.
  • Αξιολογήστε προσεκτικά τις προσφορές με βάση τις ανάγκες σας, πριν επιλέξετε εταιρία και συνάψετε νέα σύμβαση.
  • Υποβάλετε την αίτηση φορητότητας αριθμού, παράλληλα με τη σύναψη σύμβασης, σε περίπτωση που επιλέξετε νέα εταιρία.

Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 10:38

οπότε τέλος από σήμερα οι ταρζανιες ?



#18   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 04/06/2018 - 10:48

Περαστικά μας


Behind the Scenes...

#19   Magichoom

Magichoom

    iPH newbie

  • 77 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 04/06/2018 - 11:04

"Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού"

 

Άρα αν δεν κάνω λάθος, μέσω τηλεφωνικής αίτησης ισχύει ακόμα το δικαίωμα της υποαναχώρησης. Οπότε πάλι γίνονται "παζάρια" κλπ απλά μόνο μέσω τηλεφώνου.



#20   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 11:50

"Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού"

 

Άρα αν δεν κάνω λάθος, μέσω τηλεφωνικής αίτησης ισχύει ακόμα το δικαίωμα της υποαναχώρησης. Οπότε πάλι γίνονται "παζάρια" κλπ απλά μόνο μέσω τηλεφώνου.

παζάρια στοπ γιατί ο παροχο σου θα δει την φορητοτητα μετά από 14 μέρες , μετά δεν θα μπορείς να ακυρώσεις .


Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, 04/06/2018 - 11:51


#21   Magichoom

Magichoom

    iPH newbie

  • 77 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 04/06/2018 - 12:02

παζάρια στοπ γιατί ο παροχο σου θα δει την φορητοτητα μετά από 14 μέρες , μετά δεν θα μπορείς να ακυρώσεις .

έχεις δίκιο, δεν το είχα προσέξει.....πολύ ωραία!! :P



#22   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 12:08

σιγά να μην μας άφηναν να αλωνίζουμε :D  



#23   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 13:03

Το καρτελάκι καλά κρατεί...

 

"Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού"

 

Άρα αν δεν κάνω λάθος, μέσω τηλεφωνικής αίτησης ισχύει ακόμα το δικαίωμα της υποαναχώρησης. Οπότε πάλι γίνονται "παζάρια" κλπ απλά μόνο μέσω τηλεφώνου.

Θεωρητικά ναί αλλά δεν ξέρω πως μπορείς να αποδείξεις οτι έχεις κάνει αίτηση φορητότητας στην υφιστάμενη εταιρεία ωστέ να κινητοποιηθεί...

Ίσως ζητώντας από τη νέα εταιρεία αντίγραφο του συμβολαίου που έχεις δεχτεί ηλεκτρονικά;

Άσε που κάποιες εταιρείες μέχρι πρότινος σου έλεγαν να πας από κατάστημα να υπογράψεις για να προχωρήσει η φορητότητα!

 

ΥΓ. Κατά τα άλλα έχουμε "ελεύθερη αγορά προς όφελος των καταναλωτών"


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 04/06/2018 - 13:06


#24   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 13:06

Δυστυχώς εδώ αντί να πάμε μπροστά πάλι  πίσω ,από τρεις μέρες που ήταν φορητοτητα πάμε ξανά στο 20ημερο . 



#25   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 13:48

Δυστυχώς εδώ αντί να πάμε μπροστά πάλι  πίσω ,από τρεις μέρες που ήταν φορητοτητα πάμε ξανά στο 20ημερο . 

Προς όφελος μας βεβαίως-βεβαίως...



#26   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 13:54

Προς όφελος μας βεβαίως-βεβαίως...

Σωστά [emoji30]


Sent from my iPhone using Tapatalk

#27   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 04/06/2018 - 16:27

Άντε επιτέλους που όλοι έπαιρναν iPhonia με 3 και 60. Έλα λέμε να δουλεύει η πιστωτική κάρτα σε άτοκες δόσεις

#28   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2018 - 17:09

Άντε επιτέλους που όλοι έπαιρναν iPhonia με 3 και 60. Έλα λέμε να δουλεύει η πιστωτική κάρτα σε άτοκες δόσεις

Με προγράμματα των 100+ ευρώ/μήνα μπορεί...

Η τελευταία φορά που είδα καλή προσφορά με επιδότηση για iPhone ήταν πρίν 10 χρόνια!



#29   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 06/06/2018 - 20:19

Σίγουρα δυσκολεύουν τα πράγματα αλλά από την άλλη δεν νομίζω ότι θα τους αρέσει να φεύγει ένας πελάτης ξαφνικά και χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν.

Για τους πρώτους που θα δοκιμάσουν θα έλεγα τα εξής.

 

1. Ενημερώστε την εταιρεία σας άμεσα ότι έχετε κάνει αίτηση φορητότητας κι ότι μπορεί να σας δώσει αντιπροσφορά μέχρι την συγκεκριμένη ημερομηνία που μπορείτε να υπαναχωρήσετε.

 

2. Αν δεν δώσουν κάποια αντιπροσφορά από την υφιστάμενη εταιρεία, 2-3 μέρες πριν λήξει το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση στείλτε αίτηση υπαναχώρησης στην καινούργια. Είμαι σίγουρος ότι θα τσιμπήσουν οπότε μπορείτε να διαπραγματευτείτε καλύτερους όρους.

 

Καλή τύχη και να μας ενημερώνετε.



#30   neuromancer

neuromancer

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 08/06/2018 - 00:38

Εφόσον η απόφαση αλλαγής γίνεται άμεσα ορατή στον νυν παροχο, αυτός έχει όλο το χρόνο να κάνει αντιπροσφορά. Όλες οι εταιρίες έρχονται σε αυτή τη θέση και λογικά θα πρέπει να το σεβονται όλες (αλλιώς θα μιλάνε οι δικηγόροι!). Άρα συμφέρει τον καταναλωτή και τον γλυτώνει από ταχύτατες διεκπεραιώσεις που τον δένουν και δεν του επιτρέπουν να δεχτεί τυχόν καλύτερη αντιπροσφορά.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες