Παιδιά το παιδί όπως φαίνεται μόνο με καταγγελία και νομικό τρόπο θα βρεί το δίκιο του. Αυτό είναι ξεκάθαρο όπως το βλέπω.
Εγω ερωτώ...
Η Apple έβγαλε μία ανακοίνωση και αναγνώρισε το touch disease. Σωστά; Είναι ένα πρόβλημα (εργοστασιακό) που ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και να φτιαχτεί το παιδί θα το βρίσκει μπροστά σου αργά ή γρήγορα! Ναί ή όχι;
Τί καθόμαστε τώρα και παίζουμε με την εγγύηση απο την στιγμη που η συσκευη ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΕΝΙΚΑ είχε εργοστασιακό πρόβλημα. Έβγαλε καινούριες οθόνες ξεχωριστά που να μην το εμφανίζουν;
Πόσες φορές θα το πληρώσει το παιδί για όσα χρόνια θα το έχει; Είναι λογική και σωστή αντιμετώπιση απο την πλευρά της Apple; Προσωπικά...ΟΧΙ.
Δώστου του ανθρώπου άλλο μοντέλο ανακατασκευασμένο να ησυχάσει.
Με 180εύρα ο άνθρωπος θα αγοράσει 10 καινούριες έτσι που θα του βγάζει πρόβλημα.
Όλα ξεκινάνε απο την εταιρεία. Τέτοια ταλαιπωρία επειδή δεν είμαστε Αμερική...Έλεος.
Όχι istorm, Όχι idocument,Όχι iSystem κλπ...και πόσοι άλλοι.
Φτάνουν τον άνθρωπο σε σημείο αγανάκτησης να πεί (στον εαυτό του) άντε μωρέ πέτα το και πήγαινε να πάρεις μία καινούρια συσκευή να τελειώνεις.