Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:25

Παιδιά το παιδί όπως φαίνεται μόνο με καταγγελία και νομικό τρόπο θα βρεί το δίκιο του. Αυτό είναι ξεκάθαρο όπως το βλέπω.

Εγω ερωτώ...

Η Apple έβγαλε μία ανακοίνωση και αναγνώρισε το touch disease. Σωστά; Είναι ένα πρόβλημα (εργοστασιακό) που ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και να φτιαχτεί το παιδί θα το βρίσκει μπροστά σου αργά ή γρήγορα! Ναί ή όχι;

Τί καθόμαστε τώρα και παίζουμε με την εγγύηση απο την στιγμη που η συσκευη ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΕΝΙΚΑ είχε εργοστασιακό πρόβλημα. Έβγαλε καινούριες οθόνες ξεχωριστά που να μην το εμφανίζουν;

Πόσες φορές θα το πληρώσει το παιδί για όσα χρόνια θα το έχει; Είναι λογική και σωστή αντιμετώπιση απο την πλευρά της Apple; Προσωπικά...ΟΧΙ.

Δώστου του ανθρώπου άλλο μοντέλο ανακατασκευασμένο να ησυχάσει. 

Με 180εύρα ο άνθρωπος θα αγοράσει 10 καινούριες έτσι που θα του βγάζει πρόβλημα.

 

Όλα ξεκινάνε απο την εταιρεία. Τέτοια ταλαιπωρία επειδή δεν είμαστε Αμερική...Έλεος.

Όχι istorm, Όχι idocument,Όχι iSystem κλπ...και πόσοι άλλοι.

Φτάνουν τον άνθρωπο σε σημείο αγανάκτησης να πεί (στον εαυτό του) άντε μωρέ πέτα το και πήγαινε να πάρεις μία καινούρια συσκευή να τελειώνεις.

Τα είπες όλα. Αυτο ακριβώς. Χθες μίλησα το βράδυ μέσω skype με USA. Δεν πα να έχει βγάλει το τηλέφωνο και χολέρα, απο την στιγμή που εχει γράψει ο τύπος στραβό τελείωσε. Έχουν βρεί την πατέντα. Δηλάδη για τηλέφωνο που το πλήρωσα δύο φορές μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα και μάλιστα κατασκευαστικό, αυτοί θα σου πούνε χωρίς απόδειξη οτι δεν φέρθηκες σωστά την συσκευή οπότε πρέπει να πληρώσεις. Ειναι εξοργίστικά απαραδεκτοι δεν σέβονται τίποτα. Απλά και εμείς πρέπει να ξυπνήσουμε. Εγώ μετά και τον τρόπο που μου μίλησε η Αμερικάνα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ αυτή την εταιρεία. Είναι αγύρτες. Ποιον κοροιδευαν τόσο καιρό με την κουβέντα οτι το τηλέφωνο στάλθηκε στο εξωτερικό ενώ αυτό έτρωγε Χριστουγεννιάτικα τσουρέκια εδω απένταντι στον Τερκενλη; Τι έκανε το σέρβις 25 μέρες με την συσκυεή στο υπόγειο, ψάχνανε το φλουρί της βασιλόπιτας; ή , η μήπως περίμεναν τα θεοφάνεια να βουτήξει το τηλέφωνο σε καμιά γουρνα να πιάσει το σταυρό μπας και γιατρευτει; Περιμενω να παρω το τηλ στα χερια μου να δω το νεο στραβωμα που δεν έβλεπα τοσο καιρό, καθως ήμουν τυφλος απο αγαπη. Οι απατεώνες που πασάρουν στον κόσμο την μούργα για να μαζεύουν τα φράγκα. Τέλος φανατικός πολέμιος απο σημερα.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:26

Μιλάς για πράγματα που έχουν συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό και έχει υπάρξει γνώμη νομικού εδώ: http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά

 

Στην ουσία αυτό το οποίο αναφέρεις είναι ένα σημείο το οποίο είναι έτσι γραμμένο ώστε να σηκώνει διάφορες ερμηνείες. Δες αναλυτικά τι έγραψε ο νομικός που έκανε την ανάλυση για το φόρουμ:

 

Μιλάς με ανθρώπους εδώ μέσα που όταν πρόκειται για εγγύηση, είμαστε οι πρώτοι που παροτρύνουμε τον κόσμο να κυνηγήσει τα δικαιώματά του και να μην τους χαριστεί.

Το όλο θέμα με τη διεκδίκηση της διετίας ξεκίνησε εν πολλοίς από εδώ μέσα άλλωστε.

 

Αλλά σε αυτό που λες έχεις φάουλ και ο μόνος λόγος που προσπαθούμε να σου δώσουμε να το καταλάβεις είναι για να μην ταλαιπωρηθείς άδικα.

 

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η απόλυτα σωστή και νόμιμη, απλά το iStorm την έκανε να μοιάζει με παπατζιλίκι.

Ευχαριστώ nsxbass.



#33   daskalakispavlos

daskalakispavlos

    iPH Elite Poster

  • 3427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:daskalakisp

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:35

Το ότι έκανες την κίνηση μπροστά του για να ξεκολλήσει μέγα λάθος...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Knowledge Is Power


#34   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:37

Τα είπες όλα. Αυτο ακριβώς. Χθες μίλησα το βράδυ μέσω skype με USA. Δεν πα να έχει βγάλει το τηλέφωνο και χολέρα, απο την στιγμή που εχει γράψει ο τύπος στραβό τελείωσε. Έχουν βρεί την πατέντα. Δηλάδη για τηλέφωνο που το πλήρωσα δύο φορές μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα και μάλιστα κατασκευαστικό, αυτοί θα σου πούνε χωρίς απόδειξη οτι δεν φέρθηκες σωστά την συσκευή οπότε πρέπει να πληρώσεις. Ειναι εξοργίστικά απαραδεκτοι δεν σέβονται τίποτα. Απλά και εμείς πρέπει να ξυπνήσουμε. Εγώ μετά και τον τρόπο που μου μίλησε η Αμερικάνα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ αυτή την εταιρεία. Είναι αγύρτες. Ποιον κοροιδευαν τόσο καιρό με την κουβέντα οτι το τηλέφωνο στάλθηκε στο εξωτερικό ενώ αυτό έτρωγε Χριστουγεννιάτικα τσουρέκια εδω απένταντι στον Τερκενλη; Τι έκανε το σέρβις 25 μέρες με την συσκυεή στο υπόγειο, ψάχνανε το φλουρί της βασιλόπιτας; ή , η μήπως περίμεναν τα θεοφάνεια να βουτήξει το τηλέφωνο σε καμιά γουρνα να πιάσει το σταυρό μπας και γιατρευτει; Περιμενω να παρω το τηλ στα χερια μου να δω το νεο στραβωμα που δεν έβλεπα τοσο καιρό, καθως ήμουν τυφλος απο αγαπη. Οι απατεώνες που πασάρουν στον κόσμο την μούργα για να μαζεύουν τα φράγκα. Τέλος φανατικός πολέμιος απο σημερα.

Το "κράξιμο" που τους ρίχνω (σε πράγματα που φυσικά το αξίζουν) είναι άνευ προηγουμένου διότι δεν δέχομαι το δούλεμα απο κανέναν. Όσοι θέλουν να χαιδεύουν αυτιά άς το κάνουν. Γνωστοί οι λόγοι.

Αλλά να ξέρεις φίλε μου και σε καταλαβαίνω επειδή είσαι "εν βρασμώ" αυτή την στιγμή δεν είναι θέμα "πολέμιος". Είναι θέμα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ και ρεαλισμού.

Είναι θέμα να γίνουν άνθρωποι εκεί μέσα επιτέλους προς τους πελάτες τους που τα ρίχνουν ντάγκα ντάγκα όταν πηγαίνουμε σε "μαγαζάκια" τους.

Το ξαναλέω ΠΡΕΠΕΙ να σου δώσουν άλλη συσκευή μοντέλο χωρίς το πρόβλημα το οποίο ΟΙ ΙΔΙΟΙ έχουν παραδεχτεί. Εξήγησα...

Με τα λίγα με τα πολλά γιατί νομίζεις έχω 2 τηλέφωνα (και ένα Android); Μπορώ να βασιστώ στα καμώματα τους;


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 12/01/2018 - 11:39


#35   PariS21

PariS21

    iPH Contributor

  • 1032 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:46

Το "κράξιμο" που τους ρίχνω (σε πράγματα που φυσικά το αξίζουν) είναι άνευ προηγουμένου διότι δεν δέχομαι το δούλεμα απο κανέναν. Όσοι θέλουν να χαιδεύουν αυτιά άς το κάνουν. Γνωστοί οι λόγοι.

Αλλά να ξέρεις φίλε μου και σε καταλαβαίνω επειδή είσαι "εν βρασμώ" αυτή την στιγμή δεν είναι θέμα "πολέμιος". Είναι θέμα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ και ρεαλισμού.

Είναι θέμα να γίνουν άνθρωποι εκεί μέσα επιτέλους προς τους πελάτες τους που τα ρίχνουν ντάγκα ντάγκα όταν πηγαίνουμε σε "μαγαζάκια" τους.

Το ξαναλέω ΠΡΕΠΕΙ να σου δώσουν άλλη συσκευή μοντέλο χωρίς το πρόβλημα το οποίο ΟΙ ΙΔΙΟΙ έχουν παραδεχτεί. Εξήγησα...

Με τα λίγα με τα πολλά γιατί νομίζεις έχω 2 τηλέφωνα (και ένα Android); Μπορώ να βασιστώ στα καμώματα τους;

GRchris...την σημερον ημερα κανεις δεν ειναι αγιος. εχω παει s3 & s6 στην samsung με προβλημα πλακετα ( ποτε μα ποτε root , το χρησιμοποιουσε η αδερφη μου ) και ενω ηταν εντος εγγυησης μου λεγαν οτι εχω περασει κακοβουλο λογισμικο κλπ κλπ...αυτα που θελω να πω...οτι ΟΛΕΣ η εταιρειες στο θεμα service κλπ ειναι τραγικες, ειτε λεγεται APPLE ειτε Samsung κλπ και βρισκουν δικαιολογιες να σε βγαλουν εκτος εγγυησης.



#36   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 11:50

GRchris...την σημερον ημερα κανεις δεν ειναι αγιος. εχω παει s3 & s6 στην samsung με προβλημα πλακετα ( ποτε μα ποτε root , το χρησιμοποιουσε η αδερφη μου ) και ενω ηταν εντος εγγυησης μου λεγαν οτι εχω περασει κακοβουλο λογισμικο κλπ κλπ...αυτα που θελω να πω...οτι ΟΛΕΣ η εταιρειες στο θεμα service κλπ ειναι τραγικες, ειτε λεγεται APPLE ειτε Samsung κλπ και βρισκουν δικαιολογιες να σε βγαλουν εκτος εγγυησης.

Δεν το είπα οτι αυτοί είναι καλύτεροι, επειδή έχω Android...αλλά για τον λόγο οτι χωρίς κινητό πώς θα κάνεις στην δουλειά σου; 

Εμπλεξες με τέτοια υπόθεση; Πώς εξυπηρετήσε; Στατιστικά σε δύο διαφορετικές συσκευές και κατασκευαστή να συμβεί παράλληλη βλάβη είναι σχεδόν μηδαμινή.

Εκτός και άν έχεις κάποια συγγένεια με τον Τέως κοιμηθέντα Επίτιμο.(να είναι καλά εκεί που είναι.)  ^_^

Android συσκευή πάντως δεν μου χάλασε μέχρι τώρα, ούτε κάν Symbian, ούτε κάν Nokia απο τα πρώτα χρόνια.

Στις Apple συσκευές πάντως τα τελευταία χρόνια βλέπω παρατηρώ αρκετά θέματα σε επίπεδο Hardware.(τα βλέπουμε εδώ).

Τυχαίο; Δεν γνωρίζω...

Με Dell πάντως που την επιλέγω εδώ και χρόνια σε laptop και οθόνες είμαι ΤΕΡΜΑ ευχαριστημένος.

Με μία φωτογραφία ή επιτόπου ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΣΟΥ απο υπάλληλο τεχνικό το πρόβλημα επιλύεται στην στιγμή!ΧΩΡΙΣ δικαιολογίες...

Πηγαινε να δείς πόσες εταιρείες έχουν τέτοιο Service...


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 12/01/2018 - 11:59


#37   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/01/2018 - 12:01

Αλλό τι λέει όμως η  Άpple και άλλο ο Νόμος εδώ. Ο Νόμος κάνει κουμάντο όχι η εταιρεια.

Προφανώς. Αυτό δε σηκώνει συζήτηση πουθενά.

 

Τα λες σε 'μενα αυτά, που όταν μίλαγα π.χ. για 2ετία στην εγγύηση και χτένιζα τη γλώσσα μου, οι περισσότεροι γελάγαν και "ποια 2ετία?".

 

Μετά έμαθαν.

 

Απλά αυτό που λεώ είναι πως με την όλη κατάσταση δεν είναι ξεκάθαρό όπως είδες και πιο πίσω στην ερμηνεία του νόμου.

 

Ο @Lellos αν διαβάζει, ας κάνει μια βόλτα.

 

Προτίστως για το όλο θέμα φταίει η iStorm και καλά θα κάνεις να τους κυνηγήσεις όπως έχουν κάνει και άλλοι εδώ μέσα αρκετές φορές.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#38   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 12:05

Θα ήθελα να ξέρω, άν το κινητάκι του φίλου ήταν στην κατοχή του υπαλλήλου στο service θα έβγαζε την ίδια "διάγνωση"; Πόσες παρατυπίες και λαμογιές θα έκανε για να το επισκευάσει;

Η γνωστή μαγκιά του Έλληνα με εξουσία και αδιαφορία. Λές και θα βγεί απο την τσέπη του.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 12/01/2018 - 12:05


#39   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 16:55

Θα ήθελα να ξέρω, άν το κινητάκι του φίλου ήταν στην κατοχή του υπαλλήλου στο service θα έβγαζε την ίδια "διάγνωση"; Πόσες παρατυπίες και λαμογιές θα έκανε για να το επισκευάσει;

Η γνωστή μαγκιά του Έλληνα με εξουσία και αδιαφορία. Λές και θα βγεί απο την τσέπη του.

Eτσι ακριβώς αυτό του το ρώτησα και εγώ Grchris. Ειλικρινά αν το τηλέφωνο είχε χτυπηθεί η το είχα κακομεταχειριστεί όπως λένε δεν θα είχα καμία αξίωση απο τίποτα. Αλλά οταν μου δίνεις τηλέφωνο που το χαρακτήρισε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ οχι επανακατασκευής, απλά σε διαφορετική συσκευασία χωρις παρελκόμενα, και εσύ μου δίνεις μια μούργα απο αυτά που έχεις κρατημένα για φούντο, ποιός εξαπατά ποιόν; Πως είναι λυγισμένο χωρίς χτύπημα; τι θα πει λυγίζει το τηλέφωνο απλα στην τσέπη ήμαστε καλα; δηλαδή μου δώσανε τηλέφωνο με δυο ελαττώματα ένα που λύγιζε, και ενα που κολλούσε. Ευτυχως που ο Θεός δεν τον εκανε το μάγκα υπαλληλο που ανακάλυψε το στράβωμα κανεναν αστυνομικό, γιατί θα έβγαινε στον δρόμο και χωρίς ρανταρ θα σου έκοβε παραβαση για ταχύτητα με το ματι χαχαχαχαχαχα


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 12/01/2018 - 16:56


#40   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 16:57

Προφανώς. Αυτό δε σηκώνει συζήτηση πουθενά.

 

Τα λες σε 'μενα αυτά, που όταν μίλαγα π.χ. για 2ετία στην εγγύηση και χτένιζα τη γλώσσα μου, οι περισσότεροι γελάγαν και "ποια 2ετία?".

 

Μετά έμαθαν.

 

Απλά αυτό που λεώ είναι πως με την όλη κατάσταση δεν είναι ξεκάθαρό όπως είδες και πιο πίσω στην ερμηνεία του νόμου.

 

Ο @Lellos αν διαβάζει, ας κάνει μια βόλτα.

 

Προτίστως για το όλο θέμα φταίει η iStorm και καλά θα κάνεις να τους κυνηγήσεις όπως έχουν κάνει και άλλοι εδώ μέσα αρκετές φορές.

Ετσι σε ευχαριστώ φίλος.



#41   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 16:58

Το ότι έκανες την κίνηση μπροστά του για να ξεκολλήσει μέγα λάθος...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Απο την στιγμή που πήρα τον περασμενο Γενάρη την συσκευασία με την μούργα είναι το λάθος φίλος. Στεγνά μου πασάρανε φύρα.



#42   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 971 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 18:43

Καλησπέρα. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και η γελειότητα της apple στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει τελειωμό. Να ξέρεις δεν είσαι η μόνη τέτοια περίπτωση. Είναι άπειρα τα παραδείγματα σαν το δικό σου παγκοσμίως με κόσμο ο οποίος πλήρωσε 2 φορές αντικατάσταση συσκευή για να παρουσιαστεί τελικά το πρόβλημα και στην τρίτη συσκευή αντικατάστασης.

#43   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 971 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 12/01/2018 - 19:17

Η Apple έβγαλε μία ανακοίνωση και αναγνώρισε το touch disease. Σωστά; Είναι ένα πρόβλημα (εργοστασιακό) που ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και να φτιαχτεί το παιδί θα το βρίσκει μπροστά σου αργά ή γρήγορα! Ναί ή όχι;

Τί καθόμαστε τώρα και παίζουμε με την εγγύηση απο την στιγμη που η συσκευη ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΕΝΙΚΑ είχε εργοστασιακό πρόβλημα. Έβγαλε καινούριες οθόνες ξεχωριστά που να μην το εμφανίζουν;

Πόσες φορές θα το πληρώσει το παιδί για όσα χρόνια θα το έχει; Είναι λογική και σωστή αντιμετώπιση απο την πλευρά της Apple; Προσωπικά...ΟΧΙ.

 

Το πρόβλημα δεν είναι της οθόνης, το κατασκευαστικό λάθος είναι στη μητρική πλακέτα και η apple δεν το αναγνώρισε ακριβώς καθώς αναφέρει κάποιες προϋποθέσεις για την εμφάνισή του όπως χτύπημα της συσκευής σε σκληρή επιφάνεια ή bending πράγμα που φυσικά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα η οποία είναι πως το εμφανίζουν ακόμα και άψογες συσκευές χωρίς καμία κακή χρήση. 
Υπάρχει μόνιμη λύση στο πρόβλημα αλλά φυσικά όχι από την apple και πρόκειται για ηλεκτρονική επέμβαση στην πλακέτα. 


Τελευταία επεξεργασία από: Slacker, 12/01/2018 - 19:18


#44   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/01/2018 - 19:25

Καλησπέρα. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και η γελειότητα της apple στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει τελειωμό. Να ξέρεις δεν είσαι η μόνη τέτοια περίπτωση. Είναι άπειρα τα παραδείγματα σαν το δικό σου παγκοσμίως με κόσμο ο οποίος πλήρωσε 2 φορές αντικατάσταση συσκευή για να παρουσιαστεί τελικά το πρόβλημα και στην τρίτη συσκευή αντικατάστασης.

Τρεις?χαχαχαχαχαχαχ



#45   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/01/2018 - 19:25

Θα ήθελα να ξέρω, άν το κινητάκι του φίλου ήταν στην κατοχή του υπαλλήλου στο service θα έβγαζε την ίδια "διάγνωση"; Πόσες παρατυπίες και λαμογιές θα έκανε για να το επισκευάσει;

Η γνωστή μαγκιά του Έλληνα με εξουσία και αδιαφορία. Λές και θα βγεί απο την τσέπη του.

Όχι δεν θα είχε την ίδια συμπεριφορά αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο, θα αντικαθιστούσε τη συσκευή του και θα έπαιρνε 3 μήνες, όχι 2 χρόνια που θέλει ο φίλος εδώ.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες