Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#76   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:50

Σου λέω το απλό, δεν έπρεπε να στρεβλώσεις το κινητό μπροστά στον υπάλληλο του σέρβις (ανεξάρτητα του ποσο απαλά ή δυνατά το έκανες, ανεξαρτήτως του αν εμφανίστηκε κάποιο στράβωμα).

 

Ότι δίκιο και αν είχες το έχασες εκείνη τη στιγμή.

 

Έπρεπε να αφήσεις το κινητό να μη λειτουργεί και ας έβγαζε άκρη μόνος του ο υπάλληλος του σέρβις.

Και τι είναι μωρέ ο υπάλληλος επιθεωρητής Μπέκας που θα καθόμαστε και προσοχή μπροστά του.Θα λεμε τα κλασικα παλι σου δειχνω το δάσος και μου καρφώνεσαι στο δεντρο; Για το προβλημα που έβγαλε το καρβουνο τους τιποτα?κουβεντουλα?πως εγινε?γιατι εγινε?γιατι πληρωσα?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#77   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:54

Το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό εξ' αρχής της Apple. Κοινώς, δεν διορθώνεται.

Το πιο τραγικό λοιπόν είναι οτι πληρωνείς ξανά για δικιά τους μακακία.

Πολυ σωστά. Η περίληψη όλου του θέματος.
Θα συμφωνήσω επίσης με τον φίλο Slacker #66.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Υγ: Το κινητό του φίλου ήταν σβηστό λόγω touch disease. Όταν πήγε στο service έδειξε απλά στον τεχνικό ότι πειράζοντας λίγο την γωνία επάνω στην συσκευή αυτή ανοίγει. Αυτό μας λέει ο άνθρωπος και μη τον αποπαιρνουμε. Ναι ο τεχνικός μπορεί είδε κάτι που τον βόλεψε και άδραξε την ευκαιρία. Γιατί όμως; Δεν μπορούσε να συζητήσει με τον άνθρωπο ή απλά τον τιμώρησε νοιωθοντας ότι ο φίλος πήγε να τον κοροϊδέψει; Το πρόβλημα ειναι οι μεσίτες. Αν δεν εκλείψουν αυτοί η κατάσταση θα πάρει και άλλο την κατιούσα.

Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 13/01/2018 - 01:02


#78   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:56

Καλά κάνεις, σαν συμβουλή όλοι σου λέμε οτι δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό με το χτύπημα και όχι για να σε μαλώσουμε. Επικοινώνησε με την apple και στείλε πλήρες ιστορικό μαζί με φωτογραφίες, παραλείποντας αυτό με το ελαφρύ χτύπημα. Πες οτι στο κάνει και έχεις θήκη, και γενικά δεν ξέρεις τι να κάνεις διότι είναι τηλέφωνο που χρησιμοποιείς για τη δουλειά σου και αυτή τη στιγμή χάνεις πελάτες και πάει λέγοντας. Ζήτα οριστική λύση στο πρόβλημα σου. Ξεκίνα γενικά σε ήρεμο τόνο.

Χθες μιλησα με Αμερικη με το τεχνικό τμημα. Την φώτο την βλεπετε που τραβηξα πριν το παραδώσω; Βλεπετε κανενα στράβωμα? εχω και αλλες αν θελετε να βάλω. Η αμερικανα ειδε φωτο και μου ειπε οτι ειναι λυγισμενο. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Οι τυποι βρισκουν προφαση στην αμαρτια τους να γλυτωσουν φραγκα. Καλα κανουν. Και εγω καλα θα κανω σε οτι αποφασισω με την απατη τους. Εχω φωτος απο το τηλεφωνο ο θεος με φωτισε και εβγαλα. Θα παω να το παρω και να δω κανενα καλο στραβωμα ελατε μετα εκει να δειτε τι εχει να γινει. Εχω παρει τηλεφωνο οπως ειπα και πιο πανω δεν εχω θεμα με συσκευή πλεον. Αλλα δεν θα τρελανουν αυτοι εμας.
 

Πολυ σωστά. Η περίληψη όλου του θέματος.
Θα συμφωνήσω επίσης με τον φίλο Slacker #66.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Οχι ρε παιδια φταιει που το λυγισα με την μπενσα μπροστα στον αστυνομο υπαλληλο της αππλε.χαχαχαχαα


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 13/01/2018 - 01:38
Merge


#79   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 13/01/2018 - 01:20

Και τι είναι μωρέ ο υπάλληλος επιθεωρητής Μπέκας που θα καθόμαστε και προσοχή μπροστά του.Θα λεμε τα κλασικα παλι σου δειχνω το δάσος και μου καρφώνεσαι στο δεντρο; Για το προβλημα που έβγαλε το καρβουνο τους τιποτα?κουβεντουλα?πως εγινε?γιατι εγινε?γιατι πληρωσα?

Είπαμε, το τηλέφωνο έχει πρόβλημα από την κυκλοφορία του, βέβαια η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε όντως αρχικά σε συσκευές που είχαν κάποια πτώση (έστω και μικρή) και μετά επεκτάθηκε, με αποτέλεσμα να μιλάμε για κάποιο σφάλμα στον αρχικό σχεδιασμό που δημιουργεί το συγκεκριμένο θέμα.

 

Άρα όντως η συσκευή σου δεν έπαθε κάτι από το στράβωμα και δεν το αμφισβητεί κανένας αυτό.

 

Αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι αν είχες πάει τη συσκευή όπως σου είπε το Support και δεν είχες προσπαθήσει να την "επιδιορθώσεις" μπροστά στον τεχνικό όλα θα είχαν κυλήσει ομαλά.

 

Είτε έβαλες ελάχιστη πίεση, είτε αρκετή είτε οτιδήποτε έδωσες δυστυχώς το πάτημα να μιλήσουν για στράβωμα και να αρνηθούν την όποια αντικατάσταση μπορεί να σου έκαναν δωρεάν (αν όντως την έκαναν).

 

Άρα ας τα πάρουμε από την αρχή:

 

1) Η συσκευή σου χάλασε γιατί ήταν λογικά ελαττωματική όπως σχεδόν όλα τα 6 Plus που εμφανίζουν το Touch Disease.

 

2) Η συσκευή σου είναι εκτός εγγύησης αφού έχει παρέλθει το 3μηνο που δίνει η Apple, και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο νομίζω.

 

3) Το Support προφανώς πήγε να επιβάλλει στο iStorm (πρακτικά στην infoquest) να σου αλλάξει τη συσκευή χωρίς κόστος

 

4) Όταν πήγες στο iStorm είχαν εντολή να δεχτούν τη συσκευή σου και να προβούν σε δωρεάν αντικατάσταση (λογικά)

 

5) Μόλις έπιασες το κινητό στο χέρι σου, και ενώ ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το λειτουργήσει και έκανες την κίνηση να το λειτουργήσεις (κίνηση στραβώματος ας την πούμε) έχασες τα 3) και 4)

 

6) Όταν έβαλες υπογραφή στο δελτίο παραλαβής τους, αποδέχτηκες ,τυπικά, το στράβωμα το οποίο αναγραφόταν (εσύ μας είπες ότι το έγραψε στο δελτίο παραλαβής)

 

7) Αν αποδείξεις ότι η συσκευή δεν είναι στραβή (όχι με λόγια και φωτογραφίες που τράβηξες πριν , αλλά με κάποια μέτρηση με χάρακα π.χ.) ίσως να ξανακερδίσεις τα 3) και   4) και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση

 

8 ) Το να πας σε άλλο κατάστημα δεν έχει νόημα, αφού ο λόγος απόρριψης είναι περασμένος στο σύστημα και θα στον βγάλουν απευθείας.

 

9) Νομίζω είναι κάτι που δεν έχει να κάνει με ΙΝΚΑ και δικηγόρους, αφού δεν τίθεται ζήτημα εγγύησης (αλλά αυτό μπορεί να το πει μόνο κάποιος νομικός)

 

10) Μετά από 6 σελίδες δεν έχω καταλάβει πλήρως αν το θέμα έγινε 

      α) Για να μας πεις την ιστορία και τα όσα τράβηξες

      β) Για να σου προτείνουμε κάποια λύση

      γ) Για να σου πει κάποιος τεχνικός (ή μη) το λόγο που χάλασε το τηλέφωνο σου

      δ) Να κράξουμε όλοι μαζί άλλη μια φορά την Apple 

      ε) Όλα τα παραπάνω

 

P.S. Όπως πολύ σωστά είπε ο @Slacker και όλοι οι υπόλοιποι είναι θέμα συσκευής και ακόμα και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση η πιθανότητα εμφάνισης του Touch Disease είναι αρκετά μεγάλη, και άρα ακόμα και τα αρχικά 180 ευρώ ήταν, δυστυχώς, πεταμένα λεφτά (φταίει η Apple ξεκάθαρα που δεν προτείνει κάποια εναλλακτική όπως το να αγοράσεις σε χαμηλή τιμή κάποιο νεότερο μοντέλο, π.χ. 250 ευρω το 6S Plus)


Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 13/01/2018 - 01:20

| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#80   babooni75

babooni75

    iPH Member

  • 223 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 01:28

από την στιγμή που έκανες την συγκεκριμένη κίνηση μπροστά στον υπάλληλο έχεις χάσει κάθε δίκαιο που ενδεχομένως είχες/έχεις.
Το να νευριάζεις με ότι λένε κάποιοι από εδώ μέσα που διάβασαν όσα εσυ έγραψες δεν αλλάζει την κατάσταση
Επίσης όπως λέει και ο Panos εάν έχεις υπογράψει δελτίο παραλαβής που αναγράφει ότι η συσκευη είναι στραβωμεμη το ζήτημα έχει λήξει όποτε και όλη αυτή η συζήτηση γίνεται χωρίς κάποιο όφελος....

#81   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9819 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 01:39

Ρε θα με τρελάνετε ολοι σας σημερα.ΠΙΟ ΛΥΓΙΣΜΑ ΜΩΡΕ ΜΙΛΑΤΕ; οταν το τηλεκοντρολ σας τελειωνει απο μπαταρια και το χτυπατε λιγο μπας και δουλεψει το κανετε ζημιά? Δεν το εστριψα με ταναλια

Βασικα χαλαρωσε και μιλα πιο ηρεμα. Νομιζω ο Πανος πιο πανω τα συνοψισε μια χαρα. Αφου ξερεις οτι εδω στην Ελλαδα ειναι και ζαρια το ποσο και αν θα μπλεξεις με εγγυησεις,ελαττωματα κλπ κλπ και βρεις το δικιο σου τελικα. Μπορει αλλου να μην ειχαν ασχοληθει πανω απο 5 λεπτα με το θεμα σου και να  ειχαν αναγνωρισει το προβλημα χωρις πολλα πολλα. Τι να κανουμε τωρα, το οτι ζουμε σε μπανανια οσο αφορα πολλα θεματα της καθημερινοτητας το ξερουμε ολοι. Κυνηγησε τους οσο μπορεις εφοσον νοιωθεις οτι σε κοροιδευουν και μακαρι να τους παρεις τα σωβρακα. Ηθικα περισσοτερο. Οσο για το λυγισμα που λες δεν ανεφερα καν αυτη τη λεξη...εσυ την λες. Εγω λεω οτι ποτε δεν θα το πειραζα, ουτε καν χτυπημα σαν τηλεκοντρολ μπροστα σε ανθρωπο του service. Tελοσπαντων, καλη δυναμη και οτι εχεις και δεν σου κανει κοπο ενημερωσε μας γιατι εχει ενδιαφερον



#82   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 01:56

Πολυ σωστά. Η περίληψη όλου του θέματος.
Θα συμφωνήσω επίσης με τον φίλο Slacker #66.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Υγ: Το κινητό του φίλου ήταν σβηστό λόγω touch disease. Όταν πήγε στο service έδειξε απλά στον τεχνικό ότι πειράζοντας λίγο την γωνία επάνω στην συσκευή αυτή ανοίγει. Αυτό μας λέει ο άνθρωπος και μη τον αποπαιρνουμε. Ναι ο τεχνικός μπορεί είδε κάτι που τον βόλεψε και άδραξε την ευκαιρία. Γιατί όμως; Δεν μπορούσε να συζητήσει με τον άνθρωπο ή απλά τον τιμώρησε νοιωθοντας ότι ο φίλος πήγε να τον κοροϊδέψει; Το πρόβλημα ειναι οι μεσίτες. Αν δεν εκλείψουν αυτοί η κατάσταση θα πάρει και άλλο την κατιούσα.

Υπαρχει ελπίδα στον κόσμο. Δες πως αναφέρει την εκτιμηση που εκανε με το ματι.Στράβωσε ολο το πλαισιο το λυγισμα μου. Και παρατηρησε επίσης οτι το κυρίως πρόβλημα ξέχασε να το γράψει σαν κύριο. Το ξέχασε και το πρόσθεσε μετά οταν του την ειπα. Το στραβωμα πλαισιου το βλέπετε στην φωτο πυο εβαλα στην αρχη.

Συνημμένα αρχεία


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/01/2018 - 02:00


#83   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2018 - 02:20

Νομίζω ότι το θέμα έχει ξεχειλώσει όσο πήγαινε εδώ.

 

Σου εξηγήσαμε ότι γενικότερα όσο και να μη σου άρεσε η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σε όλα της τα σημεία η νόμιμη και η τυπική.

 

Και στο εξηγήσαμε για να σε προστατεύσουμε από το να τρέχεις σε δικηγόρους και να σπαταλάς χρόνο, χρήμα και ψυχική υγεία.

 

Εφόσον δεν θέλεις να το καταλάβεις, κυνήγησέ το με δικηγόρο και δες πως θα πάει.



#84   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 02:25

Είπαμε, το τηλέφωνο έχει πρόβλημα από την κυκλοφορία του, βέβαια η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε όντως αρχικά σε συσκευές που είχαν κάποια πτώση (έστω και μικρή) και μετά επεκτάθηκε, με αποτέλεσμα να μιλάμε για κάποιο σφάλμα στον αρχικό σχεδιασμό που δημιουργεί το συγκεκριμένο θέμα.

 

Άρα όντως η συσκευή σου δεν έπαθε κάτι από το στράβωμα και δεν το αμφισβητεί κανένας αυτό.

 

Αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι αν είχες πάει τη συσκευή όπως σου είπε το Support και δεν είχες προσπαθήσει να την "επιδιορθώσεις" μπροστά στον τεχνικό όλα θα είχαν κυλήσει ομαλά.

 

Είτε έβαλες ελάχιστη πίεση, είτε αρκετή είτε οτιδήποτε έδωσες δυστυχώς το πάτημα να μιλήσουν για στράβωμα και να αρνηθούν την όποια αντικατάσταση μπορεί να σου έκαναν δωρεάν (αν όντως την έκαναν).

 

Άρα ας τα πάρουμε από την αρχή:

 

1) Η συσκευή σου χάλασε γιατί ήταν λογικά ελαττωματική όπως σχεδόν όλα τα 6 Plus που εμφανίζουν το Touch Disease.

 

2) Η συσκευή σου είναι εκτός εγγύησης αφού έχει παρέλθει το 3μηνο που δίνει η Apple, και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο νομίζω.

 

3) Το Support προφανώς πήγε να επιβάλλει στο iStorm (πρακτικά στην infoquest) να σου αλλάξει τη συσκευή χωρίς κόστος

 

4) Όταν πήγες στο iStorm είχαν εντολή να δεχτούν τη συσκευή σου και να προβούν σε δωρεάν αντικατάσταση (λογικά)

 

5) Μόλις έπιασες το κινητό στο χέρι σου, και ενώ ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το λειτουργήσει και έκανες την κίνηση να το λειτουργήσεις (κίνηση στραβώματος ας την πούμε) έχασες τα 3) και 4)

 

6) Όταν έβαλες υπογραφή στο δελτίο παραλαβής τους, αποδέχτηκες ,τυπικά, το στράβωμα το οποίο αναγραφόταν (εσύ μας είπες ότι το έγραψε στο δελτίο παραλαβής)

 

7) Αν αποδείξεις ότι η συσκευή δεν είναι στραβή (όχι με λόγια και φωτογραφίες που τράβηξες πριν , αλλά με κάποια μέτρηση με χάρακα π.χ.) ίσως να ξανακερδίσεις τα 3) και   4) και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση

 

8 ) Το να πας σε άλλο κατάστημα δεν έχει νόημα, αφού ο λόγος απόρριψης είναι περασμένος στο σύστημα και θα στον βγάλουν απευθείας.

 

9) Νομίζω είναι κάτι που δεν έχει να κάνει με ΙΝΚΑ και δικηγόρους, αφού δεν τίθεται ζήτημα εγγύησης (αλλά αυτό μπορεί να το πει μόνο κάποιος νομικός)

 

10) Μετά από 6 σελίδες δεν έχω καταλάβει πλήρως αν το θέμα έγινε 

      α) Για να μας πεις την ιστορία και τα όσα τράβηξες

      β) Για να σου προτείνουμε κάποια λύση

      γ) Για να σου πει κάποιος τεχνικός (ή μη) το λόγο που χάλασε το τηλέφωνο σου

      δ) Να κράξουμε όλοι μαζί άλλη μια φορά την Apple 

      ε) Όλα τα παραπάνω

 

P.S. Όπως πολύ σωστά είπε ο @Slacker και όλοι οι υπόλοιποι είναι θέμα συσκευής και ακόμα και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση η πιθανότητα εμφάνισης του Touch Disease είναι αρκετά μεγάλη, και άρα ακόμα και τα αρχικά 180 ευρώ ήταν, δυστυχώς, πεταμένα λεφτά (φταίει η Apple ξεκάθαρα που δεν προτείνει κάποια εναλλακτική όπως το να αγοράσεις σε χαμηλή τιμή κάποιο νεότερο μοντέλο, π.χ. 250 ευρω το 6S Plus)

Πραγματα που κερδίζεις με το θεμα.

1)Δεν θα λύγισεις εσύ η οποιος έχει τηλεφωνο της ΛΥΓΙΖΑΠΛ ποτέ ή δεν θα κάνεις καμια χειρονομία στο τηλεφωνο μπροστά σε υπαλληλο.

2) Αν εχεις 6 πλας απο αυριο πρεπει να το σπρώξεις γιατι την έχει βαμμένη. ( κοιτα αγγελιες απο αυριο 6 πλας)

3) Δεν θα υπογράψεις ποτέ κάτι που δεν βλέπεις. (και ας σου υποσχέθηκαν άλλα στο τηλεφωνο).

4) Δεν θα πιστέψεις ποτέ οτι έστειλαν το τηλεφωνο σου στο εξωτερικό για έλεγχο.

5) Οτι μόνο πληρώνεις, αλλα ποτέ δεν θα πληρωθείς και ας φταίνε.

6)Παντα να πηγαινεις με μαρτυρα στην παραδοση κινητου ποτέ μόνος.

7)Οτι έχουν παρει αερα και πρέπει να τους το κόψουμε για να προσέχουν τους πελάτες τους. Οχι μόνο πουλάμε - δίνουμε κίολας οταν κατι δεν είναι καλο γιατι ο αλλος έδωσε λεφτα όχι αέρα.

8)Να δει ο κόσμος πως δουλεύουν και πως σε δουλεύουν με τα μαπα προιοντα τους.

 Νομίζω κάτι είναι :)


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/01/2018 - 02:33


#85   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 14:55

Νομίζω ότι το θέμα έχει ξεχειλώσει όσο πήγαινε εδώ.

 

Σου εξηγήσαμε ότι γενικότερα όσο και να μη σου άρεσε η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σε όλα της τα σημεία η νόμιμη και η τυπική.

 

Και στο εξηγήσαμε για να σε προστατεύσουμε από το να τρέχεις σε δικηγόρους και να σπαταλάς χρόνο, χρήμα και ψυχική υγεία.

 

Εφόσον δεν θέλεις να το καταλάβεις, κυνήγησέ το με δικηγόρο και δες πως θα πάει.

Εδώ μετά λύπης μου είδα οτι οι περισσότεροι ρίξανε το φταίξιμο σε μένα παρά σε αυτούς. Τι είναι η σχέση εμπόρου-αγοραστή παιχνίδι ποδοσφαίρου; Εκανα χέρι πέναλτυ ή μου βάλανε γκόλ με οφσάιτ που δεν ητανε και το αφησε ο διαιτητης, και απο την στιγμή που μπήκε γκόλ και σφύριξε δεν αλλάζει τίποτα; Ημαστε μηχάνες που συναλλάσονται ή άνθρωποι; Αυτο που έγινε σε μένα αν το πάθαινε ο κολλητός τους η το φιλαράκι τους θα κόβανε τον κώλο τους,( που στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτής της βλάβης είναι βούτυρο στο ψωμί τους η ευκολία που μπορεί να αλλαχθεί λόγω του προβλήματος) για να τον εξυπηρετήσουν; Τι είναι το να δείξεις στον υπαλληλο το πρόβλημα του τηλεφώνου, τι προβλημα παρουσιάζει και πως λυνεται, κίνησεις τακτικής που όποιος κερδίσει στα σημεία νίκησε; Στον γιατρό αν πάτε θα κρατήσετε μυστικά τα συμπτώματα γιατί αν διαπιστωθεί οτι κάνατε κάτι λάθος στον οργανισμό σας θα πληρώσετε παραπάνω?

  • Ποδοσφαιρικα:
  • Μου ειπαν οτι θα μου δωσουν συσκευή ανακατασκευασμένη; Οχι. Καινούρια στα λόγια, Νεα γράφει το χαρτι. 1-0
  • Την πρώτη φορα δεν ειδαν στράβωμα και στάθηκαν στην εγγύηση που έληξε, αλλά μετά αφού μιλήθηκε η περιπτωση βρέθηκε αόρατο στράβωμα, το οπόοπ προυπηρχε εξ αρχής, παραβλέποντας το βασικό πρόβλημα; Κινήθηκαν με δόλο; 2-0
  • Υπογραψα αναγκαστικά για να παραληφθει το τηλεφωνο; 2-1
  • Εστειλα αμέσως εμαιλ για να σημειωθεί το περιστατικό οτι δεν συμφωνω με αυτό που έγραψε ο υπαλληλος; 3-1
  • Λύγισα επιδεικτικα το τηλέφωνο μπροστα στον υπαλληλο για να λειτουργήσει; 3-2
  • Μου κράτησαν το τηλέφωνο λέγοντας μου ψέματα οτι το εστειλαν ολλανδία να το δει τεχνικός; 4-2
  • Μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης για το διαστημα που έμεινα χωρις τηλεφωνο, ιδιαίτερα και μεσα σε γιορτές;5-2
  • Τελικά μου βρήκαν στράβωμα στο τηλέφωνο, που ακυρώνει όλα τα άλλα, αλλά άν δεν ειχε το στράβωμα πάλι δεν θα γινότανε τίποτα γιατι το τηλέφωνο δεν είχε εγγύηση; 6-2

Σήμερα είμαι εγώ αυρίο θα είσαστε εσείς αυτό ειναι Νόμος. Σε εναν μήνα είναι τα όσκαρ των υπαλλήλων θα βραβευθεί η καλύτερη τρίπλα υπαλλήλου σε πελατη. Αφού όλα τα παραπάνω σου φαίνονται νόμιμα και τυπικά και γουστάρεις πάω πάσο. Ψυχική υγεία σπαταλάω οταν νοιώθω οτι με εκμεταλλεύονται και με κάνουν να πεταω λεφτά δεξια αριστερα. Προστασία χρειαζόμαστε απο τέτοιες συμπερίφορες και όχι απο δικηγόρους που προσπαθούν να υποστηρίξουν το δίκιο κάθε πλευράς. Και στην τελική απο την στιγμή που όλα ήταν οκ και οπως επρεπε, και εγώ δεν χειρίστηκα καλά την υπόθεση, να ευχηθώ κάτι αντίστοιχο στην συσκευή σας και αφού τώρα ξέρετε πως να κινηθείτε σωστά, να μπορέσετε να βρείτε ο δίκιο σας.

Αυτά φιλικά πάντα.


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/01/2018 - 14:57


#86   daskalakispavlos

daskalakispavlos

    iPH Elite Poster

  • 3427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:daskalakisp

Δημοσίευση 13/01/2018 - 15:12

Δηλαδή όταν λες τους εδειξες πως λύνεται η λύση είναι να "στραβωνεις" το κινητό; Είναι λύση επίσημη της εταιρείας; Δεν νομίζω καλύτερα να μην τους "εδειχνες" πως φτιάχνετε να ζηταγες αφού βλέπουν το πρόβλημα αντικατάσταση και αν την δικαιουσε δωρεάν να γινόταν δωρεάν...το φταιξιμο κάνεις δεν το ρίχνει σε σένα σου λένε πως έχει το πράγμα...και ναι αν ήταν κολλητός τους θα σκιζωντουσαν χωρίς να σημαίνει ότι είναι και υποχρεωμένοι να το κάνουν είτε σε αυτόν είτε και σε άλλους...και γω που δουλεύω σε εταιρεία κινητής η αλλαγή μπαταρίας είναι 50€ σε φίλο το έκανα τζάμπα τι σημαίνει ότι πρέπει να το κάνω σε όλους;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Knowledge Is Power


#87   babooni75

babooni75

    iPH Member

  • 223 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 16:10

Αυτό που λέμε όλοι εδώ μέσα είναι το ότι άσχετα αν έχεις δίκαιο με την κίνηση που έκανες λυγίζοντας ελαφρά το κινητό σου για να ξεκολλήσει τους έδωσες άθελα σου το πάτημα την αφορμή αν θέλεις να στο βγάλουν εκτός εγγύησης. Μπορεί να έχεις χίλια δίκαια και να πρέπει να γίνει αλλαγή του τηλεφώνου σου για το πρόβλημα που έχει, κάνοντας όμως αυτήν την κίνηση μπροστά τον υπάλληλο τους έδωσες την αφορμή να σου ρίξουν το φταίξιμο για την βλάβη σε εσένα ότι προκλήθηκε εξαιτίας του λυγισματος άσχετα εάν δεν είναι έτσι πραγματικά.
Η Apple θα δεχθεί την δίκη τους άποψη και όχι την δίκη σου από την στιγμή που υπέγραψες δελτίο παραλαβής που αναφέρει καθαρά λυγισμα της συσκευής και εμμέσως αναγνωρίζεις την ύπαρξη λυγισματος της συσκευής, και μπορεί και ο υπάλληλος να το πιστοποιήσει διότι το έκανες μπροστά του.

#88   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 16:53

Αυτό που λέμε όλοι εδώ μέσα είναι το ότι άσχετα αν έχεις δίκαιο με την κίνηση που έκανες λυγίζοντας ελαφρά το κινητό σου για να ξεκολλήσει τους έδωσες άθελα σου το πάτημα την αφορμή αν θέλεις να στο βγάλουν εκτός εγγύησης. Μπορεί να έχεις χίλια δίκαια και να πρέπει να γίνει αλλαγή του τηλεφώνου σου για το πρόβλημα που έχει, κάνοντας όμως αυτήν την κίνηση μπροστά τον υπάλληλο τους έδωσες την αφορμή να σου ρίξουν το φταίξιμο για την βλάβη σε εσένα ότι προκλήθηκε εξαιτίας του λυγισματος άσχετα εάν δεν είναι έτσι πραγματικά.
Η Apple θα δεχθεί την δίκη τους άποψη και όχι την δίκη σου από την στιγμή που υπέγραψες δελτίο παραλαβής που αναφέρει καθαρά λυγισμα της συσκευής και εμμέσως αναγνωρίζεις την ύπαρξη λυγισματος της συσκευής, και μπορεί και ο υπάλληλος να το πιστοποιήσει διότι το έκανες μπροστά του.

Παιδιά ολα καλά απο χθες πήρα το Νοκια 8. Ειναι σε αλλη διάσταση το κινητο. το μπλε δοντι πιανει στα ηχεια του σπιτιου απο μερη που το διαμαντι εκανε διακοπες, οι κλησεις δεν κάνουν διακοπες οπως το διαμαντι που νομιζα οτι δεν ειχα καλο σημα. Οθοναρα σε αλλη διασταση, αναγνωτιση προσωπου, απατεωνων κτλ, ολα μεσα.

Τους ευχαριστω για την εξυπηρετηση, και στα δικά τους, και καλη λευτερια σε ολους. Τους ευχαριστούν επίσης η τράπεζα για τις δόσεις και την συναλλαγη το καταστημα απο οπου το αγορασα, ετσι να βοηθησουμε την αναπτυξη.

Προσοχη οταν πορδεύετε και εχετε κινητο στην κωλοτσεπη μπορει να το στραβωσει.


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/01/2018 - 16:55


#89   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 971 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/01/2018 - 18:17

Έχετε λυσσαξει με την εγγύηση, δεν υπάρχει εγγύηση λέμε. Τι δεν καταλαβαίνετε; Είτε το στραβωνε μπροστά στον υπάλληλο είτε όχι 180 ευρώ θα του ζητούσαν να πληρώσει πάλι αφού είχε παρελθει το 3μηνο.

#90   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 971 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/01/2018 - 18:19

Αλήθεια τι θα την κάνεις τη συσκευή τώρα; Αν την πουλήσεις πες μου με ενδιαφέρει 😜

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10

0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες