Και τι είναι μωρέ ο υπάλληλος επιθεωρητής Μπέκας που θα καθόμαστε και προσοχή μπροστά του.Θα λεμε τα κλασικα παλι σου δειχνω το δάσος και μου καρφώνεσαι στο δεντρο; Για το προβλημα που έβγαλε το καρβουνο τους τιποτα?κουβεντουλα?πως εγινε?γιατι εγινε?γιατι πληρωσα?
Είπαμε, το τηλέφωνο έχει πρόβλημα από την κυκλοφορία του, βέβαια η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε όντως αρχικά σε συσκευές που είχαν κάποια πτώση (έστω και μικρή) και μετά επεκτάθηκε, με αποτέλεσμα να μιλάμε για κάποιο σφάλμα στον αρχικό σχεδιασμό που δημιουργεί το συγκεκριμένο θέμα.
Άρα όντως η συσκευή σου δεν έπαθε κάτι από το στράβωμα και δεν το αμφισβητεί κανένας αυτό.
Αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι αν είχες πάει τη συσκευή όπως σου είπε το Support και δεν είχες προσπαθήσει να την "επιδιορθώσεις" μπροστά στον τεχνικό όλα θα είχαν κυλήσει ομαλά.
Είτε έβαλες ελάχιστη πίεση, είτε αρκετή είτε οτιδήποτε έδωσες δυστυχώς το πάτημα να μιλήσουν για στράβωμα και να αρνηθούν την όποια αντικατάσταση μπορεί να σου έκαναν δωρεάν (αν όντως την έκαναν).
Άρα ας τα πάρουμε από την αρχή:
1) Η συσκευή σου χάλασε γιατί ήταν λογικά ελαττωματική όπως σχεδόν όλα τα 6 Plus που εμφανίζουν το Touch Disease.
2) Η συσκευή σου είναι εκτός εγγύησης αφού έχει παρέλθει το 3μηνο που δίνει η Apple, και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο νομίζω.
3) Το Support προφανώς πήγε να επιβάλλει στο iStorm (πρακτικά στην infoquest) να σου αλλάξει τη συσκευή χωρίς κόστος
4) Όταν πήγες στο iStorm είχαν εντολή να δεχτούν τη συσκευή σου και να προβούν σε δωρεάν αντικατάσταση (λογικά)
5) Μόλις έπιασες το κινητό στο χέρι σου, και ενώ ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το λειτουργήσει και έκανες την κίνηση να το λειτουργήσεις (κίνηση στραβώματος ας την πούμε) έχασες τα 3) και 4)
6) Όταν έβαλες υπογραφή στο δελτίο παραλαβής τους, αποδέχτηκες ,τυπικά, το στράβωμα το οποίο αναγραφόταν (εσύ μας είπες ότι το έγραψε στο δελτίο παραλαβής)
7) Αν αποδείξεις ότι η συσκευή δεν είναι στραβή (όχι με λόγια και φωτογραφίες που τράβηξες πριν , αλλά με κάποια μέτρηση με χάρακα π.χ.) ίσως να ξανακερδίσεις τα 3) και 4) και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση
8 ) Το να πας σε άλλο κατάστημα δεν έχει νόημα, αφού ο λόγος απόρριψης είναι περασμένος στο σύστημα και θα στον βγάλουν απευθείας.
9) Νομίζω είναι κάτι που δεν έχει να κάνει με ΙΝΚΑ και δικηγόρους, αφού δεν τίθεται ζήτημα εγγύησης (αλλά αυτό μπορεί να το πει μόνο κάποιος νομικός)
10) Μετά από 6 σελίδες δεν έχω καταλάβει πλήρως αν το θέμα έγινε
α) Για να μας πεις την ιστορία και τα όσα τράβηξες
β) Για να σου προτείνουμε κάποια λύση
γ) Για να σου πει κάποιος τεχνικός (ή μη) το λόγο που χάλασε το τηλέφωνο σου
δ) Να κράξουμε όλοι μαζί άλλη μια φορά την Apple
ε) Όλα τα παραπάνω
P.S. Όπως πολύ σωστά είπε ο @Slacker και όλοι οι υπόλοιποι είναι θέμα συσκευής και ακόμα και να σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση η πιθανότητα εμφάνισης του Touch Disease είναι αρκετά μεγάλη, και άρα ακόμα και τα αρχικά 180 ευρώ ήταν, δυστυχώς, πεταμένα λεφτά (φταίει η Apple ξεκάθαρα που δεν προτείνει κάποια εναλλακτική όπως το να αγοράσεις σε χαμηλή τιμή κάποιο νεότερο μοντέλο, π.χ. 250 ευρω το 6S Plus)
Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 13/01/2018 - 01:20