Μπηκε τέλος 2% στην αγορά των smartphones.Το ότι στους επίσημους ανέβηκαν τα X στα 1225 και 1425 από 1199 και 1399 αντιστοίχως πώς το εξηγείτε;;;
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 13/06/2018 - 00:17
Μπηκε τέλος 2% στην αγορά των smartphones.Το ότι στους επίσημους ανέβηκαν τα X στα 1225 και 1425 από 1199 και 1399 αντιστοίχως πώς το εξηγείτε;;;
Sent from my iPad using Tapatalk
Δημοσίευση 13/06/2018 - 00:17
Μπηκε τέλος 2% στην αγορά των smartphones.Το ότι στους επίσημους ανέβηκαν τα X στα 1225 και 1425 από 1199 και 1399 αντιστοίχως πώς το εξηγείτε;;;
Sent from my iPad using Tapatalk
Δημοσίευση 13/06/2018 - 13:17
Δημοσίευση 13/06/2018 - 13:49
Πώς φαίνεται ότι τους έχει πονέσει πολύ.
Νέο ανέκδοτο που διάβασα σε ένα εκ των καταστημάτων, οτι δηλαδή τα κόστη για παραλαβή από το κατάστημα ειναι 100+ ευρώ.
Τιμή καταστήματος/Τιμή Web
Στην προσπάθειά μας να εξυπηρετούμε καλύτερα και ταχύτερα, αυτοματοποιήσαμε τη διαδικασία παραγγελιοληψίας από το site μας ώστε τα τυχόν κόστη που προκύπτουν από την εξυπηρέτησή σας από το κατάστημα (εργατικά, μετακίνηση, αποθήκη κ.α.) να τα μετακυλήσουμε σαν έκπτωση στην τελική αξία των προιόντων μας και να κερδίσετε ακόμη περισσότερο!!!
Εδώ δυστυχώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 που προστέθηκαν δυο νέες παράγραφοι 5 και 6 στο άρθρο 39α του Κώδικα ΦΠΑ (ν. 2859/2000) που ισχύουν από 1.8.2017 αδικούνται όσοι θέλουν να αγοράσουν αγαθά με τιμολόγιο, διότι για να είμαστε νομότυποι και εσείς ασφαλείς ότι κάποιος δε χρησιμοποιεί τα στοιχεία σας για να καρπωθεί κάποια συσκευή χωρίς ΦΠΑ που αργότερα εσείς θα τον αποδώσετε, χρειάζεται ταυτοπροσωπία, οπότε πρέπει να έρθει ο εκπρόσωπος της εταιρείας σύμφωνα με το καταστατικό ή την έναρξη της εταιρείας και όχι κάποιος εξουσιοδοτημένος από αυτόν να παραλάβει τα αγαθά που παρήγγειλε με συνέπεια να αγοράσει με τιμή καταστήματος. Για τον ίδιο λόγο αδυνατούμε να αποστείλουμε αγαθά με τιμολόγιο διότι δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν ο παραγγελιοδόχος είναι ο ίδιος που αναφέρεται στο τιμολόγιο.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!!! Πραγματικά θέλουν κλοτσιές...
Δημοσίευση 13/06/2018 - 14:09
Πώς φαίνεται ότι τους έχει πονέσει πολύ.
Νέο ανέκδοτο που διάβασα σε ένα εκ των καταστημάτων, οτι δηλαδή τα κόστη για παραλαβή από το κατάστημα ειναι 100+ ευρώ.
Τιμή καταστήματος/Τιμή Web
Στην προσπάθειά μας να εξυπηρετούμε καλύτερα και ταχύτερα, αυτοματοποιήσαμε τη διαδικασία παραγγελιοληψίας από το site μας ώστε τα τυχόν κόστη που προκύπτουν από την εξυπηρέτησή σας από το κατάστημα (εργατικά, μετακίνηση, αποθήκη κ.α.) να τα μετακυλήσουμε σαν έκπτωση στην τελική αξία των προιόντων μας και να κερδίσετε ακόμη περισσότερο!!!
Εδώ δυστυχώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 που προστέθηκαν δυο νέες παράγραφοι 5 και 6 στο άρθρο 39α του Κώδικα ΦΠΑ (ν. 2859/2000) που ισχύουν από 1.8.2017 αδικούνται όσοι θέλουν να αγοράσουν αγαθά με τιμολόγιο, διότι για να είμαστε νομότυποι και εσείς ασφαλείς ότι κάποιος δε χρησιμοποιεί τα στοιχεία σας για να καρπωθεί κάποια συσκευή χωρίς ΦΠΑ που αργότερα εσείς θα τον αποδώσετε, χρειάζεται ταυτοπροσωπία, οπότε πρέπει να έρθει ο εκπρόσωπος της εταιρείας σύμφωνα με το καταστατικό ή την έναρξη της εταιρείας και όχι κάποιος εξουσιοδοτημένος από αυτόν να παραλάβει τα αγαθά που παρήγγειλε με συνέπεια να αγοράσει με τιμή καταστήματος. Για τον ίδιο λόγο αδυνατούμε να αποστείλουμε αγαθά με τιμολόγιο διότι δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν ο παραγγελιοδόχος είναι ο ίδιος που αναφέρεται στο τιμολόγιο.
Μα αν ζητάμε αποστολή στην έδρα της εταιρείας με παραλαβών τον ίδιο τον εκπρόσωπο τι παραπάνω θα καταλάβουν αν πάει από εκεί; Θα τον περάσουν συνέντευξη;
Και αν δηλαδή ο νόμιμος εκπρόσωπος είναι CEO μεγάλης εταιρείας θα αφήσει τα business meetings για να πάει στο κατάστημα τους να τον δουν επειδή δεν τους κάνει η εξουσιοδότηση; Τι τρελά είναι αυτά;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 13/06/2018 - 14:13
Απίστευτες δικαιολογίες!!! Φταίει βέβαια και ο νομοθέτης που δεν καθορίζει επακριβώς το ποια χαρτιά είναι απαραίτητα αλλά το αφήνει στην κρίση του κάθε πωλητή...Μα αν ζητάμε αποστολή στην έδρα της εταιρείας με παραλαβών τον ίδιο τον εκπρόσωπο τι παραπάνω θα καταλάβουν αν πάει από εκεί; Θα τον περάσουν συνέντευξη;
Και αν δηλαδή ο νόμιμος εκπρόσωπος είναι CEO μεγάλης εταιρείας θα αφήσει τα business meetings για να πάει στο κατάστημα τους να τον δουν επειδή δεν τους κάνει η εξουσιοδότηση; Τι τρελά είναι αυτά;
Τελευταία επεξεργασία από: georgeol, 13/06/2018 - 14:15
Δημοσίευση 13/06/2018 - 14:55
Όταν πήρα το MBP πριν 4 μήνες ένα κατάστημα μου είπε ότι δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγιο γιατί δεν είναι ακόμα έτοιμη η μηχανογράφηση!!! Φυσικά έφαγαν αμέσως άκυρο
Sent from my iPad using Tapatalk
Κλασική δικαιολογία... Λες και δεν μπορούν να κόψουν χειρόγραφο! Αλλά προφανώς ήθελαν να σε αποφύγουν.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 13/06/2018 - 17:58
Αρα παιδιά με λίγα λογια πλέον τα λεφτά μας θα τα δίνουμε όλοι στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα (έτσι για να γουστάρουμε)
Ωραια σώσαμε για ακόμη μια φορα την χωρα και πλέον θα νιώθω περήφανος που θα στάζω 1500 ευρω για το iphone και θα γουστάρω που τα λεφτά μου θα τα παίρνουν 2-3 ,διοτι τα νόμιμα μικρομάγαζα από όλη αυτήν την υπόθεση πάλι στην ιδια μοιρα θα βρίσκονται και δεν θα έχουν κανένα μα κανένα όφελος πάλι .
Τελος Εγω ένα έχω να πω ,πως χαμένος σε όλη αυτήν την και καλα (ξεκαθάρισμα -σκουπα) κατάσταση πως χαμένος θα βγει πάλι ο καταναλωτής ,δηλαδη εμείς.
Εισ υγειαν της νομιμότητας
Δημοσίευση 26/06/2018 - 16:51
Σχεδόν όλες οι τιμές ανεβήκανε ακριβώς την ημερομηνία αλλαγής της πολιτικής από το Skroutz (12/6) εύκολα το ελέγχει κανείς από το ιστορικό τιμής σχεδόν σε όλα τα κινητά που παίζανε με τις διπλές τιμές. Δεν γνωρίζουμε αν αλλαξε πολιτική και το Bestprice σε αυτόν τον τομέα.
Δημοσίευση 26/06/2018 - 22:42
Σχεδόν όλες οι τιμές ανεβήκανε ακριβώς την ημερομηνία αλλαγής της πολιτικής από το Skroutz (12/6) εύκολα το ελέγχει κανείς από το ιστορικό τιμής σχεδόν σε όλα τα κινητά που παίζανε με τις διπλές τιμές. Δεν γνωρίζουμε αν αλλαξε πολιτική και το Bestprice σε αυτόν τον τομέα.
Το best price με τα βουλγαρομάγαζα συνεχίζει ακάθεκτο...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 29/06/2018 - 18:21
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 27/10/2018 - 10:58
Δημοσίευση 27/10/2018 - 12:23
Μου αρέσει που το Skroutz έβαλε όρους ,μπούρδες χθες κάλεσα κατάστημα για αγορά laptop και ενώ το είχαν κανονικά μόλις ζήτησα τιμολόγιο δεν υπήρχε και δεν ήξεραν ποτέ θα παραλάβουν ,έστειλα αναφορά στο Σκρουτζ αλλά την απέρριψαν ,φυσικά η αγορά έγινε μετά σαν πελάτης λιανικής και το προϊόν εστάλη κανονικά μιας και η τιμή ήταν αρκετά καλή ,τα συμπέρασμα δικά σας .
το ίδιο συνέβη πριν λίγες μέρες με εμενα .Μολις ζήτησα τιμολόγιο δεν υπήρχε τελικά το προιον και έκαναν λάθος .Το ωραιο είναι, ότι αφαιρεσαν το προιον για 2 ημερες από το skroutz και καπάκι το ξανά έβαλαν ...Τους ξανά πηρα τηλ και τους ζήτησα αγορα του προιοντος και μου απάντησε μια κυρια πως υπάρχει διαθέσιμο και δώστε μας την διεύθυνση να φύγει σήμερα .Στο τέλος τους σκάω το παραμύθι με το τιμολόγιο και ξαφνικά ,μισο λεπτό να ρωτήσω ...και μου απαντάει η ευγενέστατη κυρια ,πως τελικά έγινε λάθος και το προιον έχει κρατηθεί για άλλον .....Ακουσε ότι άκουσε από εμενα ,αλλα δυστυχώς δεν πρόκειται να φτιάξει η κατάσταση όσες μηνύσεις και αν γινουν .
Δημοσίευση 27/10/2018 - 12:24
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες