Θέλω να αγοράσω ασύρματα ακουστικά και επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο θα ήθελα την γνώμη σας.
Αξίζει η αγορά των AirPods? πως λειτουργούν οι διάφορες εντολές (play, pose, skip κ.λπ.)
Το μπάτζετ είναι max 150€
Δημοσίευση 08/07/2018 - 12:11
Θέλω να αγοράσω ασύρματα ακουστικά και επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο θα ήθελα την γνώμη σας.
Αξίζει η αγορά των AirPods? πως λειτουργούν οι διάφορες εντολές (play, pose, skip κ.λπ.)
Δημοσίευση 08/07/2018 - 13:58
Δημοσίευση 08/07/2018 - 14:04
Μετά απο αρκετό καιρό περισυλλογής και αναμονής, έφτασαν επιτέλους στα χέρια μου.
Να ξεκινήσω με αυτό που με έκανε να διστάζω περισσότερο για την αγορά, και δεν είναι άλλο απο το πως κάθονται στα αυτιά, μιας και με τα EarPods είχα θέμα.
Εδώ λοιπόν κατά κάποιο μαγικό τρόπο έκατσαν όπως ακριβώς έπρεπε. Παρόλα αυτά μέχρι να συνηθίσεις, νοιώθεις πως ίσως σου κάνουν φτερά.
Ο ήχος είναι αρκετά καλός, ανώτερος των κλασικών EarPods, δε πιάνει όμως τα στάνταρ στο μπάσο κυρίως των Xiaomi HD Pro που χρησιμοποιούσα πρίν.
Μικρό το κακό. Σε αυτό ίσως βοηθάει και το Noise-Cancelling των κινέζων.
Στα των κλήσεων πάλι όλα ήταν άμεσα και πολύ καθαρά.
Μειονεκτήματα στα δικά μου
μάτιααυτιά τουλάχιστον, 2 πράγματα.
1. Το προναφερθείσα περίφημο "Noise-Cancelling". Δυστυχώς όταν το αυτί σου έχει συνηθίσει σε αυτό, δεν το πολύ-αποδέχεσαι εύκολα στο να μη το έχεις μετά..
Θα το δούμε και αυτό στα AirPods III..
2. Tα Gestures στο Double Tap είτε για απάντηση/τερματισμό κλήσεων, είτε για το Play/Pause.
Χρειάστηκε αρκετές προσπάθειες για να το πετύχω, ευελπιστώ πως είναι να πάρεις(; ) το κολάι και να βρείς το πάτημα του.
Δε θα βάλω εδώ τη ρύθμιση της έντασης αφού ευτυχώς με έσωσε το AW.
Το τελικό ερώτημα που προκύπτει, είναι αυτό που ακούω απο τους περισσότερους..
"Γιατί καθυστέρησα την αγορά?"
Υ.Γ1: Το Double Tap πλέον αφου το συνήθισα λειτουργεί ακαριαία/σωστά.
Υ.Γ2: Με 132€ που τα βρίσκεις Skroutz, τα παίρνεις προχθές.
Δημοσίευση 08/07/2018 - 14:21
Τελευταία επεξεργασία από: georgeol, 08/07/2018 - 14:22