Κάποιες σύντομες απορίες για αγορά μεταχειρισμενου iPhone X
#31
Δημοσίευση 10/12/2018 - 18:58
Ad
#32
Δημοσίευση 10/12/2018 - 19:05
Κόλλησες με τα σημεία στίξης... σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να σε προσβάλω, εννούσα αυτό που ακριβώς είπα: δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς γιατί το κείμενο δεν αρχή, μέση και τέλος. Διάβασε το πάλι και θα καταλάβεις.Το σταματάω εδώ γιατί δεν ασχολούμαι μαζί σου στη καμία θέση δεν μπαίνεις εσυ θα μπορούσες να ήσουν πιο ευγενικός για να μην καταλήξουμε εδώ συνέχισε να δίνεις τα φώτα σου σε όλους χωρίς οι άλλοι να έχουν γνώμη με τι δικαιολογία ότι τα κείμενα δεν έχουν στίξη καληνύχτα
Σε κάθε περίπτωση, ζητάω συγνώμη αν παρεξηγήθηκες
Sent from my iPad using Tapatalk
#33
Δημοσίευση 10/12/2018 - 19:09
#34
Δημοσίευση 10/12/2018 - 22:00
Και αν ναι που.
Ρωτάω γιατί το κινητό μου το πήρα με τιμολόγιο , όπου και αν ρώτησα σε εξουσιοδοτημένα μου είπαν ότι δεν υπάρχει 2ος χρόνος.
Λες να άλλαξαν πολιτική ;
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#35
Δημοσίευση 10/12/2018 - 22:55
Σου ειπα και πιο πανω και δεν με καταλαβες θα επαναλαβω μετα πο πολλα τηλ γιατι βρισκομαι εκτος αθηνων στο πλαισιο πρωτα τους εξηγησα οτι εχω τιμολογιο και σε λιγο καιρο ληγει η εγγυση τι κανουμε με πηραν τηλ και μου ειπαν περαστε απο το μαγαζι να κανουμε το αιτημα οπως γινεται για ολες της συσκευες μετα θεωρησα να παρω DOGUMENT μου αρνηθηκαν παντελως δευτερο χρονο αποδειξη η τιμολογιο τα πηρα στο κρανιο και πηρα infoqwest εκει μου ειπαν να περσω απο το ρεντη μαζι με την συσκευη να την εξετασουν για να γινει το αιτημα δεκτο του δευτερου χρονου μολισ ανεβω αθηνα αυτο θα κανω φιλε μου τωρα εσυ δεν ξερω ποιον πηρες και δεν ανεφερες ποθ πηρες δεν ειχα την διαθεση ουτε να πω ψεματα ουτε ναπαραπληρωφορησω κανενα μπορει η γραφη μου να μην ειναι καλη αλλαεπειδη εχω αλλαξει ολα τα μοντελα και εχω χασει αρκετα χρηματα απο τησ αλλαγες για αυτο απαντησα ετσι γιατι δεν θεωρω καλο να σκοτωνουμε τα τηλ και να λεμε για 100 ευρω παρε καινουργιο η γιατι το πουλας τοσο η τοσο κανει στον σκρουτζ παρτο απο τον σκρουτζ ο καθενας οριζει την τιμη τωρα ελπιζω εσυ τουλαχιστον να με καταλαβες παρε τηλ δεν ξερω που βρισκεσαι εισαι αθηνα την infoqwest και θα δεισ τι θα σου πει παιδια η αγαπη μας για την αππλε δεν θα πρεπει να λεμε οτι θελοθμε αλλα υπαρχουν και αλλε αποψεις ο φιλος πιο πανω αντι να κανει συζητηση οπως εκρινε το κειμενο μου τελος τωρα εαν θεσ κατι παραπανω δεν μποτω να σου πω ελπιζω αυτη τη φορα να εγινα κατανοητος υγ θα ηελα να σας εκμηστηρευτω οτι εχω δωσει συσκευη το 7 σε admin εδω μεσα και εχω την καλυτερη εμπεια εξυπνακιστηκα πουλιονται τοσο και κανουν τοσο δεν μου ειπε καληνυχτα σε ολους και ελπιζω την επομενη φορα να ειμαστε πιο ευγενεις γιατι ολοι κατι μαθαινουμε ο ενας απο τον αλλον ....
#36
Δημοσίευση 10/12/2018 - 23:07
Δεν είναι τίποτα τρομερό να βάλεις έστω μια τελεία να καταλαβαίνουμε τι γράφεις.
Γιατί πολύ απλά με τα παραπάνω, δεν.
Ο νόμος με το τελευταίο ΦΕΚ έχει αλλάξει για το τιμολόγιο και δεν καλύπτονται οι συσκευές στο 2ο χρόνο.
Το να το περάσει η ίδια η Apple κατ' εξαίρεση μεμονωμένα, είναι άλλη ιστορία.
#37
Δημοσίευση 10/12/2018 - 23:18
Οπως μιλαω γραφω τι να κανω. Νομιζω να το γραψω καλυτερα τωρα .Μου ειπαν να περασω απο το ρεντη εσυ το αναφερεις σαν εξαιρεση .ΜΠΟΡΕΙΣ να μου πεις αυτος που αγοραζει με τιμολογιο ειναι καταναλωτης η οχι εχουν ειπωθει τοσα εμενα μου εκαναν χαρη τι να σου πω μπορει να εχεις δικιο .
#38
Δημοσίευση 10/12/2018 - 23:27
Έχει αλλάξει ο νόμος με τις τελευταίες αλλαγές του 5338/2018.
Μέχρι πρότινος, ο νόμος δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ των προσώπων. Πλέον το κάνει.
http://www.efpolis.g...fileinfo&id=431
α. Ορισμός καταναλωτή (Άρθρο 1α, σελίδα 344 ΦΕΚ): κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα,
β. Εγγυήσεις (Άρθρο 5, σελίδα 358 ΦΕΚ): Τα δικαιώματα που απορρέουν από την νόμιμη εγγύηση είναι επιπλέον των όσων προβλέπονται από την εμπορική εγγύηση.
Νόμιμη εγγύηση: Ο πωλητής θα πρέπει να παρέχει στον καταναλωτή τα προβλεπόμενα του άρθρου 534 του Αστικού Κώδικα για το χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 554, δηλαδή αυτή την στιγμή 2 χρόνια. Για μεταχειρισμένο προϊόν (πχ demo) η νόμιμη εγγύηση δεν πρέπει να είναι μικρότερη του έτους.
Εμπορική εγγύηση: Για νέο αγαθό, παρέχεται από τον κατασκευαστή, για όσο χρόνο νομίζει αυτός. Για επισκευή αγαθού, το μέρος που επισκευάστηκε αποκτά την αρχική εμπορική εγγύηση του αγαθού.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 10/12/2018 - 23:28
#39
Δημοσίευση 10/12/2018 - 23:35
οκ μια τελευταια ερωτηση,αγαπητε φιλε θελω να ξερω εγω και ολοι εδω μεσα οταν αγοραζεις με αποδειξη και οχι τιμολογιο που λες οτι δεν ισχυει και επικαλεισαι το φεκ που εχει βγει μετα την αγορα της συσκευης .την ιδια διαδικασια δεν κανεις δηλαδη αιτημα για τον δευτερο χρονο.
#40
Δημοσίευση 11/12/2018 - 00:41
Ειμαι σε αναζητηση Χ κ XS max
Κοιτοντας τα σκρουτζομαγαζα αναφερουν 1 ετος επισημης αντιπροσωπειας.
Δεν αναφερουν αποδειξη ή τιμολογιο οποτε θεωρω οτι αναφερεται κ στα δυο το 1 ετος.
Δηλαδη μετα το ενα ετος τι γινεται;
Πας απο τους επισημους κ ψαχνεις να βρεις ακρη ;;
Ενημερωτικα ενδιαφερομαι για αγορα με αποδειξη
Δεν γραφω ονοματα σκρουτζομαγαζων αλλα μπορω να βαλω screenshots με την αναφορα τους στο ενα ετος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: kostasgp, 11/12/2018 - 00:43
#41
Δημοσίευση 11/12/2018 - 00:46
οκ μια τελευταια ερωτηση,αγαπητε φιλε θελω να ξερω εγω και ολοι εδω μεσα οταν αγοραζεις με αποδειξη και οχι τιμολογιο που λες οτι δεν ισχυει και επικαλεισαι το φεκ που εχει βγει μετα την αγορα της συσκευης .την ιδια διαδικασια δεν κανεις δηλαδη αιτημα για τον δευτερο χρονο.
Η αλλαγή αφορά αποκλειστικά την αγορά με τιμολόγιο.
Ως φυσικό πρόσωπο με απόδειξη αγοράς, ισχύει η 2ετια.
Καλησπερα κ απο εμενα
Ειμαι σε αναζητηση Χ κ XS max
Κοιτοντας τα σκρουτζομαγαζα αναφερουν 1 ετος επισημης αντιπροσωπειας.
Δεν αναφερουν αποδειξη ή τιμολογιο οποτε θεωρω οτι αναφερεται κ στα δυο το 1 ετος.
Δηλαδη μετα τι γινεται;
Πας απο τους επισημους κ ψαχνεις να βρεις ακρη ;;
Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι υποχρώση και ευθύνη του πωλητή.
Τα εξουσιοδοτημένα δεν έχουν καμία δουλειά.
Όλοι αυτοί αναφέρονται στον 1 χρόνο του κατασκευαστή.
Μετά πολύ απλά υπάρχει νόμος στον οποίο υποχρεούνται προφανώς να συμμορφώνονται.
Αυτό όσον αφορά την αγορά με απόδειξη και όχι τιμολόγιο.
#42
Δημοσίευση 11/12/2018 - 01:02
Και να θέλουν δεν μπορούν να συμορφωθουν... αφού δεν έχουν ανταλλακτικά και τμήμα σέρβις με πιο τρόπο θα σου φτιάξουν το κινητό εάν χαλάσει;Η αλλαγή αφορά αποκλειστικά την αγορά με τιμολόγιο.
Ως φυσικό πρόσωπο με απόδειξη αγοράς, ισχύει η 2ετια.
Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι υποχρώση και ευθύνη του πωλητή.
Τα εξουσιοδοτημένα δεν έχουν καμία δουλειά.
Όλοι αυτοί αναφέρονται στον 1 χρόνο του κατασκευαστή.
Μετά πολύ απλά υπάρχει νόμος στον οποίο υποχρεούνται προφανώς να συμμορφώνονται.
Αυτό όσον αφορά την αγορά με απόδειξη και όχι τιμολόγιο.
Τελευταία επεξεργασία από: Chaplin, 11/12/2018 - 01:05
#44
Δημοσίευση 11/12/2018 - 02:16
Βεβαια οι φοβοι μου ειναι οι εξης:
1. Να σου πουν οτι εμεις το αναγραφαμε κτλ κτλ ας προσεχες (με κοσμιο τροπο βεβαια [emoji12] )
2. Να κλεισει το σκρουτζομαγαζο κ να μην ξερεις που να απευθυνθεις τον 2ο χρονο. Εκει τι κανεις ενημερωτικα ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#45
Δημοσίευση 11/12/2018 - 07:41
Το έχουν κάνει πολλές φορές ιδιοκτήτες iphones.
Προσωπικό παράδειγμα τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν με ένα 6s που το είχα 1,5 χρόνο.
Πέρασα από infoquest στο Ρέντη άφησα απόδειξη και κινητό για αλλαγή μπαταρίας (δεν είχε βγει το προγραμμα αλλαγής με τα 39€ ακόμα ).
Σε δυο μέρες πήραν έγκριση από την για τον 2ο χρόνο εγγύησης και μετά μου άλλαξαν την μπαταρία δωρεάν.
Δεν απευθύνθηκα καθόλου στο κατάστημα αγοράς που λένε συνηθως διάφορες δικαιολογίες για να αποφύγουν πράγματα .
Πήγα κατευθείαν σε εξουσιοδοτημένο με την απόδειξη αγοράς και τελειώνεις αμέσως χωρίς πολλά πολλά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες