Μαλιστα... σωστα εχετε δικιο μιας κ δεν εχουν σερβις κτλ.
Βεβαια οι φοβοι μου ειναι οι εξης:
1. Να σου πουν οτι εμεις το αναγραφαμε κτλ κτλ ας προσεχες (με κοσμιο τροπο βεβαια [emoji12] )
2. Να κλεισει το σκρουτζομαγαζο κ να μην ξερεις που να απευθυνθεις τον 2ο χρονο. Εκει τι κανεις ενημερωτικα ;
Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε πως μιλάμε για ΝΟΜΟ.
Δεν είναι επιλογή καταστήματος όπως το DOA.
Αν έχει κλείσει, αναγκαστικά στα εξουσιοδοτημένα, που ξαναλέμε, δεν είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν.
Εγώ πάλι σε ένα ipad mini 2 που έχει ένα καμένο pixel και σε ένα μήνα λήγει η εγγύηση σε τηλ. επικοινωνία με την infoquest πριν απο μία εβδομάδα μου είπαν πρέπει να μιλήσω με το κατάστημα αγοράς (ΓΕΡΜΑΝΟΣ) για να κάνει αίτημα επισκευής, απο την άλλη η document μου είπε να πάω απο εκεί και να κάνουμε αίτημα στην apple πληρώνοντας 25e τα οποία αν γίνει αποδεκτό το αίτημα θα μου επιστραφούν...αν όχι καταλαβαίνετε φυσικά!
Ότι να΄ναι δηλάδή!
Ο Γερμανός έχει δικό του επισκευαστικό ξεχωριστά απο τα εξουσιοδοτημένα, γι' αυτό και σε έστειλαν εκεί.
Πολύ χρήσιμη η εμπειρία σου δεν καταλαβαίνω κάτι από την διαδικασία που περιγράφεις. Αφού το Χ σκρουτζομάγαζο δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο για πιο λόγο κάνει συνήθως την πάπια;
Ps Την επισκευή στην Ελλάδα την κάνει η infoquest; (έχει τεχνικό τμήμα service;)
Δε γίνονται εδώ επισκευές, μόνο "διορθώσεις".
Οι συσκευές τις περισσότερες των περιπτώσεων πάνε Ολλανδία.
Βέβαια τώρα με το Horizon για την αντ/σταση οθόνης και αυτό έχει ψιλό-περιοριστεί.