Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί συναλλαγή αν νομίζει ότι μπορεί να ειναι απάτη. Επίσης κανένας απο σας δεν σκέφτεται ότι ο έμπορος μπορεί να νομίζει ότι η προμήθεια με το αππλ πεϊ μπορεί να ειναι μεγαλύτερη γι αυτόν.
μην τα παίρνεται όλα δεδομένα. Για να ρολαρουν οι κάρτες κάποιοι πληρώνουν απο την τσέπη τους.
οι μπίζνες κάρτες ας πούμε έχουν μεγαλύτερη προμήθεια για τον έμπορο απο ότι οι κανονικές.
ο συνήγορος του καταναλωτή δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτε.
αλλα εσυ επιφανειακά σκεπτομενε φίλε το τερματίζεις αμέσως.....
Φίλε δεν τερματίζω τπτ. Τον χαρακτηρισμό περι επιφανειακής σκέψης των πραγματων δν τον σχολιάζω κ στον επιστρέφω γτ εδω δεν εξυπηρετώ καμία ομάδα, ούτε κάνω το δικηγόρο καμίας, είμαι καταναλωτής,δινω το νόμιμο μέσο μου κ θέλω να πληρώσω.
Εαν θεωρει ο εμπορος οτι είναι απάτη μπορει να αρνηθει ,αντε ας πούμε ότι είναι κ έτσι.
Αυτό φυσικά μπορεί να συμβεί για οποιαδήποτε μορφη πληρωμής ή συναλλαγης είναι καινούργια.Γιαυτό οφείλει να ενημερωθεί να ξερει μετα απο καποιες ημέρες ή εύλογου χρονικού διαστήματος οτι είναι αποδεκτος ο τρόπος πληρωμης κ να συμμορφωθει. Ευτυχως δν θεωρει απατη να πάρει μετρητα γτ δν θα είχαμε με τι να τον πληρώσουμε.
Εαν πληρωνουν καποιοι απο την τσεπη τους δεν ειναι θέμα δικό μου, να κανουν τα παράπονά τους εκεί που πρέπει. Εαν ο καθένας που πληρωνει ή δν πληρώνεται με φταίξιμο άλλων,εξυπηρετούσε όπως νομίζει αυτός τότε καθημερινα οι μισες συναλλαγες δν θα τελειώνανε.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει καθόλου εαν εχουν μεγαλύτερη προμήθεια οι μπιζνες κάρτες,πραγματικα όμως.Μονο στην Ελλάδα κουβεντιάζουμε τετοια θέματα.
Μπορείς να πας στο σύλλογο σου,των εμπόρων και να κανεις τα παράπονά σου στο κράτος κ για να είμαι κ ειλικρινής για τις προμήθειες θα είναι δίκαιο κ το έχω ξαναγράψει.Δεν σου φταίει όμως ο καταναλωτής.Βγάλε τον πόνο σου, τον δικαιολογημένο κάπου αλλού.
Είναι θεμα εμπορου κ τράπεζας.Φώναξε εκει.Ολοι μας άδικες εισφορες δίνουμε.Κ οι δικες μας κυλανε σε άλλους αλλά δν βλέπω κανέναν να νοιάζεται.Ομοίως γιαυτο φτάσαμε εκει,γτ δεν νοιάστηκαν άλλοι πιο πριν με την ίδια λογική.Εαν ειναι αυτο λογική.
Τον συνήγορο του καταναλωτη τον εβαλα σαν ερωτηση εαν μπορει να κανει κατι σε περιπτωση που καποιος πεισματικα αρνειτε να δεχθει μια νομιμη πληρωμη εγκεκριμένη απο το κρατος.
Εαν δν μπορεί να κάνει τπτ δν το ξέρω αλλα δν εχω λόγο να πω το αντίθετο,σιγουρα μετα απο καποιο χρονικο διαστημα θα πρεπει να δικαιολογήσει γτ δν δεχεται την πληρωμη.Ποιος φορέας ειναι ο αρμοδιος ή αν υπάρχει ας το ορισει το κράτος.
Η απαντηση κ το ύφος δν υπηρχε καμια διάθεση να είναι προσωπική απλα σε καποια σημεια συναδει με τον χαρακτηρισμο που εκανες.
Sent from my iPhoneXS using Tapatalk Pro