Δεν υπάρχει δικαιολογία οτι "ο κωδικός σας ήταν εύκολος, δοκιμάστε κάποιον πιο δύσκολο".
Ειδικά από τη στιγμή που δε χρησιμοποιείται καθόλου ο κωδικός για να γίνει το transaction.
Είναι σα να λες στην τραπεζα μου έβαλαν την κάρτα στο ΑΤΜ και μου πηραν όλα τα λεφτα χωρίς εισαγωγή PIN και να σου λεει η τράπεζα "δοκιμάστε ένα πιο δύσκολο PIN".
Αυτό επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τη θέση τους για αυτό που έγινε.
Και από που ξέρουν οτι ο κωδικός σου ήταν "μη ισχυρός"; Τους τον είπες εσύ;
Έβαλα ένα γρήγορο κωδικό 0000 στο ρολόι για να φτιάξω το βίντεο και να δουν πως γίνετε το bug. Βέβαια αυτό είναι στο δεύτερο βίντεο που τους έστειλα διότι στο πρώτο τους έδειξα ένα ρολόι ακουμπισμένο σε ένα γραφείο με το οποίο έκανα μια συναλλαγή μεγάλη χωρίς κανένα κωδικό. Και μου απάντησε αυτό
Hello,
The behavior in your report is expected as it requires the user to enter the device passcode.
Please note, we recommend that users use a strong device Passcode to prevent unauthorized access to their device. As always, physical security remains an important part of protecting the data on your iOS and watchOS device.
We recommend reporting this issue via
https://feedbackassistant.apple.com.
Best regards,
Nick
Apple Product Security
Το θέμα είναι ότι από 27 Ιουλίου τους στέλνω mail και ο ένας μου απάντησε δυο φορές μέσα σε δυο μήνες και αυτός τώρα μου απάντησε γρήγορα αλλά δεν καταλαβαίνει όπως τον προηγούμενο. Στο πρώτο βίντεο του έδειξα συναλλαγή χωρίς κωδικό. Στο δεύτερο δείχνω ότι χρειάζεται ο κωδικός αλλά όχι για την συναλλαγή αλλά για να δημιουργηθεί το bug και μέσα στο βίντεο φαίνεται ότι δεν χρειάζεται πλέον κωδικό.
Βέβαια του απάντησα ότι δεν έχει σχέση τι κωδικός θα έχει και ότι αν παρακολουθήσει το βίντεο θα δει ότι στο τέλος όλες οι συναλλαγές δεν χρειάζονται κωδικό και εδώ και 4 μέρες δεν έχει απαντήσει.
Τελευταία επεξεργασία από: morganito, 28/09/2020 - 14:24