Δημοσίευση 10/09/2019 - 08:12
Πρόσφατα έλαβα το παρακάτω μήνυμα από την Eurobank
Στις 14 Σεπτεμβρίου, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα θέσει σε εφαρμογή την Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (Payment Service Directive 2) ως προς τη διαδικασία αυστηρής εξακρίβωσης ταυτότητας πελάτη (Strong Customer Authentication, SCA), η οποία αναβαθμίζει τα επίπεδα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών (online πληρωμές και αγορές) με στόχο την προστασία των πελατών από πιθανά κρούσματα απάτης.
Στο πλαίσιο αυτό η Eurobank, πάντα πρωτοπόρος στη διασφάλιση των ηλεκτρονικών πληρωμών, φροντίζει ώστε να κάνετε τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές πιο εύκολα και με ακόμα περισσότερη ασφάλεια.
Πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής συναλλαγής σας, η Τράπεζα δύναται να σας ζητήσει την επιβεβαίωσή της, προσθέτοντας έτσι ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας στις ηλεκτρονικές πληρωμές που κάνετε στο διαδίκτυο με χρέωση της χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας σας.
Η επαλήθευση αυτή θα γίνεται μέσω της διαδικασίας SCA, με τη χρήση δύο τουλάχιστον από τα παρακάτω τρία στοιχεία:
1. Στοιχείο Γνώσης:
Κάτι που μόνο εσείς γνωρίζετε, π.χ. κάποιος PIN ή κωδικός.
Για να ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική πληρωμή θα σας ζητηθεί μέσω ειδοποίησης (push notification) στο smartphone κινητό να συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App (εφόσον είστε χρήστης της υπηρεσίας) ή εναλλακτικά θα σας σταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω SMS ένας Κωδικός μιας Χρήσης (One Time Password), στον αριθμό κινητού που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο e-Banking, τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσετε σε συγκεκριμένο χρόνο.
2. Στοιχείο Κατοχής:
Κάτι που σας ανήκει: θα πρέπει απαραίτητα να έχετε μαζί σας το κινητό σας τηλέφωνο με το οποίο θα ανταποκριθείτε στις ειδοποιήσεις που αναφέρονται παραπάνω.
3. Μοναδικό φυσικό χαρακτηριστικό σας:
Προκειμένου να εξακριβωθεί η ταυτότητά σας, η νέα διαδικασία προβλέπει τη χρήση των βιομετρικών χαρακτηριστικών του χρήστη, όπως το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή τα χαρακτηριστικά του προσώπου σας. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής προσφέρονται ήδη από την Τράπεζά μας, ανάλογα με το είδος της συσκευής που χρησιμοποιείτε.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, από τις 14 Σεπτεμβρίου για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας κατά την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, χρειάζεται να έχετε:
Eurobank Mobile App
Εάν επιθυμείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Eurobank Mobile App μπορείτε μέσω του App Store ή του Google Play. Eurobank e-Banking
Εάν δεν έχετε κωδικούς για την υπηρεσία e-Banking μπορείτε να αποκτήσετε μέσω του www.eurobank.gr ή με μια επίσκεψη σε κατάστημα της Τράπεζας.
Προτεραιότητά μας είναι να βιώνετε μια αναβαθμισμένη συναλλακτική εμπειρία μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον, με μεγαλύτερη ταχύτητα και ακόμα περισσότερη ασφάλεια.
Οπότε, υποθέτω ότι, την όποια δυνατότητα χρήσης των ελληνικών καρτών στο Apple Pay, θα πρέπει να την αναμένουμε από τις 14 του μηνός και μετά.
Sent from my iPad using Tapatalk