Καλησπέρα. Τι χαρτιά επέκκτασης ήταν αυτά?
Όταν λένε επισκευή εννοούν την αντ/σταση τους.
Για να καταλάβεις τη δική μου περίπτωση, τα έχω αλλάξει με το πρόγραμμα αντ/στασης 3 φορές
Την 3η και τελευταία, ενώ ο τεχνικός το καταλάβαινε, στα διαγνωστικά δεν φαινόταν για να πάρει έγκριση απο την Apple.
Μου είπε να μιλήσω εγώ με το Support (όπως και έκανα) για να με καλύψουν.
Η γυναίκα εκεί με ενημέρωσε πως θα μίλαγε με τον τεχνικό και να μην ανησυχώ.
Εν ολίγοις, ευτυχώς μετά απο επικοινωνία τους με κάλυψαν για 3η φορά.
Στα γράφω αυτά για να ξέρεις πως το Support της Apple ασχολείται και δεν παίζουν.
Εύχομαι να είσαι τυχερός. Στη θέση σου θα μίλαγα και εγώ με το Support να τους εξηγήσεις τι συμβαίνει.