Και στα 2 χρόνια μέσα, επικοινωνείς με το Amazon Chat (στο Γερμανικό μιλάνε και αγγλικά) και σε περίπτωση που χρειάζεται οποιαδήποτε επισκευή ή έχει πρόβλημα σου ζητάνε να το επιστρέψεις με DHL (μέσω υπηρεσίας drop off, δεν πληρώνεις τίποτα) και σου κάνουν πλήρες refund. Δεν στο επισκευάζουν. Απλώς το παίρνουν πίσω και σου επιστρέφουν όλα τα χρήματα. Αυτοί θα φτιάξουν οτι πρόβλημα έχει και θα το μεταπουλήσουν ως "used" με άλλη τιμή.
Στα customer services δεν υπάρχει κατι καλύτερο.
Επειδή είμαι ένα βήμα πριν ολοκληρώσω την αγορά από Amazon.de (μοντέλο Cellular) ) αν πάθει κάτι το πάω σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο στην Ελλάδα; π.χ. Document / Info Quest?
Η εγγύηση θα είναι για 2 χρόνια;