Δε μας απασχολεί τι λέει η Apple, αλλά ο νόμος.
Σε περίπτωση αντ/στασης, η εγγύηση ανανεώνεται.
Δημοσίευση 09/05/2021 - 10:28
Πραγματικά δεν ξέρω. Υποτίθεται η κάθε χώρα έχει δικό της πλαίσιο, μετά έχεις άλλη εγγύηση εμπόρου και κατασκευαστή. Ο νόμος λέει αυτό:
2.6. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση; Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.
Εμπορική σημαίνει (διετία) πέραν του 1ου χρόνου κατασκευαστή, άρα αν ο νόμος λέει αμέσως μετά "εγγύηση" εννοεί διετία και αν πάρεις το νόμο σημαίνει ότι την ανανεώνεις πλήρως και όχι για 1 χρόνο που λέτε. Με την τελευταία φράση δίνει περιθώριο στον έμπορο να δώσει ότι θέλει. Αν αγοράσεις από Apple ή ανακατασκευασμένο εντός εγγύησης πρώτου χρόνου η Apple θα σου δώσει αυτό που θέλει. Μετά όμως η διετία πως καλύπτεται από τον έμπορο που έχεις άλλη συσκευή στα χέρια σου;
Στη σελίδα της ΕΕ βρήκα αυτό Συχνές ερωτήσεις - Εγγυήσεις και επιστροφές - Your Europe (europa.eu)
Τελευταία επεξεργασία από: conili, 09/05/2021 - 10:36
Δημοσίευση 09/05/2021 - 11:01
Πραγματικά δεν ξέρω. Υποτίθεται η κάθε χώρα έχει δικό της πλαίσιο, μετά έχεις άλλη εγγύηση εμπόρου και κατασκευαστή. Ο νόμος λέει αυτό:
2.6. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση; Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.
Εμπορική σημαίνει (διετία) πέραν του 1ου χρόνου κατασκευαστή, άρα αν ο νόμος λέει αμέσως μετά "εγγύηση" εννοεί διετία και αν πάρεις το νόμο σημαίνει ότι την ανανεώνεις πλήρως και όχι για 1 χρόνο που λέτε. Με την τελευταία φράση δίνει περιθώριο στον έμπορο να δώσει ότι θέλει. Αν αγοράσεις από Apple ή ανακατασκευασμένο εντός εγγύησης πρώτου χρόνου η Apple θα σου δώσει αυτό που θέλει. Μετά όμως η διετία πως καλύπτεται από τον έμπορο που έχεις άλλη συσκευή στα χέρια σου;
Στη σελίδα της ΕΕ βρήκα αυτό Συχνές ερωτήσεις - Εγγυήσεις και επιστροφές - Your Europe (europa.eu)
Το τηλέφωνο που αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Έχω διετή νομική εγγύηση;
Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.
Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:
κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.
Δημοσίευση 09/05/2021 - 12:04
Αυτή την καινούρια συσκευή από που περιμένω να μου την φέρουν αν επιτρέπεται; Από Ολλανδία; Διότι μου είπαν ότι θα πρέπει να περιμένω λίγες μέρες δηλαδή από Δευτέρα και πιθανότατα Τρίτη να την έχω
Δημοσίευση 09/05/2021 - 13:28
Εφόσον αποφασιστεί να σταλεί εκτός για να πάρεις ανακα/σμένο, Ολλανδία πάει.
Αυτό βέβαια δε πρέπει να σε απασχολεί.
Ελπίζω να είναι καλό και άλλη ατυχία να μη με βρει.
Δημοσίευση 09/05/2021 - 16:39
http://www.opengov.gr/ypoian/?p=8170
Αρθρο 5α παράγραφος 4
4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, εμφανισθεί στο αγαθό ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του αγαθού υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»
Δημοσίευση 09/05/2021 - 23:35
Δημοσίευση 09/05/2021 - 23:56
Το θέμα δεν ήταν ποτέ τι λέει η apple αλλά τι λέει ο νόμος.Έχει πάρει κανένας που έχει πάρει refurbished και νέο παραστατικό από το κατάστημα αγοράς;Απαντώ εγώ,όχι και ακριβώς γι‘αυτό το λόγο δεν ανανεώνεται η εγγύηση..
Το ότι κάποιος έκανε αντικατάσταση εκτός εγγύησης και κατ’εξαίρεση δεν σημαίνει οτιδήποτε για τη διάρκεια της εγγύησης.
Το ότι practically το refurbished είναι καινούριο τηλέφωνο το ξέρουμε,αλλά δεν είναι όπως το εργοστασιακό και όσοι από εμάς έχουν πάρει αρκετά από δαύτα το γνωρίζει καλύτερα.
Δημοσίευση 10/05/2021 - 00:05
Δημοσίευση 10/05/2021 - 00:10
Από το εκάστοτε service που έχει πάει το τηλέφωνο όχι από τον πωλητή,ελπίζω να κατανοείς τη διαφορά.
Δημοσίευση 10/05/2021 - 00:13
Δημοσίευση 10/05/2021 - 00:31
Ρε φίλε μου μάλλον μιλάμε άλλη γλώσσα γραπτά δεν εξηγείται..
Όταν εγώ αγοράσω κινητό από το istorm και πάω infoquest για αντικατάσταση θα πάρω χαρτί αντικατάστασης από την info και όχι από το istorm.
Προφανώς όταν αγοράσεις από Γερμανό που έχει δικό του επισκευαστικό κέντρο θα πάρεις χαρτί αντικατάστασης από το Γερμανό..
Δημοσίευση 10/05/2021 - 15:12
Δημοσίευση 10/05/2021 - 17:54
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες