Όταν ξυπνήσει το καταναλωτικό κοινό ούτε απ έξω από τα μαγαζιά τους δεν θα περνάει
Apple pencil - ΠΛΑΙΣΙΟ δε δεχεται επισκευη
Από
GeorgiosL
, 15/09/2020 11:57
17 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#16
Δημοσίευση 17/09/2020 - 11:09
Ad
#17
Δημοσίευση 17/09/2020 - 15:46
Να αναφέρω και εγώ εδώ την περίπτωση μου, μόνο για να βοηθήσω οποιονδήποτε πέφτει θύμα των ελληνικών εταιρειών.
Είχα βάλει Wind 50 Vdsl, και ένα 5 μόνο όλα οκ.
Μετά αποσυνδέσεις καθημερινά, σε σημείο που έφταναν 50 σε μια μέρα.
Τα τηλέφωνα ήτανε καθημερινά.
Ήρθε τεχνικός 2 φορές, έδωσε βλάβη σε ΟΤΕ.
Στο τέλος καταλήγανε πως κάποιο άλλο θέμα υπάρχει αλλά πρέπει να κάνω υπομονή.
Είπα πως δεν γίνεται να μην έχω internet, πάω σε COSMOTE, και είπα πως είναι δικό σας θέμα και όχι δικό μου.
Έφερα και ηλεκτρολόγο που μου επιβεβαίωσε πως όλο το ηλεκτρολογική σύστημα, πρίζες, ήταν όλα οκ. Μου είπε ο ίδιος πως ρε φίλε πως μόνο αν πας ΟΤΕ θα σωθείς.
Η Wind μου ανέφερε πως δεν μπορώ να φύγω και πρέπει να κάθομαι έτσι γιατί έχω συμβόλαιο 2 ετών, αλλιώς θα πληρώσω 160 ευρώ.
Κάνω αίτηση σε COSMOTE, αναφορά σε συνήγορο του καταναλωτή με κοινοποίηση σε wind, έχοντας στο κινητό μου σε sms, όλο το ιστορικό με επισκέψεις , ώρες κτλ.
Αποτέλεσμα: Μου ήρθε με ταχυδρομείο η απάντηση πως δεν χρωστάω στην wind απολύτως τίποτα, και μου επιστρέφει και ένα πάγιο πίσω.
Συμπέρασμα: Η φεύγεις από την χώρα, η μένεις και τους κυνηγάς.
Όμως ποτέ μα ποτέ δεν τους δίνεις τα λεφτά σου.
Και εννοείται Amazon for Eva.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχα βάλει Wind 50 Vdsl, και ένα 5 μόνο όλα οκ.
Μετά αποσυνδέσεις καθημερινά, σε σημείο που έφταναν 50 σε μια μέρα.
Τα τηλέφωνα ήτανε καθημερινά.
Ήρθε τεχνικός 2 φορές, έδωσε βλάβη σε ΟΤΕ.
Στο τέλος καταλήγανε πως κάποιο άλλο θέμα υπάρχει αλλά πρέπει να κάνω υπομονή.
Είπα πως δεν γίνεται να μην έχω internet, πάω σε COSMOTE, και είπα πως είναι δικό σας θέμα και όχι δικό μου.
Έφερα και ηλεκτρολόγο που μου επιβεβαίωσε πως όλο το ηλεκτρολογική σύστημα, πρίζες, ήταν όλα οκ. Μου είπε ο ίδιος πως ρε φίλε πως μόνο αν πας ΟΤΕ θα σωθείς.
Η Wind μου ανέφερε πως δεν μπορώ να φύγω και πρέπει να κάθομαι έτσι γιατί έχω συμβόλαιο 2 ετών, αλλιώς θα πληρώσω 160 ευρώ.
Κάνω αίτηση σε COSMOTE, αναφορά σε συνήγορο του καταναλωτή με κοινοποίηση σε wind, έχοντας στο κινητό μου σε sms, όλο το ιστορικό με επισκέψεις , ώρες κτλ.
Αποτέλεσμα: Μου ήρθε με ταχυδρομείο η απάντηση πως δεν χρωστάω στην wind απολύτως τίποτα, και μου επιστρέφει και ένα πάγιο πίσω.
Συμπέρασμα: Η φεύγεις από την χώρα, η μένεις και τους κυνηγάς.
Όμως ποτέ μα ποτέ δεν τους δίνεις τα λεφτά σου.
Και εννοείται Amazon for Eva.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#18
Δημοσίευση 17/09/2020 - 15:49
Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ορίζει κάθε εταιρεία αλλά τι ορίζει η ελληνική και μάλιστα Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Δηλαδή αν γράφει στην απόδειξη ότι το πλαίσιο δίνει για Apple προϊόντα 2 μήνες εγγύηση, εμείς θα το δεχτούμε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δηλαδή αν γράφει στην απόδειξη ότι το πλαίσιο δίνει για Apple προϊόντα 2 μήνες εγγύηση, εμείς θα το δεχτούμε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες