σου αφαίρεσαν τα μεταφορικά ?αν όχι είναι γιατί έστειλες μαιλ και δεν έκανε live chat ,να το ξέρεις
Μίλησα με chat και με γύρισαν στο Mail.
Δημοσίευση 20/01/2021 - 00:14
σου αφαίρεσαν τα μεταφορικά ?αν όχι είναι γιατί έστειλες μαιλ και δεν έκανε live chat ,να το ξέρεις
Μίλησα με chat και με γύρισαν στο Mail.
Δημοσίευση 20/01/2021 - 06:56
Δημοσίευση 20/01/2021 - 07:14
Όχι, περιμένω τώρα να δω ποτέ θα έρθει και θα τους πρήξω ξανά.Σου το αφαίρεσαν τα μεταφορικά?
Δημοσίευση 20/01/2021 - 08:11
Όχι, περιμένω τώρα να δω ποτέ θα έρθει και θα τους πρήξω ξανά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
το ιδιο λοιπον εγινε και με μενα στο mail η απαντηση ηταν αφου ερχετε μεσα στην προθεσμια τοτε δεν υπαρχει θεμα ,ηταν βραδυ του σαβατου και δεν υπηρχε chat,το πρωι της κυριακης μπηκα στο chat και τους το ξαναανεφερα και αμεσως οτι δεν με νοιαζει αν ειναι μεσα στην προθεσμια αλλα η κοροιδια να με χρεωνεται εχπρες και να με στελνεται με στανταρτ εκτος τους ειπα αν η πολιτικη του αμαζον ειναι να μαζευει χρηματα ,γιατι δεν ειναι και μικρη η διαφορα, κοροιδευοντας τον κοσμο και εκει αμεσως μου αφαιρεσε ολο το ποσο των μεταφορικων (οχι μονο την διαφορα) .Οπρωτος στο μαιλ πηρε και μια αρνητικη κριτικη για τις υπηρεσιες του στο feedback ,η δευτερη μια θετικη.
Πρωτο αρνητικο μαιλ-Guten Abend
vielen Dank für Ihre Rückmeldung zur Bestellung'305-3308273-3709121.
Gerne habe ich die Bestellung geprüft:
Wir haben den Versanddienstleister UPS für diese Bestellung ausgewählt mit der Sendungsnummer 1ZX7004X6802021677.
In der Bestellbestätigung vom 2.1.21 haben wir Ihnen das Lieferdatum Dienstag, 12 Januar - Freitag, 22 Januar mit der Versandart Express-Zustellung bestätigt.
In der Versandbestätigung wurde Ihnen am 13.1.21 das Lieferdatum 22.1.21 mitgeteilt.
Laut Versandzeiten bei Express Zustellung international bedeutet das 2-4 Werktage Lieferzeit nach Versand.
Ich gehe davon aus, das die Sendung bis spätestens zum 22.1.21 bei Ihnen ist.
Vielen Dank für Ihre Geduld und einen schönen Abend
Δευτερη θετικη απαντηση μετα το chat ----Guten Tag,
Amazon.de informiert zu Ihrer Gutschrift.
Wir bestaetigen die heute erfolgte Erstattung von 18,28 € fuer Ihre Bestellung 305-3308273-3709121.
Die Erstattung bezieht sich auf folgende(n) Artikel :
Artikel : Neues Apple iPhone 12 Pro (256 GB) - Graphit
Menge : 1
ASIN : B08L5V9MML
Grund der Erstattung : Artikel war falsch ausgezeichnet
Und so setzt sich die Erstattung zusammen:
Artikel Erstattung : 18,28 €
Die Erstattung erfolgt immer auf die bei der Bestellung verwendete Zahlungsart:
* auf Ihre MasterCard -Kreditkarte mit den Kontoendziffern 6948 : 18,28 €
ΜΗΝ ΤΟΥς ΑΦΗΝΕΙΣ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ,εγω θα παραγγελνω εξπρες και θα μου ερχονται δωρεαν τα πραγματα αφου τους επιασε η κουτοπονηρια διοτι αυτο ειναι γραμμη και οχι ανθρωπινο λαθος
Τελευταία επεξεργασία από: SLK200GR, 20/01/2021 - 08:14
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:02
κοντευει η ωρα
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:11
Κι εσύ Θεσσαλονίκη είσαι; Τα τρομπόνια γιατί δεν χώσανε και το δικό μου μέσα;
Θα τους ξαναπρήξω λίγο τώρα. Μόλις είδα ότι έρχεται αύριο, άντε να δούμε.
Τελευταία επεξεργασία από: alej, 20/01/2021 - 10:12
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:25
Τους έστειλα (στα αγγλικά):
''Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί η Amazon πληρώνεται για ταχεία παράδοση και στέλνει το δέμα μέσω κανονικής παράδοσης. Εκτός αν εννοείτε ότι η Ταχεία παράδοση (Expedited Delivery) σημαίνει μερικές φορές κανονική, αλλά τις περισσότερες φορές απλώς στάνταρ. Μπορείτε να μου πείτε αν νομίζετε ότι η πληρωμή 18,06 € για την τυπική παράδοση της UPS φαίνεται σωστή για εσάς;
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι δίκαιο και θέλω να ξέρω αν αυτό είναι ένα είδος νέας πολιτικής.''
Θα τους ζαλίσω!
Τελευταία επεξεργασία από: alej, 20/01/2021 - 10:26
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:29
Τους έστειλα (στα αγγλικά):
''Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί η Amazon πληρώνεται για ταχεία παράδοση και στέλνει το δέμα μέσω κανονικής παράδοσης. Εκτός αν εννοείτε ότι η Ταχεία παράδοση (Expedited Delivery) σημαίνει μερικές φορές κανονική, αλλά τις περισσότερες φορές απλώς στάνταρ. Μπορείτε να μου πείτε αν νομίζετε ότι η πληρωμή 18,06 € για την τυπική παράδοση της UPS φαίνεται σωστή για εσάς;
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι δίκαιο και θέλω να ξέρω αν αυτό είναι ένα είδος νέας πολιτικής.''
Θα τους ζαλίσω!
γιατι δεν μιλας κατευθειαν στο chat?να βγει αμεσως ακρη
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:30
Δημοσίευση 20/01/2021 - 10:43
Εκεί μιλούσα αλλά με γύρισαν τελικά στο e-mail. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά είμαι στο Amazon business.
Sent from my iPhone using Tapatalk
και εγω εκει ειμαι
Δημοσίευση 20/01/2021 - 11:09
Δημοσίευση 20/01/2021 - 11:13
Εχετε στη θεσσαλονικη ups? Γτ αν ειναι οπως στη καλαματα που τα φερνεη η γενικη ταχυδρομικη η τα ελτα κουριερ μπλεξατε. Ειδικα αν ειναι ελτα κουριερ αυτη τη περιοδο ειναι κλαμμα.
εχουμε και ισως ειναι η πιο αξιοπιστη εδω θεσσαλονικη,
Δημοσίευση 20/01/2021 - 11:14
Καλημέρα σας, 22/12 έκανα προπαραγγελία στο Πλαίσιο το Pro Max 128 GB Gold. Μέχρι και σήμερα καμία ενημέρωση. Την Παρασκευή είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με το iStorm (και για τον φορτιστή 20 W), μου είπαν ότι πιθανό είναι να υπάρξει κάτι από βδομάδα. Κανα 2ωρο αργότερα με ενημέρωσαν με mail ότι υπάρχουν και τα 2 διαθέσιμα. Προχώρησα στην αγορά και μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα αύριο (Τρίτη) θα μου έρθει με acs. Αναμένουμε..
Παρέλαβα τελικά χτές απο iStorm. Τυπικότατοι στους χρόνους τους αν και δεν υπήρξε καμία ενημέρωση μέσω mail ούτε και στη σελίδα τους για tracking της παραγγελίας. Καλές παραλαβές και στους υπόλοιπους!
Δημοσίευση 20/01/2021 - 11:58
ηρθε ,καλοριζικο μου
Δημοσίευση 20/01/2021 - 12:02
ηρθε ,καλοριζικο μου
Καλορίζικο! Με τα πολλά που είπαμε ξέχασα και τι είχες πει ότι πήρες. Τι πήρες; Pro / Max?
0 μέλη, 17 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες