Εφαρμογή track package
#31
Δημοσίευση 04/12/2020 - 16:16
Ξέρω ότι είναι λίγο πιο χρονοβόρο φυσικά, αλλά δεν περιμένω συνήθως τα άπειρα δέματα, η καραντίνα αποτελεί μια εξαίρεση που ευελπιστώ ότι δε θα γίνει ο κανόνας [emoji14]
Άμα αρχίσουμε να πληρώνουμε subscriptions για κάθε δευτερεύον app που υπάρχει, ζήτω που καήκαμε. Ήδη άμα τα βάλω κάτω, domain & mail provider, Spotify Family, Netflix 4K, Cosmote Cinema και VSCO, αμέσως-αμέσως, μαζεύονται λεφτά που καλύτερα να μη τα πολυσκέφτομαι [emoji23]
Φυσικά αν κάποιος περιμένει πολλά δέματα σε μόνιμη βάση λόγω φύσης δουλειάς ή οτιδήποτε άλλο, σε αυτή την περίπτωση δικαιολογείται το subscription.
Ad
#33
Δημοσίευση 04/12/2020 - 16:23
Είναι όντως τραγικό.Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τη μόδα "Subscriptions".
Τελευταίο -αστείο και αυτό- παράδειγμα που μπήκε σε αυτή τη λογική το Fantastical.
Το Fantastical. Που είναι εφαρμογή ημ/γιου.
Το χειρότερό μου είναι που σου λένε πληρωμή one-off και την έχεις για πάντα και μετά από λίγα χρόνια με αναβάθμιση και προσθήκη νέων features σου ζητάνε να πληρώσεις ξανά [emoji51]
#35
Δημοσίευση 04/12/2020 - 20:58
Εγώ δοκίμασα κάτι της ACS που περιμένω και μου βγάζει αυτό πάντως
Unable to retrieve information for this delivery (carrier's website is currently unavailable). It will be updated at the first opportunity.,
κι εμενα το ιδιο λεει 2-3 μερες τωρα, κατι πρεπει να χει σπασει η acs απο την πλευρα της.
Ναι. Το έχω αντιμετωπίσει και εγώ αυτό το πρόβλημα και μάλιστα με τα ΕΛΤΑ. Δεν είναι πρόβλημα της εφαρμογής. Είναι πρόβλημα του server της εκάστοτε εταιρίας. Όταν είχα αυτό το μήνυμα, πήγα στο site των ΕΛΤΑ και δεν φόρτωνε η σελίδα. Είχε πέσει.
#36
Δημοσίευση 04/12/2020 - 21:21
Να πληρωθεί ναι, όχι να πληρώνεται κατ' εξακολούθηση..
Ανήκω στους "ρομαντικούς".
Προτιμώ να τα σκάω μια φορά και τέλος.
Νίκο και εγώ αυτής της άποψης είμαι. Σιχαίνομαι τα "Subscriptions". Αλλά επειδή είχα δοκιμάσει σχεδόν όλες τις εφαρμογές του είδους που θα μπορούσα να βρω στο App Store, και δεν δούλευαν καλά, δεν ενημερωνόταν (ενώ είχα παραλάβει την παραγγελία, έλεγαν ότι βρίσκεται ακόμα σε κίνηση και δεν ολοκληρώνονταν ποτέ) αλλά και οι περισσότερες δεν είχαν Ελληνικές εταιρίες, αποφάσισα, ύστερα από δοκιμή σε μια παραγγελία στη free έκδοση, να πληρώσω το Subscription, αφού είδα ότι δουλεύει υποδειγματικά.
Πάντως είναι η μία και η μοναδική εφαρμογή που το έχω κάνει αυτό, και αυτό βέβαια όταν έχω σκοπό να κάνω άνω των 5 παραγγελιών ταυτόχρονα μέσα στο χρόνο (Ναι το έχω κάνει ) και μόνο τότε. Αλλιώς αν δεν χρειάζεται ακυρώνω τη συνδρομή στη λήξη της.
Τελευταία επεξεργασία από: BetaTester, 04/12/2020 - 21:22
#37
Δημοσίευση 04/12/2020 - 21:35
Απο τη στιγμή που εσένα σε εξυπηρετεί όλο αυτό, τέλος.
Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείσαι
Για τα δικά μου δεδομένα, δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασία να του πληρώνω κάθε χρόνο, ακόμα και αν ήταν 1€.
Ήμουν έτοιμος πρίν λίγο καιρό να αγοράσω το Deliveries και το γύρισαν και αυτοί σε Subscription.
#38
Δημοσίευση 07/01/2021 - 20:54
Εγώ πάντως με την εφαρμογή Parcel δεν βλέπω τη Γενική στις επιλογές...
Τελευταία επεξεργασία από: iStar, 07/01/2021 - 20:54
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
#39
Δημοσίευση 07/01/2021 - 22:23
Εγώ πάντως με την εφαρμογή Parcel δεν βλέπω τη Γενική στις επιλογές...
Αν βάλεις track number δεν το βρίσκει;
#41
Δημοσίευση 07/01/2021 - 23:23
Κάνει συγχρονισμό από emails και καταχωρεί αυτόματα το tracking number.
#42
Δημοσίευση 07/01/2021 - 23:33
Απο το site κατεβαζεις την εφαρμογη, εντελως δωρεαν!
Λειτουργει αψογα με ACS, ELTA COURIER, SPEEDEX, UPS, iUPS .....
#43
Δημοσίευση 07/01/2021 - 23:41
Αν βάλεις track number δεν το βρίσκει;
νοπ.. ουτε speedex...
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
#44
Δημοσίευση 08/01/2021 - 00:00
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες