Γιατί, πως κερδίζει με το καινούριο iOS κάθε χρόνο; Πες το περασμένη ώρα, πες το ασχετοσύνη, αλλά δε μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο τώρα. Αφού δεν πληρώνεις τίποτα για το λειτουργικό, και ακόμα και το καινούριο το βάζεις και στις παλιές συσκευές. Που την οφελεί την Apple το νέο ios? Παλαιότερα πχ στα Mac δεν έβγαινε κάθε χρόνο, και τότε το πλήρωνες και ολας..
5 νέες λειτουργίες, wow factor, PR. Για τον μέσο αγοραστή αιφον στην Αμερική αυτά είναι καινοτομίες. Για τον απλό χρήστη, είναι το νέο αιφον ακόμα και αν δεν έχει ιδέα ούτε για software ούτε hardware.
Υποστηρίζει με περισσότερες εκδόσεις στα νούμερα κάθε παλιότερη συσκευή εφόσον βγαίνει κάθε χρόνο με incremental αναβαθμίσεις, ακόμα και αν δεν έρχονται όλες οι νέες λειτουργίες στα παλαιότερα.
Κάθε χρόνο (σχεδόν) μια παλαιότερη συσκευή θεωρείται obsolete οπότε πας σε νέο.
Επίσης όλα τα νέα feature περνάνε από πολλά στάδια στο product backlog. User stories, tickets, δοκιμές εσωτερικά, risk analysis, λόγος ύπαρξης ας πούμε για να μην μακρηγορώ κλπ κλπ.
Όταν για παράδειγμα αναπτύσσεις 30 feature το χρόνο, θα βάλεις 5 στο ερχόμενο iOS, άλλα 5 στο επόμενο κοκ. Πρέπει να έχεις πάντα νέα (scalable) feature έτοιμα για κάθε έκδοση για να πουλήσεις και να μπορείς να βγάλεις όσο περισσότερο κέδρος γίνεται από το καθένα. Είτε μιλάμε για user satisfaction, user retention, conversion κλπ.
Το κάθε τι που γίνεται δεν είναι για την ψυχή της μάνας μας ούτε για να κερδίσει ο τελικός χρήστης. Είναι για να σπρώξεις τον κόσμο σε αγορά, υπηρεσίες που πουλάς και γενικά revenue streams.
Συνδυάζοντας επίσης το κάθε τι με κάποιο feeling (think different, health κλπ) και το brand recognition, μπορείς να δώσεις ψίχουλα σε feature / κόστος ανάπτυξης και να πουλήσεις αρκετά, χωρίς καν να χρειάζεται να δώσεις υπερβολικά πολλά στο marketing. Αρκεί να παρουσιάζεις κάτι και να έχεις παρουσία και PR όλο το χρόνο.
Αν λοιπόν αυτό το κάνεις μια φορά στα 2 χρόνια αντί για κάθε χρόνο, απλά χάνεις χρήμα και ευκαιρίες να ανεβάσεις ακόμα περισσότερο τα κέρδη.
Τώρα θα μου πεις, τι μας λες ρε φίλε τέτοια ώρα. Γράφω απλά από την πλευρά του product manager όσο πιο απλά και μπακάλικα μπορώ το σκεπτικό μου εφόσον δεν έχω ούτε νούμερα, ούτε έκανα κάποια ανάλυση μερικών εβδομάδων [emoji28]