Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone TV - λειτουργεί;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 22/03/2023 - 21:45

Καλησπέρα, πρόσφατα μας δώσανε ένα κουπόνι για 3μηνο για δωρεάν vodafone tv. Όχι οτι έχουμε καμιά ιδιαίτερη καήλα να το βάλουμε απλώς θέλαμε να το δοκιμάσουμε για να έχουμε γνώμη και άποψη σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν  (αν και τα παράπονα που διάβασα είναι άπειρα). 

 

Αποφασίσαμε λοιπόν να φτιάξουμε ένα προφίλ για παρακολούθηση σε smart tv, tablet, ή κινητό (χωρίς χρήση αποκοδικωποιητή). Όλα τα βήματα της δημιουργίας του προφίλ -ακόμα και την επιβεβαίωση του κινητού αλλά και της κάρτας πέρασαν κανονικά. Όταν ήρθε η ώρα της ολοκλήρωσης του προφίλ (τελευταίο βήμα) πάντα κολλούσε. Μετά από πολλές προσπάθειες, φτάσαμε σε ένα σημείο που η σελίδα της vodafone έγραφε οτι έχει τεχνικό πρόβλημα στις υπηρεσίες, πράγμα που μου επιβεβαίωσε το chat. 

 

Ξαναπροσπαθήσαμε μετά από 3-4 μέρες με το ίδιο αποτέλεσμα (μη εφικτή δημιουργία προφίλ) και από το chat είπαν οτι το τεχνικό πρόβλημα υπήρχε ακόμα και οτι μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για να σας το φτιάξουμε, θα σας καλέσουμε σε μερικές μέρες (πράγμα που δεν έγινε ποτέ)....

 

Μετά από κάποιες μέρες πάλι προσπάθησα να κάνω προφίλ και πάλι τίποτα. Το ίδιο πράγμα. Κολλούσε πάλι στο τελευταίο βήμα. Δοκιμάσαμε από διάφορα pc αλλά και διάφορους broswers. Πάντα το ίδιο πρόβλημα. Ξαναμίλησα με το chat και μου είπαν οτι έχουν ανοιχτεί 3 προφιλ με τα ίδια ονόματα χρήστη και τους ίδιους κωδικούς (ποτέ δεν το έχω ξανακούσει αυτό...) πάντα σου εμφανίζεται ένα μήνυμα οτι το προφίλ υπάρχει ήδη (άλλωστε τι 3 ίδια προφιλ μπορείς να δημιουργήσεις με τα ίδια στοιχεία κινητού, email και ονόματος χρήστη -λίγο παράλογο μου ακούγεται αυτό) και ότι όλα φαίνονται κανονικά, απλώς δε μπορώ να κάνω log in πουθενά σε καμία συσκευή. Ο κύριος στο chat αρχίζει να μου ζητάει προσωπικά στοιχεία, ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας κτλ, για να μου στείλουν έναν αποκωδικοποιητή, και του λέω οτι εμείς δε θέλουμε αποκωδικοποιητή, θελουμε απλώς και μόνο να δοκιμάσουμε τις υπηρεσίες streaming σε smart tv που διαθέτει την εφαρμογή vodafone tv, και σε tablet και smartphone. Μου λέει: α δε γίνεται αυτό.  Πρέπει να βάλετε αποκωδικοποιητή για να βλέπετε. Τους λεω συγνώμη στα σαιτ σας λέει ξεκάθαρα πως μπορείς να παρακολουθήσεις το vodafone tv είτε στη smart tv σου είτε στο tablet ή στο κινητό σου. Μου λεει, όχι όχι δε γίνεται αλλά δώστε μου μισό λεπτό και θα επανέλθω. Επανέρχεται και μου λέει ξέρετε; ναι έχετε δίκιο. Λοιπόν δώστε μου καποιες μέρες να ξεμπλοκάρουμε το προφίλ σας και θα σας καλέσω να μπορέσετε να το δοκιμάσετε. Θα λειτουργεί κανονικά. 

 

Εννοείται πως δε μας κάλεσε ποτέ κανένας. Σε επόμενη επικοινωνία που είχα μαζί τους τους είπα οτι θέλω να αφαιρέσετε την κάρτα μου από το προφίλ, καθώς επειδή δεν μπόρεσα και δεν πρόκεται όπως φαίνεται να μπορέσω ποτέ να το παρακολουθήσω, δεν θέλω να έρθει κάποια χρέωση στην κάρτα μου μετα την πάροδο των 3 μηνών (καθώς η επιβεβαίωση της κάρτας είχε έρθει στην κάρτα).

 

Σε επόμενη συνομιλία που είχα μαζί τους και αφού είδαν οτι τελικά το προφίλ ποτέ δε λειτούργησε, τους είπα να αφαιρέσουμε την κάρτα και μου είπαν οτι αυτό μπορείτε να το κάνετε μόνο εσείς. Τους λεω καλά αφού εγω δεν μπορώ να μπω καν, μόλις πάω να κάνω log in, μου βγάζει error, και από την αρχή δεν μπόρεσα να μπω ούτε μια φορά... Το επόμενο που σκέφτηκα και τους ζήτησα ήταν να μου διαγράψουν το προφίλ καθώς και τα προσωπικά δεδομένα μπας και καταφέρω να ξεμπλέξω την κάρτα. 

 

Μου είπαν οτι θα το δουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Από τότε πέρασαν περίπου 18 μέρες και τελικά τους ξανά έστειλα ένα email για το οτι ούτε με ενημέρωσαν και ούτε μου έστειλαν τι έκαναν τελικά με το προφίλ μου. Μου απάντησε το άτομο που μιλήσαμε οτι το έχει αναλάβει προσωπικά και οτι η κάρτα μου αφαιρέθηκε και οτι το προφίλ έχει διαγραφεί.... και η μεγάλη μου ερώτηση / απορία είναι.....:

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ Η' ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ? ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ NA EXOYN ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ;

Υποτίθεται οτι διέγραψαν το προφίλ (εγω προφίλ δεν είδα πουθενά ούτε έλαβα κάποιο mail) και δε μου έκαναν καν πρόταση αν θέλω να φτιάξω κάποιο νεο προφιλ. Δεν μπορώ να την καταλάβω αυτήν την εταρεία. Σα να είναι υπό διάλυση και να μην ενδιαφέρεται κανείς τους. 

 

Όσοι έχετε vodafone tv λειτουργεί κανονικά; Όχι με τον αποκωδικοποιητή αλλά περισσότερο ρωτάω για τα streaming services. 

Πάντως όπου έχω διαβάσει γράφουν τα χειρότερα....  

 

Συνημμένα αρχεία

  • Συνημμένο αρχείο  4.jpg   37.74KB   48 λήψεις


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9685 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 23/03/2023 - 00:11

Πριν καμμια εικοσαρια μερες ενεργοποιησα το λογαριασμο κατευθειαν στην τηλεοραση (smart) χωρις καν να μπω στη διαδικασια να βαλω τον αποκωδικοποιητη.Δουλευει κανονικα.Το κουτι που εστειλαν ειναι σφραγισμενο ακομα.Να πω την αληθεια μονο το Disney+ χρησιμοποιω εκτοτε



#3   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 23/03/2023 - 01:31

Να σου πω την αλήθεια πέρυσι είχα κάνει εγγραφή και πήρα τον 1 μήνα δωρεάν και το ακύρωσα, αλλά δεν είχα τέτοια προβλήματα. Ότι είναι όμως για τ ανάθεμα σε κάτι τέτοια είναι. Είχα προβλήματα με το κανονικό account my vodafone.


Sent from my iPad using Tapatalk

#4   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 23/03/2023 - 21:40

Καλησπέρα, πρόσφατα μας δώσανε ένα κουπόνι για 3μηνο για δωρεάν vodafone tv. Όχι οτι έχουμε καμιά ιδιαίτερη καήλα να το βάλουμε απλώς θέλαμε να το δοκιμάσουμε για να έχουμε γνώμη και άποψη σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν (αν και τα παράπονα που διάβασα είναι άπειρα).

Αποφασίσαμε λοιπόν να φτιάξουμε ένα προφίλ για παρακολούθηση σε smart tv, tablet, ή κινητό (χωρίς χρήση αποκοδικωποιητή). Όλα τα βήματα της δημιουργίας του προφίλ -ακόμα και την επιβεβαίωση του κινητού αλλά και της κάρτας πέρασαν κανονικά. Όταν ήρθε η ώρα της ολοκλήρωσης του προφίλ (τελευταίο βήμα) πάντα κολλούσε. Μετά από πολλές προσπάθειες, φτάσαμε σε ένα σημείο που η σελίδα της vodafone έγραφε οτι έχει τεχνικό πρόβλημα στις υπηρεσίες, πράγμα που μου επιβεβαίωσε το chat.

Ξαναπροσπαθήσαμε μετά από 3-4 μέρες με το ίδιο αποτέλεσμα (μη εφικτή δημιουργία προφίλ) και από το chat είπαν οτι το τεχνικό πρόβλημα υπήρχε ακόμα και οτι μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για να σας το φτιάξουμε, θα σας καλέσουμε σε μερικές μέρες (πράγμα που δεν έγινε ποτέ)....

Μετά από κάποιες μέρες πάλι προσπάθησα να κάνω προφίλ και πάλι τίποτα. Το ίδιο πράγμα. Κολλούσε πάλι στο τελευταίο βήμα. Δοκιμάσαμε από διάφορα pc αλλά και διάφορους broswers. Πάντα το ίδιο πρόβλημα. Ξαναμίλησα με το chat και μου είπαν οτι έχουν ανοιχτεί 3 προφιλ με τα ίδια ονόματα χρήστη και τους ίδιους κωδικούς (ποτέ δεν το έχω ξανακούσει αυτό...) πάντα σου εμφανίζεται ένα μήνυμα οτι το προφίλ υπάρχει ήδη (άλλωστε τι 3 ίδια προφιλ μπορείς να δημιουργήσεις με τα ίδια στοιχεία κινητού, email και ονόματος χρήστη -λίγο παράλογο μου ακούγεται αυτό) και ότι όλα φαίνονται κανονικά, απλώς δε μπορώ να κάνω log in πουθενά σε καμία συσκευή. Ο κύριος στο chat αρχίζει να μου ζητάει προσωπικά στοιχεία, ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας κτλ, για να μου στείλουν έναν αποκωδικοποιητή, και του λέω οτι εμείς δε θέλουμε αποκωδικοποιητή, θελουμε απλώς και μόνο να δοκιμάσουμε τις υπηρεσίες streaming σε smart tv που διαθέτει την εφαρμογή vodafone tv, και σε tablet και smartphone. Μου λέει: α δε γίνεται αυτό. Πρέπει να βάλετε αποκωδικοποιητή για να βλέπετε. Τους λεω συγνώμη στα σαιτ σας λέει ξεκάθαρα πως μπορείς να παρακολουθήσεις το vodafone tv είτε στη smart tv σου είτε στο tablet ή στο κινητό σου. Μου λεει, όχι όχι δε γίνεται αλλά δώστε μου μισό λεπτό και θα επανέλθω. Επανέρχεται και μου λέει ξέρετε; ναι έχετε δίκιο. Λοιπόν δώστε μου καποιες μέρες να ξεμπλοκάρουμε το προφίλ σας και θα σας καλέσω να μπορέσετε να το δοκιμάσετε. Θα λειτουργεί κανονικά.

Εννοείται πως δε μας κάλεσε ποτέ κανένας. Σε επόμενη επικοινωνία που είχα μαζί τους τους είπα οτι θέλω να αφαιρέσετε την κάρτα μου από το προφίλ, καθώς επειδή δεν μπόρεσα και δεν πρόκεται όπως φαίνεται να μπορέσω ποτέ να το παρακολουθήσω, δεν θέλω να έρθει κάποια χρέωση στην κάρτα μου μετα την πάροδο των 3 μηνών (καθώς η επιβεβαίωση της κάρτας είχε έρθει στην κάρτα).

Σε επόμενη συνομιλία που είχα μαζί τους και αφού είδαν οτι τελικά το προφίλ ποτέ δε λειτούργησε, τους είπα να αφαιρέσουμε την κάρτα και μου είπαν οτι αυτό μπορείτε να το κάνετε μόνο εσείς. Τους λεω καλά αφού εγω δεν μπορώ να μπω καν, μόλις πάω να κάνω log in, μου βγάζει error, και από την αρχή δεν μπόρεσα να μπω ούτε μια φορά... Το επόμενο που σκέφτηκα και τους ζήτησα ήταν να μου διαγράψουν το προφίλ καθώς και τα προσωπικά δεδομένα μπας και καταφέρω να ξεμπλέξω την κάρτα.

Μου είπαν οτι θα το δουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Από τότε πέρασαν περίπου 18 μέρες και τελικά τους ξανά έστειλα ένα email για το οτι ούτε με ενημέρωσαν και ούτε μου έστειλαν τι έκαναν τελικά με το προφίλ μου. Μου απάντησε το άτομο που μιλήσαμε οτι το έχει αναλάβει προσωπικά και οτι η κάρτα μου αφαιρέθηκε και οτι το προφίλ έχει διαγραφεί.... και η μεγάλη μου ερώτηση / απορία είναι.....:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ Η' ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ? ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ NA EXOYN ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ;
Υποτίθεται οτι διέγραψαν το προφίλ (εγω προφίλ δεν είδα πουθενά ούτε έλαβα κάποιο mail) και δε μου έκαναν καν πρόταση αν θέλω να φτιάξω κάποιο νεο προφιλ. Δεν μπορώ να την καταλάβω αυτήν την εταρεία. Σα να είναι υπό διάλυση και να μην ενδιαφέρεται κανείς τους.

Όσοι έχετε vodafone tv λειτουργεί κανονικά; Όχι με τον αποκωδικοποιητή αλλά περισσότερο ρωτάω για τα streaming services.
Πάντως όπου έχω διαβάσει γράφουν τα χειρότερα....


Δοκίμασε να κανείς νέα εγγραφή με άλλο mail και κινητό (αν είναι εφικτό ώστε να ξεμπλοκάρει )

#5   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/03/2023 - 22:24

Μετά από αυτήν την ταλαιπωρία, δεν τους χαρίζω ούτε δευτερόλεπτο από το χρόνο μου. 

Ετσι κι αλλιώς μόνο δοκιμαστικά ήθελα να δω τι περιέχει για να έχω και την εμπειρία χρήσης. 

Την απέκτησα και γεια σας. Ούτε απ έξω. 

 

Δοκίμασε να κανείς νέα εγγραφή με άλλο mail και κινητό (αν είναι εφικτό ώστε να ξεμπλοκάρει )


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 23/03/2023 - 22:25


#6   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 23/03/2023 - 22:36

Πάντως σε καταλαβαίνω. Εχω μια πάγια εντολή σε Vodafone εδώ και 5 χρόνια, μαζί με το να εξαργυρώνονται bonus πόντοι. Από τότε που έχουν κάνει τις όσες αναβαθμίσεις, μέσα στο my Vodafone δεν υπάρχει πουθενά η πάγια εντολή μου και το πεδίο της εξαργύρωσης των πόντων.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες